Hakutulokset

  1. D

    Voi auttakaa nyt tietämätöntä,hyvät ihmiset!

    Tänään siis kp 33/28-30 eikä menkat ole alkaneet.Veritesti tehtiin torstaina ja eilen tulos oli negatiivinen.Tänään vessassa käynnin yhteydessä paperiin kirkasta verta ja siinä kaikki.Eikös kuukautisvuoto ole tummaa (ollut kauan esim. jännityksen takia kohdussa)ja tuhrua?Vieläkö elättelen...
  2. D

    Rytinällä tultiin alas....

    Kiitos lohdutuksesta :heart: P123!
  3. D

    Rytinällä tultiin alas....

    Kärsin vaikka minkälaisista raskausoireista ja en ole raskaana :ashamed: Kävin eilen veritestissä ja alle yksi oli hcg-pitoisuus. Kp nyt 32/28-30 eli aika hyvin olen jännittämiselläni saanut menkat kierrettyä :( Ohjeena oli vain, että normaalia elämää ja lopettaa jännitys. Nyt sitten odottelen...
  4. D

    Tk:n veritesti yhtä tarkka kuin apteekkien testit?Ja kauanko olette jännityksellä menkkoja siirtäneet?

    Täällä siis kp 30/28-30 ja negaa tasaiseen tahtiin(kun ei jännitykseltä voi olla testaamattakaan :ashamed: .Perjantaina sain ajan labraan, koska pähkäilin, et josko minulla virtsis!Eli pissattaa koko ajan ja painontunne alavatsalla oli joskus oviksen jälkeen. Nyt aika oireetonta elämää :p, mitä...
  5. D

    Kp 28/28-30 ja nega

    Täällä mennään kp 30/28-30 ja jännittää!!!Hemmetin testit näyttäneet negaa koko ajan ja uuden oireenkin olen itselleni saanut;päänsäryn :headwall: !Voi johtua ihan tästä stressaamisesta ollako vai eikö olla :'( .Jännitän edelleen ja odotan mitä loppuviikosta testi näyttää!Pidän sinulle peukkuja...
  6. D

    Kp 28/28-30 ja nega

    Ovis oli 17. päivä eli voiko siitä johtua, ettei vielä näy vaikka plussa oliskin?Valakaa minuun uskoa, ettei peli vielä ole menetetty :headwall: Oireita on edelleen jotain, mutta hyvin vähäisiksi on oireet nyt hävinneet :ashamed: hyvä vai huono sekin? Onko muita jännittäjiä, jotka testailevat...
  7. D

    Kuinka te jaksatte tätä jännittämistä!?!

    :headwall: Kp nyt 27/28-30 ja oireita vaikka muille jakaa!!!Testannutkin olen,pöhkö, jo kolme kertaa. Jotkut testit kun lupaavat tuloksen jo kolme päivää ennen kuukautisten alkamista :whistle: Oireina - painontunne jo kp 18 (ovis kp 17) - kerran voimakas metallin maku suussa...

Yhteistyössä