Hakutulokset

  1. A

    Cillit Bang pesuaine

    Onko joku ollut ko pesuaineeseen tyytyväinen?? Poistaako hyvin esim. kalkkeutumia ja pesuainejäänteitä suihkun seinästä tms.? Kiitos jo etukäteen vastauksista :)
  2. A

    Onko kukaan tänään ostanut jäsenyyttä go super modelissa?

    Olen yrittänyt ostaa lapsilleni jäsenyyttä tänään ainakin sata kertaa Go super modelissa. Mutta se ei vain onnistu vaikka mitä tekisin... Onko joku onnistunut siinä tänään? Ja juu! Visassani on kyllä katetta :)
  3. A

    Kierron lopuilla ovistesti näyttää positiivista.

    Tässä yritetään saada mahdollinen raskaus aikaiseksi. Hommasin ovis-liuskoja ja nyt tosiaan kp27/28-30 menossa, eli kuukautisten pitäisi alkaa huomenissa. Onko kenelläkään pitänyt se paikkansa,että ovistesti näyttää plussaa raskauduttuanne? vai onko uus ovis päällänsä? Juu ja ihan...
  4. A

    Sisustustarroja...

    Missä kaikkialla sisustustarroja myydään? Osaako joku vinkata? Kiitos jo etukäteen =)
  5. A

    Keskenmenon jälkeisen vuodon jälkeinen vuoto...

    En tiedä vastaatko tällaiseen kysymykseen, mutta kysynpä kuitenkin. 14.2:tta Minulle tehtii lääkkeellinen tyhjennys, kun ei ollutkaan alkio lähtenyt kunnolla kasvamaan. :| Vuotoa tuli runsaasti kolme päivää ja sen jälkeen väheni hyvin hyvin pienekis. Lopulta ei öisin tarvinut mitään suojaa ja...
  6. A

    Kuntosaliharjoittelu raskaana.

    Hei! Olen alkuraskaudessa (viikkoja en tiedä vielä) ja harrastan kuntosalia. - Onko jokin liike (esim. vatsalihasliikkeet tai jalkakyykky) kiellettyjä? - Voiko kuntosalilla vielä käydä vaikka viimeisillään raskaana? - Onko jotain mitä tarvitsisi ottaa huomioon saliharjoittelussa...
  7. A

    Musiikin/laulujen tuntijoita paikalla?

    Keksisikö joku fiksu minulle (tosi vajavaisilla tiedoilla) Esiintyjän ja laulun nimen... Ja tietoja ko. laulusta minulla ei ole yhtään. Alkuperäinen laulaja on ulkomaalinen nainen (Eva???) ja laulua esitetään paljon esimerkiksi häissä kirkossa suomenkielisenä versiona... :ashamed...
  8. A

    Piilolinssien käyttäjiä paikalla?

    Osaako kukaan sanoa, kuinka vahvoina piilolinssejä saa? Minulla tosi huono näkö ja en siis näe kauas, ja nyt ekaa kertaa elämässä "tarve" piilolinsseille... Onko ne helppo laittaa paikalleen tai ottaa pois? Suositteko kertakäyttöisiä vai niitä pitempi kestoisia? Minkä hintaisia ne ovat...
  9. A

    Aurinkorasva

    Onko kaikki aurinkorasvat nykyään biologisesti hajoavia? Kun matka edessä ja netissä luki, et aurinkorasvan pitäis olla biologisesti hajoavaa, ettei koralliriutat tuhoudu... Ja saako niitä mistä jossei myydä ihan normikaupassa?
  10. A

    yhteinen lapsi suunnitteilla...

    n. vuoden kuluttua mieheni kanssa. Ja eilen mietittiin ja suunniteltiin uutta lastenhuoneen paikkaa jo! olohuone kun on iso ja siitä saa ihanan huoneen lohkastua :D Mies suunnitteli jo kaikki huonekalutkin sinne :heart:
  11. A

    kauppojen aukiolo?

    Mahtaakos kukaan tietää onko isot kaupat vielä auki tänään?
  12. A

    Mitä m iehelle synttärilahjaksi?

    Avopuolisoni täyttää tulevalla viikolla 36v ja en millään keksi lahjaa hänelle! Ehdottakaas jotain kivoja, kun tiedätte mistä ne miehet oikeesti tykkää! :)
  13. A

    Ongelmia kierukan kanssa...

    ...ja mies sanoi, että otetaan pois ja ruvetaan yrittämään :D Vauvakuumeillut kolme vuotta ja lapset jo koululaisia, joten JIPPII!!!
  14. A

    Hormonikierukka ja verenvuoto

    Minulla ollut 3v ja 1kk:n hormonikierukka. N.kolme kk tullut pienen pientä (tuskin mainitsemisen arvoista) tiputteluvuotoa silloin tällöin. Nyt viimeisen kuukauden aikana aina yhdynnän jälkeen/aikana tullut jonkin verran veristä vuotoa...Tänään sitten harrastaessamme seksiä verta tuli suht...

Yhteistyössä