Hakutulokset

  1. I

    Vielä kaksi tuntia

    kunnes pitää hakea esikko rinteestä. Miten mä pysyn hereillä sinne asti :whistle:
  2. I

    Ihana

    tää mun uus läppäri. Vähän hiiri ja näppäimet tarvii totuttelua. Mutta ihana :heart: Nytkin istun sängyssä ja olen netissä, katsoen samalla telkkua :)
  3. I

    Ihan kiva

    Hoitolapset ovat olleet enemmän ja vähemmän hoidossa flunssassa. "Meillä ollaan vähän nuhaisia, ei varmaan haittaa" . Ja nyt kun tulee viikonloppu olen itse sitten sairas. Ja tuo vähän on ollut yskää melkein oksentanut tyyliin... :( Kiva sairastaa itse viikonlopun, kun viimein olis lomaa....
  4. I

    Lauantai-illaksi musaa

    Miten kukaan ei vielä ole tätä aloitusta tehnyt. Vaikka mä harvoin kirjottelen täällä nykyisin niin pa ja la pitää käydä kuuntelemassa musaa :D Irina: Pokka http://www.youtube.com/watch?v=1rHJCyQVNfk
  5. I

    Ihanat helmet

    Anneli Saaristo laulaa tuolla taustalla. En musiikista nyt niin välitä, mutta on ihanan mallinen helmikoru kaulassa. Aivan alkoi sormia syhyttää ja huomenna on pakko kaivaa helmilaatikko esiin. Onko muita helmi-hulluja tällä palstalla??? :)
  6. I

    Huonepeli

    Onko täällä vielä innokkaita pelaajia?? Jos on niin onko kukaan pelannut tätä peliä: http://us.agame.com/en/agames/9/6/000445.html Mä jumituin ja apua kaivattaisiin ;)
  7. I

    Pettää vaikka rakastaa?

    Miten helv...tissä voi olla mahdollista rakastaa puolisoaan ja silti pettää? En ymmärrä!
  8. I

    Marsun kynsien leikkaus

    Kertokaas kokeneemmat miten teillä onnistuu?? Meillä leikattiin eilen ekan kerran. Mies piti marsua, esikko syötti porkkanaa ja mä käsi täristen leikkasin kynnet. :whistle: Totesin vain, että pitää niin kauhean vähän leikata ja niillä marsun kynsisaksilla en tehnyt mitään. Ilmeisesti myös...
  9. I

    Marsuja kellä??

    Laitetaan nyt ihan oma avaus marsuista ;) Meillä yks neiti marsu, Maisa, joka on teddy white-black roan rotua. Valkoinen, vähän mustia karvoja siellä täällä ja punaiset silmät. Syntynyt 1.9.2004. Hurmannut koko meidän perheen. Asustelee lasten leikkihuoneessa. Nostettiin tänään häkki...
  10. I

    Jumppa pino

    Taas alkoi jumppa viikonlopun laiskottelun jälkeen. Mutta on tota hyvää tullut syötyä, kun neitin synttäreitä vietetään :ashamed:
  11. I

    Pisteiden laskusta

    Tietääkö kukaan voiko pisteiden lasku taulukkoja saada jostain. On niin pitkä matka lähimpään ryhmään ja kirjekurssi ei oikein innosta. Vois ihan kotona omaksi ilokseen katsoa mitä sais syödä päivän aikana. Kiitos etukäteen! :)

Yhteistyössä