Hakutulokset

1. I

Pankkikysymys

saa, itse olen 18 ja on tunnukset ja ei vakituisia tuloja.
  2. I

G: miesten ällöttävät tavat?

No ollaan kokeiltu vahaliuskoja, mutta ne ei kuulemma ollut hyvät :D sitten ihan höylätty, kestää vaan kauan ja sitten paras ollaan ihan ostutte sitä karvojenpoisto voidetta, mitä naisetkin käyttää sääriin yms.. ja sillä on hyvi lähtenyt ja aikaa ei mene kauaan. Tietty kestävin vaihto ehto olisi...
  3. I

Muuten sama tilanne, mutta mieheni joskus oikeen anelee että teemme karvoille jtn.
  4. I

En tajua että mitä ällöttävää tässä tavassa on. Koska suihkuun mennään pesulle, niin se on ihan sama mitä niissä käsissä on. Ja eihän se räkä sinne suihkun lattialle jää, vaan menee viemäristä ales.
  5. I

Nenän kaivaminen ja löydöksen heittäminen/nippaaminen lattialle :D
  6. I

Saunalahti!

kylläpäs on hassua :)
  7. I

Saunalahti!

voiko muka olla niin että puhuin viime kuun ilmaiseksi :D?
  8. I

Saunalahti!

Kai ne siitä sanoi silloin ku kävit liittymän hakemassa?
  9. I

Saunalahti!

Juu olen käyny saunalahden sivuillakin ja mitäään ei ole tullut.
  10. I

Saunalahti!

ei mene suoravelotuksena ja tulee sähköpostiin, ku paperilaskusta tulee lisää hintaa, olen joka päivä käyny kattomassa s-postin ja mitään ei ole tullut :/ pitäiskikö ottaa yhteyttä jonnekkin?
  11. I

Saunalahti!

:/ mut liittymän perusmaksu on 7,95? ja joka kerta on tullut laskua vaikka ei ole mennyt tuon yli
  12. I

Saunalahti!

*vaihdoin
  13. I

Saunalahti!

Voihdoin liittyymää pari kuukautta sitte saunalahteen ja viime kuussa ei tullut laskua :/ jollai muulla käynyt samalla tavalla? (ei kai ne voi karhuta, jos ei ole edes laskua tullut.)
  14. I

Voi luoja et mä nauroin :D

oon nähny ton aikasemminki, mut aina vaan naurattaa... ei tota voi kattoo ilman et nauraa.. ja ittelläni ei kyl pysyis pokka tollases tilantees :laugh:
  15. I

Mikä olisi hyvä ruskeanmusta/musta hiusväri kotivärjäykseen?

Mä käytän niitä Schwarzkopf:in Live - hiusvärejä, tällä hetkellä on musta ja näyttää tosi hyvältä, ei mitenkään minkää värikypärän näkönen tai mitään.
  16. I

Kyllä hävetti kaupassa...

hahaha..... kyl o hyvät naurut saanu, ku näitä on lukenu :D
  17. I

kumpi teidän mielestä suvaitsemattomampi ja jyrkempi uskonto: lestadiolaisuus vai jehovan todistajuus

ainut "juhla" mitä me sillon vietettiin oli muiston vietto, eikä sitä oikeen voi juhlaksi sanoa, istuttiin joku 2h valtakunnan salilla ja kuuneltiin ku niin sanotut veljet piti puheita.
  18. I

kumpi teidän mielestä suvaitsemattomampi ja jyrkempi uskonto: lestadiolaisuus vai jehovan todistajuus

Niin paljon sääntöjä ja kaikkia... Kaikki mitä tekee samanlai kun muutkin ihmiset (ei jehovat) on väärin. Ei oikeestaan saa olla paljookaan muita ystäviä, jollei ne ole jehovia, koksa niillän huonoja vaikutuksia. Sama kaikki juhlien viettäminen on kielletty. Ja mun kohdalla se oli kaikki suurin...
  19. I

Moneltakos teillä on aamulla herätys?

viimestään 12, että kerkiää laivaan..
  20. I

Joo... kyl jehovat on.. Omaa kokemusta kyseisestä uskonnosta 7 vuotta ollu ja nyt loppus se touhu :)

Yhteistyössä