Hakutulokset

  1. O

    40+ so what wol.12

    Täydellisessä netti pimennossa...[B] kp3/26-28[/B] menossa,mutta eikun uutta yritystä peliin.
  2. O

    40+ so what wol.12

    Heipä hei tätäkin viikkoa!! Onnea kovasti AnnaPauliina plussasta:heart: Itse tikutin tänä aamuna ensimmäisen negan: / ehkä kuitenkin liian aikaista näillä kiertopäivillä,mut jotenkin tuntuu ettei sitä tärppiä ole tapahtunut.Oviksen jälkeen on ollut useampana päivänä v.vuodon mukana pientä...
  3. O

    40+ so what wol.12

    Heippa taas vaan pikaisesti. ovis + pongattu to eli dpot nyt vissiin 3, saa laittaa listalle..
  4. O

    40+ so what wol.12

    Maanantaita:wave: Kiitoksia osanotoista:heart:nyt olikin taas paripäivää yllätävän kipuisaa oloa henkisesti,onneksi lapset pitää touhussa ja tohinassa niin ei kerkeä ihan juurilleen jumiutua.. Tikut otettu jo käyttöön,olen huomannut että ovis aika on aikaiseen ollut useammassa kierrossa ja...
  5. O

    40+ so what wol.12

    Hei pitkästä aikaa:wave: nyt mut voi kirjailla takaisin listoille,jes. (eli kp 6/26-28.Ikä 39 ja kolmas yhteinen).Ovis tikut on tilattu ja odottavat ensiviikkoa... paljon on tullut uusia ja "vanhatkin" Ottis ja mur-mur ainakin löytyy.en ole käynyt edes lukemassa juttujanne pitkään aikaan joten...
  6. O

    40+ so what wol.12

    Pikainen tervehdys ladyt!! Täällä piinailu menee jännäksi, nyt kp 24 menossa ja negaa olen testaillut pariinkin otteeseen mutta oireet kovin erilaiset kuin normaalisti eli tuhrua tuli ma sen jälkeen ei,viime viikon lopusta ma saakka nippaili tosi ilkeästi masuun ja olikin varma että hanat...
  7. O

    40+ so what wol.12

    Hello ladyt taas pitkään aikaan, olen ollut täysin paitsioissa koko palstailusta siksi en tiedä ollenkaan mitä täällä on tapahtunut,vanhoja löytyy edelleen mukana ja uusiakin on tullut,kiva.:wave: Pikaisesti taas kiireen keskeltä omaan napaan.Elikäs kierto on tässä heitelly aivan härän...
  8. O

    40+ so what wol.12

    Hellou Leidit pitkästä aikaa:wave: Palstailu on jäänyt kaiken kiireen keskelle aivan totaalisesti samoin koko vauva projekti. Elämä on ollu työtä,työtä,työtä.... Kuumeilun kovin piikkikin on hieman hioutunut tässä kuukausien aikana mutta ei kokonaan kuitenkaan hävinnyt,olen ilokseni saanut...
  9. O

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Lämpimästi onnea Koralli ja Jambo:flower::heart:
  10. O

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Anteeksi kun olen teidät pitänyt pimennossa,mutta kiire taas painanut päälle: / ja tulihan ne täti päivätkin,eli nyt kp 3 menossa Pahoittelut ja lohtu :hug: kaikille sitä tarvitseville, ja taas mennään....:wave: Tervetuloa mukaan uusille:heart:
  11. O

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    eva varovaiset onnittelut:heart: toivotaan viivan vahvistumista! juu tulihan se tätönen kylään eli kp 2 nyt menossa:mad:
  12. O

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    äääh.koralli sain päivitetty mutta vaati kuvienja hymiöiden poistamista koska sallii vai 15 kuvaa tai hymiötä,lista jäi nyt aika repaleisen näköiseksi lisää sinä kuvia minkä sallii,itseltä ei se onnistu..
  13. O

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Keskiviikko 25.8.2010 Koralli73...................................4/25-28....yk 8 ksylofoni...................................7/33.........yk 1 emmimaria.................................7/29-30....yk 7 Jambo........................................11/28.........yk 1...
  14. O

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Uusi sivusto ja uudet opettelut:confused: täti ei vielä kylässä mutta ennus merkkejä edelleen ilmassa,eilen RFSU testi tehty ja negaksi sen voi tulkita,siinä kuitenkin viivanpaikka aika vahva että hyvällä mielikuvituksella siihen haamunkin sai näkyviin;) Koralli yritän päivittää..
  15. O

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hui hai hiisi.. täällähän on uudet sivut,menee hetki ennenkuin saa sisästettyä:rolleyes: Ja RKKT listamme huuurjan pitkä:eek: Oma tilanne, pientä (tosi pientä) tuhrua tullut nyt kolmatta päivää ja eilen RFSU testin tein ja siinä mitä todennäköisemmin nega,aika hankala testi tulkita jos ei...
  16. O

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Koralli ja sinderella :hug: ,ja perästä täältä tullaan,aamulla pyyhkiessä ekat vp:set havaittu ja olo on muutenkin pinkeä ja kiukkuinen niinkuin kuulukin tässä vaiheessä kiertoa olla. Olin kyllä jo toiveikas vaikka en noita testejä tehnytkään, kun kolmena pv:nä peräkkäin oli pahaa oloa iha...
  17. O

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Onnea Rominas :heart: :heart: ON: aamulla ekat vp:set pyyhkiessä havaittu eli tämä oli tässä... :| väsytys ja v****us on huippu lukemissa,mahaakin juilii ja kaikki on up side down. Plussa onnne muille roppa kaupalla :wave:
  18. O

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Voi harmi koralli että tiputtelu sitten alkoikin :hug: hyvä kuitenkin että kierto pidentynyt mulla myös vähän sama ongelma ollut että kierto tahtoo jäädä lyhyeksi ja siksi noita teroja olenkin nyt napsinut,eilen otin viimeisen ja jos vanhan kaavan mukaan mennään niin tuhruja pitäisi huomenissa...
  19. O

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Lauantaita B) En sitten testejä lähtenyt kaupasta ostelemaan,ajattelin kiltisti odotelle mitä tuleman pitää,testaan sitten jos siihen tarvetta. Tuhrujen pitäisi ilmaantua jos normaalin kaavan mukaan mennään niin huomenissa,jos niitä ei näy ollaan jo tavoitetta lähempänä. Eilen otin...
  20. O

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Perjantaita :wave: Kuvittelin että minulla oli r-testejä mutta ne olikin o-testejä ,eli eilen tuhlattu viimoinen r- testi :headwall: No tein kuitenki aamulla o-testin ja pikkuinen viiva siihen ilmaantui :o mutta ei kai noihin ole kovin luottaminen? Ja äsken meinasi tulla yrjö aivan...

Yhteistyössä