Hakutulokset

  1. P

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Heipparallaa!! Päätin tulla käväseen täälläkin, kun Aada on päikkäreillä. Nukuttiin nyt tänään vielä sisällä, vaikka pakkasta olikin vain n.8 astetta, mutta jotenkin kävi kylmä viima. Piti kysymäni, että onko teitin vauvoilla tullut minkäänlaista ihottumaa?? Meillä oli ensin kasvoissa ja nyt...
  2. P

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Heipähei!!!! Miten tää aika on mennyt näin nopeesti, en oo täällä muistanut/kerennyt ollenkaan käydä. On muutenkin nää koneella istumiset lyhentyneet aikalailla, yleensä kun saan neidin puolenpäivän aikaan ulos päikkäreille niin käväsen koneella ne pakolliset ehkä tekemässä mutta muu aika menee...
  3. P

    *Lokakuun Mahapyöriäiset Syyskuu 2009* *Yhdeksän vauvaa on jo syntynyt!*

    Hellou!! Minäkin täältä välillä ilmoittaudun, hyvin on menny, vauva on melko kiltti, eihän tuo juurikaan itke paitsi hieman hermostuu, jos kova nälkä kerkiää yllättämään :) Eilen kävi neuvolatäti taas kyläilemässä, painoa oli neidille tullut hienosti, 2900g oli nyt :) ja sairaalasta...
  4. P

    *Lokakuun Mahapyöriäiset Syyskuu 2009* *Yhdeksän vauvaa on jo syntynyt!*

    Kiitoksia kovasti kaikille onnitteluista :heart: Täällä vietetään neidin kanssa rauhallista sunnuntai päivää, mies lähti aamusta pelireissulle ja jotenkin ihan hassua olla vauvan kanssa kaksistaan :) tuntuu etten mitään osaa tehä ilman miekkosta :) Tuossa tuo neiti nyt tuhisee ja nukkuu...
  5. P

    *Lokakuun Mahapyöriäiset Syyskuu 2009* *Yhdeksän vauvaa on jo syntynyt!*

    Hyvää päivää pitkästä aikaa! Siitä onkin aikaa kun viimeksi täällä kävin ja paljon on tapahtunut tänä aikana :) Elikkäs, meidän neidillämme oli kiire tähän maailmaan iskän ja äitin seuraan ja hän siis syntyi 25.8 :heart: Neiti painoi 2290g ja oli 45,5cm pitkä, tummatukkainen suloistakin...
  6. P

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Iltaa! Ja nöpöttimelle, oikein paljon onnea poikavauvan johdosta! :heart: nyt on tosiaan meitinkin tilit avattu :)
  7. P

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Hyvää iltaa ja täältäkin terveisiä shoppailemasta. Käytiin miehen kanssa hesassa ostoksilla, ikeassa ja jumbossa. Pinnasänkyä lähdimme hakemaan, joka sitten meitin tuurilla oli juurikin loppu, joten laittavat sen sitten postissa tulemaan. Kiitoksia taas kaikille vastauksista :) Olen kanssa...
  8. P

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Helloota pitkästä aikaa! Tänne ei mitään erikoista kuulu, kaikki hyvin :) Olipas paapelon miekkosella aikamoinen reissu, hyvä nyt että pääsi kotiin ja kaikki hyvin. Tulipas tuossa nukuttua parin tunnin päikkärit, mahtaako saada taas unta kun nukkumaan menee. Mies lähti juuri peliin ja...
  9. P

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Helloota! Tänään oli neuvola, kaikki hyvin. Neukkaritäti arvioi pikkuisen painoksi nyt noin 2 kiloa ja veikkasi että syntyessään olisi noin 3300-3500g. Painoa nyt kasassa 61.9 kg ( lähtöpaino ennen raskautta 49.7kg) Kohdunpohjan korkeudeksi sai nyt 30. Hemppa oli ihan hyvä edelleen, vaikka...
  10. P

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Helloo!! Kiitoksia taas vastauksista, en siis ole ainoa tämän vuotoni kanssa :) Tulin juuri ostoksilta, tuli vaaville ostettua paljon taas vaatteita, muutamat yökkärit, body, pyyhe, pari potkupukua ja semmoset ihanat haalarit :) mies ihan kauhuissaan. Mä en oikein tiedä että onko mulla ihan...
  11. P

