Hakutulokset

  1. I

    Emmlajunga duo edge combi -auttakaa!!

    Kiitoksia vastauksesta :) Kinkkisiä välillä noi rattaat ja vaunut :D
  2. I

    Emmaljunga Duo Edge combi -auttakaa!

    Siksi tänne päädyin kyselemään, kun ohjekirja on tietenkin teillä tietämättömillä :( Tajusin mitä tarkoitit :)
  3. I

    Emmlajunga duo edge combi -auttakaa!!

    Mihin Emmalungan duo edge combejen (vm 07) ratasosassa pitää viritttää se "kuomun pidennys", mikä oli vaunuissa vetoketjun alla? Pidennysosassa on klipsit, mutten keksi mihin ne viritetään :)
  4. I

    Emmaljunga Duo Edge combi -auttakaa!

    Mihin Emmalungan duo edge combejen (vm 07) ratasosassa pitää viritttää se "kuomun pidennys", mikä oli vaunuissa vetoketjun alla? Pidennysosassa on klipsit, mutten keksi mihin ne viritetään :)
  5. I

    Auttakaa Emmaljungien omistajat :)

    Suurkiitos Nanni81 :flower:
  6. I

    Auttakaa Emmaljungien omistajat :)

    Mulla on Emmaljunga duo edge combit (vm.2008) ja haluaisin saada nyt koppaosan irti rungosta (classic runko). Olemme mummolassa ja ohjekirja ja isi neuvoineen tietysti satojen kilometrien päässä :P Osaisiko joku neuvoa?
  7. I

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Onnea Mandy81 nyytistä! Pusukalatar: Pienet ristiäiset kuulostaa tosi vauvaystävällisiltä :) Rääppijäiset sen sijaan kuulostaa omaankin korvaan vähän jänniltä, en ainakaan itse tuota pikkuista jättäisi kostean illan vuoksi :D Toki varmasti on irtiotto äidille ja hyvä sille ken sitä kaipaa :)...
  8. I

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Tulin tänne ilmoittamaan, että saimme viime perjantaina 17.7 ihanan tyttövauvan. En ole aikoihin kirjoitellutkaan palstalla, kun mulla loppuraskaus oli melko raskas ja tuntui, ettei olisi välillä ollut mitään hyvää kirjoitettavaa.. Mutta kaikki on unohdettu, kun on niin järjettömän ihana nyytti...
  9. I

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

    Minusta on kiva kun joukossa on niin monen ikäisiä, vaikkakin käytännössä olemme kaikki melko samanikäisiä ;) Pusukalatar: Me muutetaan Laukaaseen kirkonkylälle, ei sen kauemmaksi :) Hyvät yhteydethän sinne on ja vallankin jos on oma auto käytössä. Sinne olette tervetulleet vaikka...
  10. I

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

    Voi miten tapaamisenne kuulosti hyvältä. Seuraavalla kerralla haluan ehdottomasti olla mukana. Joko sovitte jotain seuraavaa aikaa? Kunhan päästään muuttamaan uuteen kotiin, olette tervetulleet meillepäin, vaikkakin matkaa kertyykin noin 25km :( Mutta eiköhän sekin kimppakyydillä järkkäänny, jos...
  11. I

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

    Tervehdys! Empä ole tännekään aikoihin ennättänyt. Olen ollut ihan kauhean väsynyt ja siksi joutunut olla myös poissa töistä. Sunnuntainen tapaaminen kiinnostaisi kovasti, mutta olen menossa yövuoroon, joten en osaa vielä sanoa tulenko. Lienee järkevintä lepäillä, mutta jos vain sopii, niin...
  12. I

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

    Voi vitsit.. täällähän on viikossa tapahtunut hirvittävästi :) Aivan ihana lukea ultrakuulumisianne, vaikkakin nöttiäisen vaiheita luin henkeä pidätellen. Onneksi sielläkin iloisia uutisia :) Pidän peukkuja, että kaikki menee jatkossakin hyvin. Hauska kuulla, että monelle teistä on tulossa...
  13. I

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

    Ompas täällä nyt taas vilkastunut keskustelu :) Pusukalatar: Ehdin jo lukiessani kertomustasi huolestua. Onneksi verenvuoto tyrehtyi ja vauveli voi hyvin :) Nöttiäinen: Ihana kuulla ultrauutisesi! Pidetään joukolla täällä palstalla peukkuja, että myös tulevat ultrat menevät yhtä hienosti...
  14. I

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

    Jos mietitään tapaamista maaliskuulle toivon ettei se olisi 13-15.3, koska silloin menen viettämään kolmen ystäväni kanssa yhteisiä 100-vuotis synttäreitämme Viroon. Lisäksi, jos muille vain passaa, voisiko jatkossa tapaamiset olla esim. klo.16 alkavia, jotta pääsisin mukaan, jos on esim...
  15. I

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

    Moikka moi :) Minä istuin siinä mymmelin ja mira86 välissä, laraa vastapäätä pöydän jälkimmäisellä puoliskolla. Monet jäitte kyllä mieleen, kaikki omalta puoliskoltani ja useampi myös toiselta puolelta. Mulla onkin hyvä nimimuisti (heh, joskus senkin kapasiteetin vois käyttää paremminkin)...
  16. I

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

    Mä aattelin olla eka täällä palstalla, mutta kukkaiskeiju ja pusukalatar ehtineet ensin =) Mukava oli nähdä! Pitää nähdä nyt vain vielä raskausaikana, vaikka useammankin kerran, jotta sitten ollaan jo hyvä ja tuttu porukka kun kaikilla on kääröt sylissä :) Mukavat sunnuntainjatkot!
  17. I

    Tallinnasta vaunut?

    Jotain tuollaista pelkäsinkin. Olen miettinyt juuri takuu/palautusasioita, jotka kuitenkin uusissa vaunuissa ois ihan hyvä olla. Varmaan käyn vilkasemassa tilanteen reissulla, mutta en ainakaan päätä etukäteen sieltä ostaa.. Huuto.netiä olen tarkkaillut ja siellä ihan hyviä vaunuja tuntuu olevan...
  18. I

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

    Hei kaikille :) Olipa ihana vastaanotto teiltä täällä =) Nöttiäinen: Joo, yksityisiin ultriin olemme jo satsanneetkin. Käytiin siinä aivan varhaisultrassa ja sitten niskapoimussa terveystalolla aiemmalla paikkakunnalla, jossa on meille entuudesta tuttu lääkäri. Sinne saatiin järjesteltyä...
  19. I

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

    Mahtuuko vielä joukkoon? Olen 24v. esikoisen odottaja Lutakosta. Laskettuaikani on 5.7.2009. Olisi enemmän kuin mukavaa löytää täältä odottajakavereita. Olemme tänne aika vastikään muuttaneet... Nopealla vilkaisulla taisi olla aikapaljon kesävauvan odottajia =) Hieno juttu! Minua on...
  20. I

    Tallinnasta vaunut?

    Moi! Onko ketään joka ois hankkinut lähiaikoina Tallinnan reissulla vaunut? Itse matkaa suunnittelen ja pyytäisinkin teiltä apuja: - Millainen on hintataso Suomeen verraten? - Missä vauvaliikkeitä ja odottajien vatteita Tallinnassa? Kiitos jo etukäteen :hug:

Yhteistyössä