Hakutulokset

1. J

Heinäkuun hellemasut 2013 * Maaliskuussa *

tj 121 ;) !! hirvee pesänrakennusvietti päällä.. huhhu kaikki kaapit koluttu ja siivottu ja vauvan vaatteit viikkailtu ja tilattu vaik mitä kaikkee vauvatavaraa. mies tulee koht hulluks ku joka pv kinuan sitä kasaamaan pinniksen ku ite en työkaluist ymmärrä mitään ni rupea siinä sit jotaki...
  2. J

Moi vaan! hyvin on voitu, ei oo mitään ylläreitä tullu. ainoastaan pelkona bakteerivaginoosin uusiutuminen, huomenna neuvolalääkäriin selvittelemään pitääkö kuuri taas aloittaa. eilen oltiin kummitätini 50v synttäreillä. mä oikeesti oon lapsest asti välil inhonnu mun äidin hölösuista...
  3. J

Moi! mieheni heitti fiksusti mulle tos yks pv ja tajuttiin mistä mun nukkumisasentojen löytämisvaikeudet johtuu. mullahan siis vas. kyljellä ja selällään nukkumine mahdotonta, ainoastaan oikea kylki onnistuu. mies heitti et mitä jos se vauvan pää on aina siel vasemmal puolel ja painaa sit...
  4. J

mukavaa tietää et muutkin kärsii yöllisistä vaivoista myös. rupee olee aika tuskaa päivätkin kun yön aikana selkä tulee niin jumalattoman kipeeks et oon miettiny tukivyön hankkimista päiväkäyttöön.. mistä niitä saisi edullisesti? vinkkejä! neuvolassa käyty! pissa puhdas hb 125 (noussut...
  5. J

hei oli pakko tulla kysymään et nukutteko vain jommalla kummalla kyljellä öisin? siis ku mulla on semmonen jännä juttu et pystyn nukkuu ainoastaan oikealla kyljellä, jos käännän vasemmalle kyljelle mul tulee "närästyshikka" ja rupee närästää ja sit tuntuu et ihanku joku sisäelin menis lyttyyn ja...
  6. J

Hoi kaikki! Ultrassa siis käyty ja kaikki kunnossa. Sydänvikaa ei löytynyt ja kaikki sisäelimet olivat kohdillaan ja kaikki raajat löyty jnejne. terve mukula siis! niin ja poikalupaus tuli sitten. oma intuitio huijasi mua tällä kertaa, tyttöolo mulla siis ollut kokoajan. ihan selvät munat...
  7. J

rakenneultraan lähtö kahden tunnin päästä!!! ihanaaaaaaa :heart: jedvenna + purri 19+6
  8. J

Ihania aurinkoisia päiviä ollu täl viikol! mieliki ollu paljo korkeemmal! hauskaa lukea teiän jättimasu- juttuja ku must tuntuu et mun maha on niin kamalan pieni ja siks pelkäänki et kasvaaks tää kakara mun masus sit ollenkaa, ku painoaki tullu tähä asti vaa 2kg :O noh ens ma rakenneultra jossa...
  9. J

Nicci: supiinisyndrooma on sellanen joka oireilee siin vaihees ku kohtu alkaa olla jo melko suuri. istuma-asennossa ja selinmakuulla isoimmat laskimot jäävtä puristuksiin, jolloin veri ei pysty kuljettamaan happea aivoihin joka johtaa pyörtymiseen. tästä kärsin esikoista odottaessani koko...
  10. J

ai niin ja pakko lisätä vielä! veljeni avovaimo synnyttämässä tällä hetkellä!! minusta tulee pian täti!! iiks!
  11. J

Kiitoksia onnitteluista! Uutiset todellakin olivat hyviä ja tekivät onnelliseksi :) ompahan yksi stressinaihe vähempi! Tänään käyty kirppikselle viemässä tavaroita myyntiin. Täytyy huomenna aamulla kävästä vielä täyttelemässä. Melko uusi kirppis, vasta avattu ja huomasin kävijöitä olevan...
  12. J

Ai niin! Kolposkopian tulokset tulivat. Kohdunkaulan solumuutokset ovat lieviä ja hyvänlaatuisia. Usein paranevat itsestään eikä varsinaista hoitoa tarvita. Seur papa ja kolposkopia vasta synnytyksen jälkeen :) ihana helpotus kun tuol alakerras on kaikki kondikses!
  13. J

Hoi mammat täälläkin! Oon itsekin syyllistynyt fb-ryhmään jämähtämiseen mut tulin nyt tänneki kirjottelee pitkäst aikaa. raskaus on sujunu tosi hyvin, tää keskiraskaus on niin ihanaa. mulle ei toi alku- ja loppuraskaus sovi alkuunkaan. molemmis päis oon puolkuollu tai iha vuoteenoma, jos ei...
  14. J

Heinäkuun hellemasut 2013 * Helmikuussa *

Hei tuli tuosta Äitikissan mainitsemasta kantoliinasta mieleen. Olisin esikoisen vauva-aikana halunnut käyttää sitä mutten millään tajunnu ja osannu laittaa sitä niinkuin piti. haluisin todella kovasti tämän toisen lapsen kohalla päästä käyttämään sitä. löysin joltaki nettisivulta semmosen...
  15. J

DeeDee: luin että teet siivoushommia, joudutko työssäsi käyttämään voimakkaita "myrkkyjä" ja puhdistusaineita? oon kuullu että tekis huonoo sikiölle, sama on parturi-kampaajan duunissa ne kemikaalit, hiusvärit yms ei oo hyväks vauvalle. mä en sit tiiä mikä on faktatietoo mut mä ite jäin...
  16. J

Liina: kysyin viime neuvolassa tota todistusasiaa ja terkka sanoi että seuraavalla neuvolakäynnillä saan sen. mun neuvolakäynti on 15.3. ja mulla viikkoja olis sillon 20+3. selitti jotakin ruuhkaisista neuvola-ajoista niin näin varmistamme sen, et saan todistuksen tjtn. en muista enää mitä hän...
  17. J

Ihania ultrakuulumisia täällä! mun rakenneultraan on aikaa vielä 1,5 vkoa!! miten tää aika meniki näin nopeesti :O alkaakos vauvamasu olemaan jo tiellä? pystyttekö vielä nukkumaan mahallaan? :) mulla vauvamasu on kamalan pieni (omasta mielestäni) enkä vielä koe sen olevan niin pahasti...
  18. J

Moi pitkäst aikaa mamit :) mä oon kans huomannu etten tunne liikkeit niin paljon kuin ennen tai sit mä kuvittelen vaa. mut jos tää pikkune onki rauhallinen yksilö? :) voi kun olisikin! esikoinen senpäiväne riehupelle et rauhallinen lapsi olisi oikein tervetullut. kaksi samanlaista päätöntä...
  19. J

dada: juu minulla oli esikoisesta noita pyörtymisiä tämän tästä ja nyt on alkanu oireilla jälleen. mulla diagnosoitiin lopulta ihan supiinisyndrooma. siinä kohtu painaa suurimpia laskimoita jolloin happi ei kulje mun pääkoppaan asti ku suonet menee littuun. istuma-asennoissa VARSINKIN tulee...
  20. J

perhevalmennus: en mennyt esikoista odottaessa enkä mene nytkään. en koe valmennusta mitenkään tarpeelliseksi ja ihan hyvin on pärjätty ilman! vastustuskyky: olen todellakin huomannut vastustuskykyni heikentyneen huomattavasti. mä en muuta olekaan kuin kipeä! esikoisesta en tosiaankaan ollut...

Yhteistyössä