Hakutulokset

  1. A

    Sekundäärilapsettomat

    Tuomenmarja Ei oo ennen tehty muita kun inssejä. Siinä kasvatetaan vain 1-2 solua ja kerätään ne, ja toivotaan parasta..huonothan siinä on onnistumis prossa, mutta siis se tekee siitä sen kevyen. Sitä kokeillaan mun toiveesta seuraavaksi. Kiitos, voimia tarvitaan, nyt on hoitoväsymys selkeesti.
  2. A

    Sekundäärilapsettomat

    Hipkukka ja Tikru :hug: Itselläni meni myös neljäs ja viimeinen inssi negoille... Nyt olis sitten kevyt ivf:n vuoro..huoh.. 23.3 suunnittelu aika ja n. vko 18 punktio. Realmerkulle ja Tuomenmarjalla onnitteluja PALJON ja massun kasvattelua!! :)
  3. A

    Sekundäärilapsettomat

    Ompas tää ketju hiljainen..ihan omaltakin osalta. Pääsin inssin tänään kaikista "peloista" huolimatta. Eli yksi 19mm munis oli ja muut hiukan pienempiä..huhhuh! Mutta sitten kävi vielä niinkin, että mies sai unissaan viime yönä ja aamulla klo 8 näytteen anto!! Olin et kivakiva, tässä se sit...
  4. A

    Sekundäärilapsettomat

    Annikselle zemppihenkeä!!! Mulla oli seuranta uä tänään. Isoin folli oli 12mm, ja seuraavat n.2kpl 11mm.. elikkäs annosta pienennettiin hiukan, ettei noi pienemmät innostu. Pistän vielä tämän, huomisen ja perjantain ja sitten la iltana pregnyl ja ma:na inssi, JOS MUNIKSIA EI LIIKAA. On tämä...
  5. A

    Sekundäärilapsettomat

    Heippa pitkästä aikaa! Olen kyllä taustaillut ahkerasti teitä, mutta oma kirjoitus on ollut hukassa... Annis, no jopas..vertasi lapsettomuuden tuskaa 4kympin kriisiin..huhhuh.. Mulla oli seuranta uä tänään..eli kp 9. Menopuria pistellyt ma asti. Ei tapahtunut mtn, niin kun oletettavasti ei...
  6. A

    Sekundäärilapsettomat

    :'( :'( :'( :'( :'( :'( Merkku... :hug: Voi mää olen niin pahoillani... Mutta mikä rv sulla on!? Kun sykehän alkaa vasta 6-7 vkoilla... On tällainen NIIN VÄÄRIN!
  7. A

    Sekundäärilapsettomat

    Päivää! Täällä alkoi menkat eli kp1. Maanantaina pitäisi sitten alkaa pistämään Menopuria ja kp10 tienoilla uä. Soitan ja varaan sen ihan kohta. Eli päästään täälläkin alkaan hoito... Kamalaa, kun siihen ei usko alun alkaenkaan.. :( Pitäisi yrittää pitää hyvä ja positiivinen mieli! Onneksi...
  8. A

    Sekundäärilapsettomat

    Kristiina... *halaa* Taidetaan olla tuttuja toisestakin ketjusta? Voimia voimia voimia..!
  9. A

    Sekundäärilapsettomat

    Voi vitsit mua jännää sun puolesta Merkku!!! Tuuthan kertoon meillekin kuulumiset?! :) Ihana juttu, kun uä on jo huomenna. Onnea paljon!
  10. A

    Sekundäärilapsettomat

    Risupesä...sori tyhmä kysymys...mutta miksi tohon endoon tarvii käyttää ehkäsyä?? Mää en siis tosiaan tiedä... No se vasta onkin turhauttavaa!!! tosiaan kun on sellanen ajatus, että eipä ikinä tarvi ehkästä! ettei siihen rahaa mee ainakaan..!
  11. A

    Sekundäärilapsettomat

    Hei PITKÄSTÄ AIKAA! Olen kyllä taustaillut ahkerasti,mutta oma kirjoitus on ollu heikkoa... On jotenkin sellainen lamaannuskausi näiden asioiden tiimoilta, niitähän tulee ja menee kuten tiedätte..? Tänään on vika primolut ja sitten jäädään odotteleen menkkoja, että "pääsen" pistämään. En...
  12. A

