Hakutulokset

1. T

Onnelliset äidit ja odottajat vm-90!

Kohta alkaa varmaan olemaan jännät paikat! :) Viikkoja kertynyt 39+1 neuvolassa verenpaineet edelleen koholla :/ Sain mittarin kotiin, josko olis matalempia kotioloissa mitattuna.. Ei juurikaan kyllä eroa neuvolalukemista. Kahteen otteeseen on neuvolassa mulle puhuttu mahdollisesta...
  2. T

yh-äiti kelpaisi

Varmaan täältä keskustelupalstoilta tai joiltain nettideitti sivustoilta =) Harvemmin ehkä baareista löytää yh-äitejä. :)
  3. T

Siitä onkin aikaa kun viimeksi olen poikennut! En jaksanut ihan kaikkea lukea mitä viime käyntini jälkeen on kirjoiteltu, vaikkei tuossa montaa sivua olekaan! :/ Laiska kun tuppaan välillä olemaan. :ashamed: Meilla kaikki edenny tosi kivasti, harjoitus supistuksia ei ole kun ihan joskus tosi...
  4. T

Täällä on menossa rv 14+6, En malttaisi rakenne ultraa odottaa... saatika mahan kunnollista kasvamista. =) heh.. Kaikki on mennyt tähän asti ihan loistavasti toivottavasti menee jatkossakin! tannn, luulen että jollette käytä mitään ehkäisyä ja harrastatte seksiä tasaisen tappavaan tahtiin :D...
  5. T

Voi luoja että hävettää!!

Voi sinua! :flower: Älä suotta häpeile, :] Ei ajankulua aina huomaa.
  6. T

ONNEKSI OLKOON PIKKU PRINSESSASTA!! :heart: :heart: Ei tarvinnut sitten varailla aikoja käynnistykseen! ;) Pikkuinen otti neuvoksi ja päätti tulla ominpäin! :D Voi juku. Itsellä vielä pitkä matka tuohon! Me oltiin ultrassa 27.2 ja oli jännää nähdä pikkusen liikkeitä! :heart: Tuntuu...
  7. T

Taas tänne muistaa jotain raapustaa Tannn, Onneksi olkoon avioon menosta! :hug: Ei taida vielä raskaus testissä näkyä.. eli odotus on ainoa keino saada selville.. oireet ovat niin yksilöllisiä ettei voi oikein sano mitään.. eikä ihan noin aikasin kai oikein vielä ole mitään. Itselläni on...
  8. T

Eilen oli neuvola ja hyvin meni, keskusteltiin ja varailtiin aikoja lääkärille ja ultraan! Oli erittäin mukava neuvolatäti!! :heart: Kyllä sai heti täyden luottamuksen tunteen luotua! :) Sain tänään kerrottua omalle äidilleni vauva uutisen, hieman järkyttynyt ja iloinen vastaanotto oli luurin...
  9. T

Heip kaikki!! =) Viime perjantaina kävin lääkärissä, epäilin jotain alapää tulehdusta,(mitä ei sitten ollutkaan)=) ja lääkäri samalla ultrasi minut, toistaiseksi ei näkynyt muutakuin ruskuaispussi. :) Toivon hartaasti että se ei ole tyhjä. :( Jännittää kovasti ensi maanantai kun on...
  10. T

HEi Kaikille! :flower: voi että jedvenna, itsekin olen tutkiskellut kaikke mahdollista vauvalle :] Haluaisi jo hamstrata valmiiksi kaikennäköistä, mutta vasta sitten kun ollaan jo reippaasti pidemmällä! :) Ja minä olen, tai minust tulee yksinhuoltaja. :| :)
  11. T

[/b]HEi Mielikuva![b] Mulla on menossa vasta 4+5. :) Mitään pahoinvointeja ei onneksi ole vielä ilmaantunut, mutta rinnat on ihan mahottoman arat! :| Ja alavatsa nipistelyjä, ne on hieman "pelottavia", pelkää että mitäs jos asiat ei olekkaan hyvin, mutta neuvolatäti sano et kuuluu asiaan...
  12. T

Nyt on ensimmäinen neuvola varattu. 26.1. Jännittää.. Toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin, ku on kovin innoissaan niin välillä tulee pelko että se ei kestäkkään, kun on kumminkin niin alussa vasta. Mutta turhaan niillä mieltä vaivata. :) Yöunetkin tuppaa jännitykseltä ja unelmilta...
  13. T

Hei kaikille! Reilun viikon tätä olen jo lukenut, mutta epäilykseni oli vielä niin alussa, etten rohjennut liittyä mukaan! Eilen sitten oli pakko tehdä testi.. itseasiassa kaksikin. :D ja plussaahan se sitten näytti. Hieman on ajatukset sekaisin. :attn: No ehkäpä tämä tästä. Onko...

Yhteistyössä