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Iltaa! Tulimpas vielä ilmoittautumaan ennen nukkumaanmenoa :) mies lähti yökalaan ja täällä ihan yksikseni olen ollut. Äsken kävin pienellä lenkillä, tänään on ollut harvinaisen raihnainen olo.. Kovasti vetää vaavi tuonne alas, tuntuu aikasta ikävältä tuolla alapäässä :/ Tämmöstä rupesin...
  12. P

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Iltaa! Paljon on tosiaan tekstiä tullut, hyvä niin :) Joku oli tuolla puhunut vaunujen takuusta, mutta meilläkin kyllä on niin, että ostettiin vaunut muistaakseni huhti-toukokuussa siis lastentarvikeliikkeestä, vauvatalo johannasta, ja kysyivät siellä lasketun ajan ja laittoivat takuun siitä...
  13. P

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Hohhoh. Tulimme juuri miehen vanhemmilta, tuli siellä vietettyä koko päivä. Söin tuossa äsken pari porkkanaa ja masussa alkoi kauhea metakka =) tais olla hyvää, tai sitten vaavi ei tykännyt alkuunkaan =) Onko teitille muuten neuvolassa puhuttu tuosta sikainfluenssa-rokotteesta? kun mulle...
  14. P

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Helloota! Turvakaukaloista sen verran, että vaunuja ostaessamme testasimme liikkeessä noita kaukaloita, ja joskus kauan sitten netistä kattelin että haluan joko sen Brion kaukalon taikka justiinsa sen Gracon logico s:n... Ja tuota Brion kaukaloa oli huomattavasti helpompi kantaa ja se tuntui...
  15. P

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Heipähei! Tuo onkin paapelo varmasti ihan totta, elikkä siis vauveli kääntyy. Mä vaan jostain luin tosta että vauva puristelee napanuoraa ja jotenkin sit aattelin sen johtuvan siitä. Mä tulin tänne porukoille siivoileen, kun mies meni pelailemaan. Vaavi on tänään ja eilenkin liikkunut jo...
  16. P

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Helloota! Hoitoalustoista oli puhetta ollut, me ostettiin hoitopöytä ja sitten ostin ihan perus hoitoalustan siihen ja ajattelin vielä ostaa toisen, jos sen sitten laittaisi vessaan tai tulevassa asunnossa sitten kodinhoitohuoneeseen, vaikka pesukoneen päälle. Täällä tänään masussa ollut...
  17. P

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Iltaa mammat! Ja hyvää elokuun alkua kaikille =) Täällä kaikki hyvin, viime viikolla kävimme ostoksilla, mukaan tarttui hoitopöytä, sitteri ja pari lipastoa, jotka tosin tarvitaan ja kootaankin vasta sinne uuteen asuntoon. Löysin vaaville myös ihanan fleecehaalarin, pakko oli ostaa :heart...
  18. P

    *Lokamassut 2009 Heinäkuussa*

    Iltaa tänne!! Huh, tänään on ollut raskas päivä, käytiin miehen kanssa kiertelemässä valkeakosken asuntomessut ja huh, kyllä se otti voimille. Sen jälkeen tarvittiinkin kahden tunnin palautumis unet =) Luin noita tekstejä ja piti kommentoida mutta nyt en enää muista yhtään, että mitä =)...
  19. P

    *Lokamassut 2009 Heinäkuussa*

    Hellouuta!! Ihania masukuvia olitte laittaneet =) se on kuulkaas mammat kohta jo elokuu, hui, niin se aika vaan rientää =) No ensin omaan napaan, eilen oli kamala työpäivä ja soitinkin tänä aamuna neuvolaan ja päätin nyt että olen tiukkana ja pistän kovan kovaa vastaan ja nyt olenkin sitten...
  20. P

    *Lokamassut 2009 Heinäkuussa*

    Kyllä on Ulpu mahdollisuus mennä minulla myös työterveyslääkärille ja näin aattelinkin tehdä jos ei asiat kohta ala muuttumaan.. Jotenkin vaan ajattelin että neuvolassa osaisivat aatella/ymmärtäisivät nämä asiat paremmin mutta väärässä olin.

Yhteistyössä