    Sekundäärilapsettomat

    Merkku..tosiaan, ei oo sanoja...haluisin onnitella niin hirveesti, mutta tosiaan, pakko mennä pv kerralla, sinähän sen parhaiten tiedät. Kaameeta ootella...!! Aiotko käydä varhaisultrassa? Paljon voimia ja tarrasukkia!!
  13. A

    Sekundäärilapsettomat

    Dreamer..joo, mullon nyt ootas..täytyy ihan laskea..ainakin 7 tuttavaa ja ystävää raskaana :) Ja tänä aamuna veikkapuoli ja hänen vaimoke sai kaksoset! :) Se oli ihana uutinen, enkä itse asiassa mistään noista kamujenkaan raskauksista koe mtn pahoja oloja paitsi ehkä yhdestä. Ja koko ajan kans...
  14. A

    Sekundäärilapsettomat

    Bianca, ok..joo koholla on kovin. Mulla oli 250. Odotin olevan enemmän, koska maitoa niin paljon! Tuomenmarja, mulle kävi kans samanlailla kun sulle tuon plussan kanssa, ja siitä esikoiseni sainkin..mutta että olin viemässä sitä roskiin ja siinä olikin niiiiiin haamujen haamu kun voi olla...
  15. A

    Sekundäärilapsettomat

    Merkku...kyllä siellä sitten HCG:ta on..eli raskaus on alkanut!! Kohdussa pitäisi näkyä se keltarauhaspallukka ja vissii ruskuaispussiki? Ei tietty vielä mtn muuta.. nii oliko tää ihan luomuna vai? Soitteleppa heti kun voit niin kynelle ja kysy..voihan olla ettei vain nähnyt, ja toivotaan...
  16. A

    Sekundäärilapsettomat

    Kiin, joo juuri tuo itsesääli tunne, kun ei luomusti saa lapsia...se on todellinen tuska ja huonommuuden tunne sekin! Merkku...vooou! Ei se testi kyllä anna toista viivaa ellei kehossa hcg:tä ole. Mikä kp sulla on? Joskus ns. kemiallinen raskaus, eli hedelmöittyny munasolu koskettaa vaan...
  17. A

    Sekundäärilapsettomat

    höh..anteeksi kun taas viestitän.. unohtu.. tosta ovulaatiotestistä..tilasin niitä nyt ekan kerran! ja testasin aamulla..oli hailakka viiva..eli nega? vai miten niitä luetaan? siis voiko olla niinkin ettei näy mtn? eli jos on hailakka niin onko lh kohoomassa vai siis...? tumma viivahan on...
  18. A

    Sekundäärilapsettomat

    hei vielä.. Mitä muut mieltä, onko kokemusta..oon lopettanu imetyksen yli 7kk sitten ja mulla tulee edelleen suihkuamalla maitoa..aivan valkosen keltasta kunnon maitoa...prolaktiini kokeet pyysin, ne ok. Kysyin lääkäriltäkin ja se sanoi että joillakin tulee pidempää, eikä pitänyt esteenä..mut...
  19. A

    Sekundäärilapsettomat

    Merkku, kiitoksia vielä ohjauksesta tänne :flower: Ilmapiiri vaikuttaa heti aivan toiselta!! Mitä ihmeen huutelijoita siellä palstalla käy..lapsellista jotenki. Ja tosiaan, olin varmaan väärässä paikassa...kun tosiaan, en ole lapseton enää..mitä en vaan tunnu tajuavan! ja mitää...miksi...
  20. A

    Sekundäärilapsettomat

    Sain vinkin tänne palstalle eräästä toisesta palstasta, siellä kun sivusta lukijoita ( ei vakkari väkeä) välillä niin kovin tökkii mun kirjoittelu siellä.. Varmaan lähinnä juuri siksi, kun on jo yksi oma lapsi, tosin hoidoilla hänkin. Tiedättekö...oon nyt vasta tajunnu olevani...

Yhteistyössä