Hakutulokset

  1. H

    Ajankulua niminikkareille

    Lumikki
  2. H

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    piipiäinen Tuosta sykkeestä olen kuullu niin monia eriversioita että huh... Itselläni oli pojasta yleensä 120-140 ja tytöstä 150-165. Kyselinkin aikoinaan neuvolatädiltä tuosta sykkeestä ja hän sanoin että ei niinkään tuo luku, mutta se miten "jyskyttää" eli tasainen (vaikkakin nopea)...
  3. H

    ***Heinäkuun hömpöttäjät***

    Varanikki :hug: , kyllä se plussa vielä tulee!!!! Hemmi OIKEIN PALJON ONNEA!!!! :flower: Ja mukavaa matkaa...mä olen täällä kateudesta vihreä! Ella pidetään peukut pystyssä b:D d Helmiläinen & kirsikka 12+4
  4. H

    Tulee paha mieli kun tyttöjä kehutaan kokoajan

    http://kaksplus.fi:80/keskustelu/t1471179
  5. H

    Tulee paha mieli kun tyttöjä kehutaan kokoajan

    Mulla ei tuu pahamieli, mutta ihmettelen ko. keskustelua. |O |O |O
  6. H

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Pöhinä täällä toinen laihaläski :laugh: Maanantaina olisi sitten se odotettu(..ja taas odotettu) NT ULTRA!!! jeee!!! Tosi kiva katsella ultrakuvia, niitä voisi lisääkin laittaa!!! Galluppiin tai en tiedä oliko se galluppi, mutta mä en oo ollenkaan makean perään. Vähän voi jotain maistaa...
  7. H

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Tulin poksumaan rv 12 :heart: Täällä ei myöskään enään oksu oloa eikä järkyttävää väsymystä, lievää vielä on mutta se nyt voi johtua ihan mistä vaan. Mulla on viikossa kasvanut maha IHAN JÄRKYTTÄVÄSTI! :o Viikko sitten sai vielä ihan kivasti piloon, mutta nyt tuntuu että turha toivo...
  8. H

    Luottotiedoista

    luottotietoihin tulee merkintä jos sulla on oikeuden päätös maksutuomiosta. Eipä kait muuten voi pistää merkintöjä (siis ilman käräjäoikeuden päätöstä ) Joku viisampi varmaan korjaa...
  9. H

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Zuh täällä toinen sairaalakammoinen, ja 2 kertaa olen synnyttänyt ekasta olin 2 päivää ja piti TODELLAKIN taistella että pääsen pois ja toisesta olin yön ja 1 päivän ja aika kivasti ilman suurempia taisteluja pääsin pois tosin:heart: äänet piti erikseen käydä kuuntelemassa 3vrk ikäisenä...
  10. H

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    :'( petite :'( Täällä tasan viikko ultraan....ja se aika ei kulu millään.... |O Itse olin veriseulassa viikko sitten, mutta kukaan ei sanonut mitään, miten toimitaan ..soittaako kukaan ja milloin soittaa, kerrotaanko tuloksia missä tai ylipäänsä mitään. Ajattelin kysäistä sitten ultrassa...
  11. H

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Voi Petite :hug: Mulla on varmaan mennyt jotain ihan ohi :whistle: , mutta mitä oireita sulla on ollut? Hiivan oireet tiedänkin, mutta tuo bakteerin aiheuttamat kiinnostaisi (jos viitsit/jaksat vastata)
  12. H

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    |O |O |O Tänne ei sitten yhtään mitään uutta...ultraa odotellessa 27.7 (rv 12+5).... |O En muista vastasinko äippäavustukseen, mutta me ei oteta tai otetaan rahana. Ostelen vaatteet kaupasta & kirpparilta.Niin tulee sitten mieleiset. Synnytystä en osaa pelkää mulla takana 2 helppoa. Eihän...
  13. H

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Petite Voih... EI!!! :hug: Toivotaan punktiosta hyviä uutisia :| Mullakin jäänyt kaksi kaveria kiinni tuohon nt seulaan , LVpunktiosta molemille hyvät uutiset eli ei kromosomi häikkää ja terveinä syntyi tyttö ja poika, eipä paljon kyllä tässä tilanteessa varmasti sua auta. Ja kyllä varmaan...
  14. H

    ***Heinäkuun hömpöttäjät***

    EI VOI OLLA T-O-T-T-A MINNA :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: Viimein sullekkin se plussa tuli :hug: ONNEA! Olen käynyt aina siloin tällöin kurkkimassa tänne :ashamed: Ja muillekkin plussanneille Onnea...
  15. H

    LAPSI PIIRSI IHMISEN! :)

    Pääjalkaset on ihania!!! :laugh: :laugh: :laugh:
  16. H

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Helmikuu :hug: Paljon haleja!!! Täälä ei mitään erikoisia olotiloja. Ei mitään oireita tms.. :| Kuka puhui sienistä..häh??? Mä olen sienten yliystävä!!! Mä melkein jo pystyn maistamaan kanttarelli kastikkeen....ja itse tehtyä sienisaalaattia :p :p :p Mä en osaa vaan syödä...
  17. H

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Ääääh tää on niiin niiin niiin turhauttavaa..... Yritin vaihtaa nt ultraa aikaisemmaksi, mutta eihän se onnistunut sitten millään.. :kieh: :kieh: Ei auttanut vaikka sanoin että osallistun seulontaa ja mulla lukee tuossa tietolapussa että nt ultra 10-12 viikolla. Eli aika oli 23.7 (rv 12+1)...
  18. H

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Että mua sitten osaakin v****taa...samalla tuntuu että on ihan naurettavaa kiukutella. Mutta kun ei mahda mitään. Ultra aikakin tuli tänään ja se on VASTA 23.7 (rv 12+1)....ja seuraava neuvola joka on lääkärineuvola VASTA 20.8 eli rv 16+1.....ihan rupeaa turhauttaa ja ärsyttää....vaikka eihän...
  19. H

    Minkä kokoiset haavat vaatii tikkaamista?

    Ymmärtääkseni koolla ei ole väliä, mutta jos on syvä niin silloin tikkaus. Ja jos veri ei rupea tyrehtymään, niin liimaus/ tikkaus.

Yhteistyössä