Hakutulokset

  1. H

    Huhtitaaperot 2009 *Syys-Joulukuussa*

    Heippistä pitkästä aikaa! Useasti olen käynyt kuulumiset tsekkaamassa, mutta kirjoitteluun ei ole jäänyt aikaa. Surullisia uutisia Tutsalla, Teppanalla ja osin Ruttanallakin. Osanotot ja halaukset! Ruttana hyvä homma kuitenkin, että kotijoukot selvisivät maman poissaollessa ja että jaksat...
  2. H

    Huhtitaaperot 2009 *Maalis-toukokuussa*

    Heips pitkästä aikaa! Olen säännöllisesti käynyt lukemassa kuulumiset, mutta omaan tarinointiin ei ole ollut aikaa. Onnea kaikille 2-vuotiaille, vauvan saaneille ja uusille odottajille! Meillä ei mitään superuutisia ole raportoitavana. Liljasta on kasvanut iloinen, kiltti ja puhelias...
  3. H

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Heippa! Vahva ehkä meidän osallistumiselle. Lilja on sairastanut koko viikon, nyt eka terve päivä meneillään. Jos hyvä suunta jatkuu, voisimme tulla huomenna. Voin tulla Kakkukeisarin kautta.
  4. H

    Huhtitaaperot 2009 *Joulukuussa*

    Moi! Onnea Kadak vielä tätäkin kautta! Toivottavasti ehdit välillä tänne raportoimaan, millaista elo on kahden pienen kanssa. Kiitos Nappi kaipaamisesta. ;) Kiva kuulla pitkästä aikaa teidänkin elämästä. Toivottavasti Konsta pysyy terveenä; teillä on kyllä ollut hurjasti sairastamista...
  5. H

    Huhtitaaperot 2009 *Marraskuussa*

    Hohoi pitkästä aikaa! Olen käynyt säännöllisesti kyllä lukemassa teidän juttunne, mutta kirjoitteluaika on niin kortilla nykyään, että aika passiiviseksi tää meikäläisen palstailu on mennyt. Työn ja perhe-elämän yhteensovittaminen kyllä sujuu suht luistavasti, mutta oma vapaa-aika on aika...
  6. H

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Moi, vahvistan vielä, että me ei Liljan kanssa valitettavasti päästä mukaan, koska ollaan viikonloppu maalla. Harmi, koska olisi ollut kauhean kiva nähdä teitä kaikkia! Pitäkää kivat kemut!
  7. H

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Heip! Meidän suunnitelmat ensi viikonlopun osalta on vähän epävarmat. Näyttää kyllä siltä, että olemme mummolavisiitillä. Jos emme lähde maalle, tulemme Liljan kanssa mukaan!
  8. H

    Huhtitaaperot 2009 *Lokakuussa*

    Iltaa kaikille. Olipa kiva lukea kaikkien kuulumisia taas. Kadakille tsemppiä viimeisiin työviikkoihin! On tää tosiaan hassua, kun yhdet on vasta aloittaneet työt ja toiset samaan aikaan jo jäävät toista kertaa mammalomalle. Teppanalle kanssa tsemppiä, jänniä nuo ultrakeikat. Ja Ziki tosiaan...
  9. H

    Huhtitaaperot 2009 *Syyskuussa*

    Tutsa, ei voi mitään, mutta Rasmuksen iltastrippaus ja siitä seuranneet jeesusteipit vaipoissa saivat mut nauramaan ääneen. :D
  10. H

    Huhtitaaperot 2009 *Syyskuussa*

    Manna ja Ruttana, mulle tuli ihan sama idea mieleen! Meillähän oli joskus Ruttanan kans puhetta, että jos Liljalle ei olisi löytynyt hyvää hoitopaikkaa, niin Ruttis ja Beanie olisivat tulleet Liljaa hoitamaan. Siihenhän saa hyvät tuet valtiolta. Mamma, voi kun ikävä kuulla Alinan...
  11. H

    Huhtitaaperot 2009 *Syyskuussa*

    Heihoi! Ihania taaperoita täällä: erityisesti verbaaliakrobaatti Alina ja skeittaava Tikru jäivät mieleen :heart: Täällä on eletty pari viikkoa uutta elämänvaihetta eli siis sitä, että minäkin palasin töihin. Lilja on perhepäivähoidossa 3 päivää viikossa. So far so good: Lilja viihtyy...
  12. H

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Huomenna tapaaminen meillä klo 14! Onko muita tulossa kuin Manna & Elsukka?
  13. H

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    moi, meillekin sopii itse asiassa paremmin tuo 13.9. Siirretäänpä sinne! Olisiko klo 14 hyvä?
  14. H

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Onko vielä voimassa se, mitä viime treffeillä suunniteltiin, eli että nähtäisiin ens maanantaina 6.9.? Jos teille käy iltapäivä, niin meille voi tulla mainiosti esim. taas klo 14. Hyvän kelin sattuessa voidaan mennä puistoonkin.
  15. H

    Huhtitaaperot 2009 *Elokuussa*

    Huomenta! Ensin Zikille onnea plussasta! Yökyläilyä ei ole täälläkään harrastettu kertaakaan. Pitkiä iltoja olen kyllä ollut pois, joilloin Lilja on ollut isän tai mummun hoidossa. Mutta aamulla äiti on löytynyt vierestä ja Lilja on päässyt aamumaidolle. Meillä on unirytmi laitettu...
  16. H

    Huhtitaaperot 2009 *Elokuussa*

    Säde tosi ihana kuulla, että L viihtyy noin hienosti hoidossa! Oot syystäkin ylpeä. Eikä mun mielestä kannata potea huonoa omaatuntoa; me ollaan kuitenkin aikas kauan oltu kotiäiteinä. Yritän hokea sitä itselleni maanantaiaamuna, kun me Liljan kanssa lähdetään hoitoharjoitteluun. Mitenkäs...
  17. H

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Hyvähyvä, lyödään lukkoon se klo 14. Nähdään alustavasti meillä ja lähdetään täältä päin puistoon, jos on keliä. Vaaveli, onko sulla mun kännynumero, jos olette myöhemmin liikkeellä?
  18. H

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Mites olisi meillä ensi viikon keskiviikkona eli 25.8.? Me harjoitellaan silloin jo hoidossa käymistä, mutta iltapäivällä voisimme hyvin vastaanottaa ystäviä. Vastapäätä on ihanainen Kakkukeisari, ja Tervasaaren puistoon on lyhyt kävelymatka; viedään sinne vaikka herkut mukana ja kahvia...
  19. H

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Meiltä jää tällä kertaa väliin, koska olin kerinnyt sopia alkuillaksi jo muuta menoa. Seuraavalla kerralla sitten.
  20. H

    Huhtitaaperot 2009 *Elokuussa*

    Nappi & Konsta, tsemppiä!

Yhteistyössä