Hakutulokset

  1. K

    vauvalahja

    Kertokaapa joku erikoinen vauvalahja. en halua ostaa perinteistä vaatetta.oisko jotain hauskaa ehdotusta?
  2. K

    Syöminen

    Minkä ikäsenä lapsenne on oppinu syömään ite?
  3. K

    1,5kk vauvan nukuttaminen?

    Kaipaan vinkkejä miten saada puolentoista kuun ikänen vauva nukahtaan ennen puoltayötä? en jaksa ite valvoa niin myöhään, kun vanhempi lapsi herää taas aamulla aikasten
  4. K

    lapsi oksentelee......

    Lapsi oksentaa ruuan päälle aika monesti sekä illalla sänkyyn kun on maitopullon juonu. Lääkäri määräs Gavisconia jos on ruuan takaisin virtausta, mutta ei tunnu auttavan. Onko muilla vastaavaa? ja mikä on helpottanu? Lapsi nyt 1vee ja oksentelua on ollu jo jonku aikaa. alan oleen täys tuota...
  5. K

    kuviollisia/värillisiä harsoja?

    Osaisko joku sanoa mistä nettikaupasta löytyi molempia? Ne mitä olen löytönyt niin ei ole kuin joko värillisiä tai kuviollisia.
  6. K

    Kärkkäisen äitiysvaatemallisto?

    Onkohan jollain tietoa Kärkkäisen äitiysvaatemallistosta? Millainen on? MItä merkkiä myyvät? Vai onko merkkiä? Ja onko saatavilla juhlavaatteita?
  7. K

    Merkkivaatteet?

    Kuinka moni pukee lapsensa merkkivaatteisiin? pukisi muttei ole rahaa? jos puet niin miksi ja jos et pue niin miks et? Mikä on mielestäsi merkkivaate? Minä puen lapselleni molempia. Nyt kun mies on töissä eikä enää opiskele niin on vähän enemmän rahaa käytössä vaikka ei rikkaita ollakkaan...
  8. K

    Puolivuotias hoitoon?

    Tietääkö joku pääseekö jo puolivuotias päivähoitoon? Onko joku laittanut?
  9. K

    Vaipan vaihto mukavaa

    Nyt maistuu vaipan vaihtokun käyttän lapsella kestovaippoja ja ne on niin pirteän värisiä ja kuvioisia. Ei oo kaikki aina samanlaisia. Varsinkin kun olen saanut ne nyt pitäviksi kun lapsi on kasvanu. Mites muilla? =)
  10. K

    Pöydällinen syöttötuoli?

    osaako joku sanoa mistä tuollaisen vois ostaa?Siis missähän niitä myydään? Ei sellaista taittuvaa kun niitähän saa joka paikasta.

Yhteistyössä