Hakutulokset

1. S

oisko se vauva nyt massussa?

Mulla pahoinvointi alkoi vasta 6-7 viikon tienoilla aikaisintaan.Poikaa odottaes en oksentanu kuin kerran, tyttöjä odottaes enemmän. kaikki hajut aiheutti yökötyksen.kaupas oli hankalaa käydä sen takia.
  2. S

joo, aamulla kannattaa testata. silloin virtsa vahvinta. päivän mittaan laimenee kun juo yms.
  3. S

noi valemenkat ei kuitenkaan johdu siis lapsen sukupuolesta. Muistaakseni olli niukkaa vuotoa, ei veristä vaan sellasta tuhrua myös nuorinta tylleröä odottaessani. Ne alkoi ja loppui jo ennenkuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.
  4. S

"tyttösiittiöt"(XX) voi pysyä hengissä 3-5pvää hyvissä olosuhteissa. Eli jos seksiä oli viikonloppuna ja seuraavana keskiviikkona ovis, niin olis jonkinlaiset mahikset olla raskaana. XY-siittiöt eli pojan tuottavat siittiöt eivät elä niin kauan. Ja tosiaan, kun odotin poikaa, mullakin oli...
  5. S

Lähden karkuun äitienpäivää!

Mun mies viljelee maitaan ja näin äitienpäivän aikaan aina pellolla.Aamulla juodaan kahvit ja syödään kakut, päivällä mennään lasten kanssa ja mun vanhempien kanssa mun isoäitiä katsomaan ja sinne kahvittelemaan ja lopuksi tuohon anopin luo, taas kahvittelemaan.Miekkosta näkyy ehkä vilaukselta...

Yhteistyössä