Hakutulokset

  1. suurperheen onnellinen äiti

    Kani ihmisiä

    Moi! Onko täällä yhtään kani- ihmisiä? olisi mukava vaihtaa ajatuksia toki muustaki mutta ittelläni on alkamassa kanin kasvatus niin olisi kiva kirjoitella joka olisi samoista asioista kiinnostu=) saa muutki kirjoitella=) Olemme tälläinen uusioperhe minä 40 ja mies 50v ja lapsia kuusi 20-2v...
  2. suurperheen onnellinen äiti

    Ystäviä

    Hei! Etsin sellaisia perheitä joilla on pupuja tai välttämättä ei ole pakko olla, mutta itselläni on kaninkasvatusta ja mulla on kuusi lasta 20-2v väliltä. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia tai jopa nähä=)) Ikää minulla on 40v ja mies on 50v Kirjoittele!! Osoite on myrskyluoto@suomi24.fi...
  3. suurperheen onnellinen äiti

    Kirjeystäviä

    Hei!! Kaipailen uusia ystäviä kirjeiden kirjoittajia ja voidaan joskus myös tavatakkin! Olemme uusioperhe, perheeseen kuuluu neljä lasta ja mies. Kaksi vanhimpaa lasta asuu jo omillaan! Lapset on iältään 9v-1v minä itte olen 39 ja mies on 49. Asumme kangasalla! Kirjoittele jos...
  4. suurperheen onnellinen äiti

    ystävää

    Hei!! Löytyisikö kangasalan havisevalta ystäviä?? Olemme sinne joulukuun alussa muuttamassa, lapsia 4 iältään 9v-11kk Olisi kiva tutustua! Minä olen 39 ja mies 49 Kirjoitella voi osoitteeseen myrskyluoto@suomi24.fi
  5. suurperheen onnellinen äiti

    Ystävää

    Moi!! Mukava olisi tutustua suurperheen äiteihin!! Olemme tälläinen uusioperhe, lapset 19-10kk ja asumme kangasalla!! Itselläni ikää 39v muutkin äidit voivat kirjoittaa, myös uusioperheen äidit tervetulleita!! Kirjoittaa voi ositteeseen myrskyluoto@suomi24.fi
  6. suurperheen onnellinen äiti

    Ystäviä kangasalta tai lähi ympäristöstä=)

    Hei!! Onko suurperheellisiä tai muita äitejä, jotka ovat ystäviä vaille, kyläilyn tai vain kirjoittelun parissa!! Itse olen kuuden lapsen äiti ja avopuoliso!! Olemme uusioperhe=)) Lapset iältään 19-9kk Kirjoittele jos kiinnostaa osoite on myrskyluoto@suomi24.fi Iältäni olen 39
  7. suurperheen onnellinen äiti

    Ystäviä kangasalta tai lähi ympäristöstä=)

    Kaipailisin kyläily ja kirjoitteluseuraa muista äideistä=)) Lapsia itselläni kuusi iältään 18v-5kk Olen myös uusperheen äiti=)) Kirjoittele jos kiinnostuit!! myrskyluoto@suomi24.fi
  8. suurperheen onnellinen äiti

    ystäviä

    Kangasalta tai lähiympäristöstä etsii äitejä joilla useampia lapsia!!! Itselläni on 18,16,8,6,4 ja 2kk osoite on myrskyluoto@suomi24.fi

Yhteistyössä