Hakutulokset

  1. L

    Vaipparoskis kaksosperheissä..

    Huomenta! Ootteko te kaksosvauvojen vanhemmat hankkineet erilliset vaipparoskikset? Kokemuksia eri merkeistä? Katselin Porin Muksumassissa kahta tarjolla olevaa merkkiä. Toinen on se, mihin laitetaan niitä "kasetteja", eli joka pakkaa jokaisen vaipan omaan pussiinsa, ja toinen oli kolmena...
  2. L

    Baby Björn vs. Carena sitterit?

    Meidän Citymarketissa myydään Baby Björnin Balancea, Baby Björnin 1-2-3:a (ilmeisesti tuotanto lopetettu) ja Carenan ilmeisesti uutta mallia. Kokemuksia? Halutaan laadukkaat sitterit tuleville kaksosillemme eli hinta ei ole tärkein asia!!
  3. L

    4D-ultrassa käyty!!

    Oltiin eilen 4D-ultrassa Porin Lääkäritalossa. Maksoi n. 200 euroa kelakorvausten jälkeen + käyntimaksu. Oltiin siellä n. tunti, lääkäri oli aivan ihana, teki rakenneultrankin "kaupan päälle", vaikka se oli tehty jo kuukausi sitten ja kaikki ok! Saatiin n. puolen tunnin dvd mukaan ja...
  4. L

    Kaksostenvaunut hankittu!

    Oman kunnan Oraselilta Ora Land pomeranssi: http://www.orasel.fi/www/popupcard.php?id=36 (kangasosa tehty Noormarkussa, rungothan tehdään kaikki nykyään valitettavasti ulkomailla..) Otettiin myös samalla sopivat Oran sadesuoja ja hyttysverkko! Onkos muilla tuplien odottajilla jo vaunut ostettu?
  5. L

    Lapsimessuilla kiinnostavaa synnytysasiaa!

    Kopsaan tämän nyt tännekkin.. Eli olin sunnuntaina Lapsimessuilla ja kävin Childbirth Educator Päivi Laukkasen kyselytunnilla. Hän jutteli kaikenlaista synnytyksestä (synnytyksen kulusta, hormoneista, tukihenkilön roolista) ja kehotti käymään juuri auenneilla nettisivuilla www.bebesinfo.fi...
  6. L

    Lapsimessuilla kiinnostavaa synnytysasiaa!

    Olin eilen Lapsimessuilla ja kävin Childbirth Educator Päivi Laukkasen kyselytunnilla. Hän jutteli kaikenlaista synnytyksestä (synnytyksen kulusta, hormoneista, tukihenkilön roolista) ja kehotti käymään juuri auenneilla nettisivuilla www.bebesinfo.fi. Kävin katsomassa, ja löysin ne hänen...
  7. L

    3D/4D-ultran ajankohta?

    Kumpi mahtaa olla parempi ajankohta kaksosraskauden 3D/4D-ultralle, rv 22+1 vai rv 24+1? Tuollaiset vaihtoehdot meille olisi näillä näkymin tarjolla (ko. lääkäri ottaa vastaan vain kerran viikossa Porin Lääkäritalossa, eikä keskussairaalan päivystys-vuorojen takia edes ihan joka viikko).. :|
  8. L

    Britax Cosy tot premium isofix vs. Römer Baby Safe Plus Isofix..

    http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/lasten_turvaistuimet/britax_cosy_tot_premium_isofix/ http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/lasten_turvaistuimet/romer_baby_safe_plus_isofix_2008/ Kyselin Britaxilta tuosta Cosy tot premiumista, ja sieltä vastattiin, että sitä myydään...
  9. L

    Missä Porissa myydään turvakaukaloita?

    Paitsi Muksumassissa? Kiitos etukäteen!!
  10. L

    Painonnousu kaksosraskaudessa

    Minkäs verran teillä muilla kaksostenodottajilla on paino noussut ensimmäisten 4 kuukauden aikana? Itse olen 167cm ja ennen raskautta 50kg. Nyt mennään rv 17+1. Ensimmäisten parin kuukauden aikana paino ei noussut periaatteessa yhtään (söin kyllä ihan hyvin, paitsi tammikuussa oli...
  11. L

    Aurinkoyskä

    En oikein tiedä, mille palstalle tämän tuuppaisin.. Eli aurinkoyskähän on se kirkkaassa valossa joillekkin ihmisille tuleva aivastusrefleksi, periytyvä ominaisuus. http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=719424 Mulla ja miehelläni on molemmilla ko. refleksi. Tajusin jo joskus viime...
  12. L

    Kotimaisia tukivöitä, turvakaukaloita ym..?

    Terppa! Olen aina kannattanut kotimaista, ja haluaisin nytkin suosia kotimaassa valmistettuja, kun alamme hankkia Lilliputeille tarvikkeita. Esim. kaksostenvaunut ostamme tod.näk. oman kuntamme Oraselista (kangasosat tehdään täällä) ja pinnasängyn Askosta (kotimainen Möhkö-sarja)! Mutta...
  13. L

    Kaksosten odottajia Porista ja lähiseuduilta?

    Täällä noormarkkulainen esikoiskaksosten odottaja etsii muita kaksosia odottavia tai alle vuoden vanhat kaksoset omaavia lähistöllä asustelevia! :wave:
  14. L

    Vammalan Aluesairaalan kohtalo

    Luin netistä joskus aiemmin, että Vammalan synnärin kohtalo on uhattuna? :o Onko tästä nyt mitään uutta tietoa? En missään nimessä haluaisi synnyttää Porin Keskussairaalassa lapsuuden traumojeni takia, ja Vammala olisi inhimillisen ajomatkan päässä!

Yhteistyössä