Hakutulokset

  1. S

    Saan taatusti p...kaa niskaan kun kerron mielipiteeni kotihoidosta...

    Mä oon menny töihin takasin kun kaksoset täytti 1v. (ja samoin vanhemmilta lapsilta) Ihan omasta halustani. Tykkäsin kyllä olla kotona lasten kanssa, mutta tykkään työstäni ja nautin siitä. Ei mun elämä pyöri äitiyden ympärillä, enkä määrittele itseäni sen perusteella millainen äiti olen. Paras...
  2. S

    3v lasta pitäisin usein vaan kantaa, neuvoja?

    Meillä täyttää kaksoset toukokuussa 3v ja toinen on aina kinuamassa syliin. Kotona ollessa siis. Ulkona kyllä touhuilee omiaan. Tämä "sylilapsi" on muutenkin kauhean hellyydenkipeä ja halittelee ja pussailee paljon. Tulee se aika ettei enää syliin kiiku ;) Ajattelen että menee ohi ajan kanssa...
  3. S

    tuleeko lapsilisät huomenna?

    Mulla kans kampaajalle meno lasten rahoilla Perustelin sen näin, että jaksan olla parempi äiti kauniina :D Samalla vois käydä hiukka vaatekaupoilla. Lopuilla ostetaanki leipää ja maitoo :whistle:
  4. S

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Moi! Mahtuiskos vielä joukkoon mukaan yksi äiti? :attn: Huomenna rv 17+0. Masussa asusteleva tulokas on perheemme 5. lapsi. Pojat on syntyneet vuosina -01, -03 ja -06 syntyivät kaksospoijaat. Odotus on tällä hetkellä mitä ihaninta aikaa :heart: Potkut tuntuvat heiveröisinä ja massu...

Yhteistyössä