Hakutulokset

  1. O

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Moi pitkästä aikaa. Oon huono kirjoittelemaan vaikka aktiivisesti luen palstaa. Ois jo ihanaa tuntea liikkeitä! Ehkä oon jotain pientä tuntenu, en oo ihan varma. Täällä aiotaan ottaa vakuutus Tapiolasta, josta muutkin vakuutukset on. Ja vakuutus otetaan viim kaks kuukautta ennen syntymää...
  2. O

    Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

    Hei pitkästä aikaan! Olen huono kirjoittelemaan tänne, mutta luen palstaa kuitenkin päivittäin. Onnee kaikille mukavista ulrtrakuulumisista! Täälläkin iloisia ultrakuulumisia. Ultrassa kaikki näytti erittäin hyvältä. Niskaturvotus oli vain 0,9mm, mutta vielä ootellaan tuleeko soittoa...
  3. O

    Kaksoisraskaudesta toinen sikiö menehtynyt?

    Minulla ooli vastaavanlainen tilanne. Eli kävin varhaisultrassa kun viikkoja oli noin 6+0 (itse luulin niitä olevan ainakin viikon enemmän). Ultrassa näkyi kaksi sikiöpussia, joista toiseen oli ilmestynyt ruskuaispussi mutta toinen näytti tyhjältä. Samana iltana minulla alkoi verinen vuoto, joka...
  4. O

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Onnellinen Onneli tulee kertomaan ultrakuulumisia. Eli tänään oli varhaisultran kontrolli, kun 10 päivää sitten löytyi kaksi sikiöpussia, joista toinen tyhjä ja toisessa ruskuaispussi, mutta ei sykettä. Toinen pussi oli pienentynyt entisestään, joten surkastuu pois. Toisessa oli onneksi 12mm...
  5. O

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Ihania uutisia elämänilolta! Toivottavasti minunkin huoleni vuodosta osottautuu turhaksi ja ens maanantaina saadaan syke kuulumaan (edes toiselta). Elämänilo ja hiljaisuus, onko teidät ultrattu alateitse? Itse kuvittelin et sillon pitäs rakon olla tyhjä. Täällä kanssa kova väsymys koko...
  6. O

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Olivia voimia! Toivotaan että kohdallasi kaikki kääntyisi vielä hyvin. Minäkin kävin perjantaina varhaisultrassa ja olen sulatellut asiaa viikonlopun yli. Toivon että minulla käy samanlailla kuin metsätähdellä. Kävin siis varhaisultrassa, jonka tulos oli kaksi sikiöpussia. Toinen pussi oli...
  7. O

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Olivia83 mulla vähän samat fiilikset. Ei oo oireita pahemmin ollu koko alkuraskauden aikana, joten ihan pakko mennä varhaisultraan tarkistamaan asia. Hih, on tää kyllä hassua että toivoo et tulis huono olo...
  8. O

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Mukavaa kun on paljon uusia liittynyt! =) Onneliina mä en just jaksa millään oottaa ekaa ultraa, joten menen jo ens viikon pe yksityiselle varhaisultraan. Sillon ois viikkoja noin 7+2 ja saapahan ainakin varmuuden että masussa on elämää ja voi sulkee pois mielestä tuulimunan ja...
  9. O

    KELA-asiaa

    Aivan eli just noin ku SuukkoSuulle sanoi, mutta joo parhaan vastauksen saa verottajalta =)
  10. O

    KELA-asiaa

    Ymmärtääkseni alin veroprosentti on 20, johon lisätään automaattisesti 2 prossaa eli alin on 22%. Suuri tuo veroprosentti kyllä on verrattuna siihen kuinka paljon tulot tippuu. Alussahan tulot eivät välttämättä kovasti tipu, mutta esim kun/jos jää hoitovapaalle. Korjatkaa joku jos oon väärässä. =)
  11. O

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Onnea kaikille plussanneille! Minäkin ilmottaudun tänne tuolta joululahjaplussista. Laskettu aika olisi omien laskujen mukaan 31.8.2009, mutta veikkaan että siirtyy ultrassa syyskuun puolelle. Synnytyssairaala olisi Jorvi ja esikoista ootellaan =) Todella onnellinen ja sekava olo. Mielialat...
  12. O

    ~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

    Mun kirjoitus jotenkin katosi täältä. TinyAngel jo kerkesi onnitella, mut sit teksti katos. Elikäs täällä uusi esikoisesta haaveileva. Laskettu aika ois omien laskujen mukaan 31.8. ja synnytyssairaala Jorvi. Oon tosi onnellinen, tätä oon oottanu jo kauan. Nyt vaan jännitän että kaikki menee...
  13. O

    ~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

    Täällä ilmottautuu uusi esikoisesta haaveileva. Oon niin onnellinen ja tosi jännä olo koko ajan. Laskettu aika ois omien laskujen mukaan 31.8. ja synnytyssairaala Jorvi. 16.1. meen varhaisultraan varmistamaan, että masussa on elämää. =) Muita oireita ei oo ku väsy ja turvotus. Jännittää...
  14. O

    Joululahjaplussia?

    Onnee hiljaisuudelle vahvasta plussasta ja Elämänilolle kans varovaiset onnittelut. Mun tietääkseni kyllä haalee viiva on sama ku plussa. =) Mä tein kans eka kaks haaleeta ja kolmas oli vahva plussa. Joo kyllä uus äitiyspakkaus kerkee tulla ennen ku me semmoset tilataa, jos tilataan. Mutta...
  15. O

    Joululahjaplussia?

    On kyllä tosi vilu koko ajan! Mua puolestaan ei mikään ärsytä vaan oon koko ajan ihan ylienerginen ja ylionnellinen. Toivotaan vaan että kaikki menee hyvin. En millään jaksa odottaa viikon 12 ultraan, joten varasin tänää omalle gynelle ajan varhaisultraan 16.1. Omien laskujen mukaan sillon...
  16. O

    Joululahjaplussia?

    Hei Roona82 ja esmeralda! On joo kiva saada samanikäisiä mukaan ja hassua että esmeraldan kanssa sama laskettu aika. Tosin tuo on vasta oma arvioni. Luulen että neuvolan täti aikaistaa laskettua aikaani ja siten ultran mukaan LA olisikin myöhemmin. Kuukautiset ovat epäsäännölliset, joten tosi...
  17. O

    Joululahjaplussia?

    Täällä yksi onnellinen, uutena vuotena plussannut. Kuukautiset ovat todella epäsäänölliset, mutta keskiarvon mukaan olisin jo viikolla 5+4 ja LA olisi 31.8. Oireita ei onneksi ole vielä kauheasti ollut ainoastaan aika väsy, turvonnut olo ja oon ihan jäässä koko ajan (saattaa tietty pakkanen...

Yhteistyössä