Hakutulokset

  1. J

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Minut voi poistaa listalta kokonaan.
  2. J

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Se olis sitte kp 6/30 ja yk 5...
  3. J

    ~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

    Se on sitte kp 6/30 ja yk 5... Mä olin jo 100% varma et nyt on raskaana. No ei ainavoi onnistua... :'(
  4. J

    ~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

    Oon unohtanu ilmoittaa nyt kp 26/28-30 ja yk 4 Oireita on: janottaa, pissattaa, ummetus, kuvottaa jos maha on tyhjä, väsyttää, alamahaa ja alaselkää vihloo jne. Mulla on 2 lasta ennestään ja just samanlainen olo on ollu niilläkin alkuraskaudessa. Mut kuitenkaan en usko raskauteen...
  5. J

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Heips! Voinko liittyä joukkoonne? Olen 27-v kahden lapsen äiti (tytöt 4v ja 9kk). Ensimmäinen luomuna ja toinen saatu inseminaatiolla alulle. Meillä ei ole ollut ehkäisyä toisen lapsen jälkeen koska mieheni sairastaa nivelpsoriasista ja syö salazopyrin-nimistä lääkettä joka vaikuttaa...
  6. J

    Sperma-analyysi

    Meillä on sellainen tilanne että mies syö salazopyrin-lääkettä ja se voi hidastaa liikkumista. Meillä on 2 lasta ja toka laps sai alkunsa inseminaatiolla. Silloin oli normaaleita siittiöitä 16%(nyt 5%). Silloin lääkäri sanoi että se on normaali näyte, ja kummassakaan ei ollu vikaa. Nyt ei ollut...
  7. J

    Sperma-analyysi

    Osaako kukaan analysoida tätä??Taitaa olla mahottomuus tulla raskaaks luomusti näillä siittiöillä? Kiitti etukäteen! Tilavuus 2ml siittiöitä 32 milj. siittiöiden kokonaismäärä 64 milj A) Hyvin ja suoraviivaisesti etenevät 5% B)Hitaastietenevät 42% C)Paikallaan liikkuvat...
  8. J

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Hymiö oli väärä.
  9. J

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Minut voi siirtää taustailijoihin tai johonki jorpakkoon!!! Meille ei sit sitä kolmatta vauvaa tuu. Vein miehen sperman tutkittavaks ja siittiöitä on normaalia vähemmän ja neki ui hitaasti (johtuu siitä salazopyrinistä). Mies sano ettei enää hoitoihin mee (toka laps inseminaatiolla). Joten se...
  10. J

    Miehen käyttämä lääke (salazopyrin) ja lapsettomuus

    Onko kellään kokemuksia miehen käyttämän lääkkeen aiheuttamasta lapsettomuudesta? Oon lukenu et se vaikuttaa siemennesteen laatuun. Mieheni käyttää ja 3. laps olis haaveissa...
  11. J

    <3<3<3KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT<3<3<3

    Heips! Onnea plussanneille. Mulla kp2 ja mieli maassa. Ei se vielä mitään mut mieheni käyttää nivelpsoriasikseen salazopyrin-nimistä lääkettä ja se vaikuttaa siemennesteen laatuun... (luin netistä)Meillä toinen lapsi saatu inseminaatiolla alkunsa ja meissä ei silloin löydetty mitään vikaa, tai...
  12. J

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Heips! Onnea plussanneille. Mulla kp2 ja mieli maassa. Ei se vielä mitään mut mieheni käyttää nivelpsoriasikseen salazopyrin-nimistä lääkettä ja se vaikuttaa siemennesteen laatuun... Meillä toinen lapsi saatu inseminaatiolla alkunsa ja meissä ei silloin löydetty mitään vikaa, tai toisessa...
  13. J

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Hentsu84 Mulle vois laittaa yk 2
  14. J

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Aattelin kans liittyä keskusteluihinne. 3. lapsi olis toiveissa, tytöt 4v ja 7kk. Meidän viimesin vaavi sai inseminaatiolla alkunsa joten en varmaan raskaudu aikoihin tai sit ollenkaan... :( Meissä ei kummassakaan oo mitään vikaa et periaatteessa se pitäis onnistua luomunaki, mut saa nähdä. En...
  15. J

    <3<3<3KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT<3<3<3

    Olen uusi täällä ja kolmatta kans haaveilen... Mulla on 2 tyttöä: 4v ja 7kk. Tämä jälkimmäinen sai inseminaatiolla alkunsa ja sen takia ei taida olla heti 3. tulossa. Minusta ja miehestä ei löydetty mitään vikaa. Vaikka meillä on vasta 7 kk:n ikäinen vauva ni haluaisin jo kolmannen mut mies ei...

Yhteistyössä