Hakutulokset

  1. KahviKaisa

    Apua, kadotin kuvat koneelta

    Niin pääsi käymään, että kannettvani jostain syystä (lapseni avustuksella) :D palautui tehdasasetuksiin ja päivittyi alkuperäiseen kuosiinsa. :whistle: Kaikki myöhemmin asennetut ohjelmat katosivat. :O Sehän sinällään ei haittaa, kun tarpeelliset ohjelmat voi ladata uudelleen, mutta kuvat...
  2. KahviKaisa

    Esimerkillinen äiti

    Kaikenlaista saattaa lasten kanssa sattua. Tuli tästä tulipalosta mieleen. Miten itse tilanteessa osaisi toimia. Enpä ole palovaroitintakaan aikoihin tarkistanut. Taitaa olla paikallaan. Lapsi sytytti palon - sankari
  3. KahviKaisa

    Googlemapsin hauskat reittiohjeet :D

    ?1:Mene Google Maps:iin.2: Klikkaa: "Hanki reittiohjeet" -nappulaa.3: Kirjoita USA starttipaikaksi.4: Kirjoita KIINA päätepaikaksi.5: Mene suoraan reittiohje numero 27.......
  4. KahviKaisa

    Ruokalista

    Nyt on kyllä jo ihan pakko ottaa syöminen halintaan ja laatia ruoalista useammalle viikolle, jottei jokaikinen päivä tarvi miettiä, mitä tänään syötäis. Yllättävän haastavaa kuitenkin listan teko, kun kaipaan pientä uudistusta muutenkin jo vanhoihin resepteihin. Kummasti alkaa kaikki ruoka...
  5. KahviKaisa

    Hyviä ja huonoja juttuja lauantaille

    Nyt haluttais vähän naureskella. Onko hyviä juttuja varastossa? Mulla on jotain, hyvästä en tiedä, mutta hymyilyttää minua silti. Linda Lampenius ja Kata Kärkkäinen kohtasivat yllättäen toisensa laskettelemassa Ylläksellä. Kata kysyi Lindalta: - Oletko jo tänään ehtinyt käydä huipulla? Linda...
  6. KahviKaisa

    Huonepeliin mukaan

    http://www.escapetheroomgames.net/play-11931-obamapresidentialescape.html Olisko muita pelaajia paikalla.
  7. KahviKaisa

    Sano nopeasti: Floridan broileri ja reilu litra maitoa

    Mitä muita hauskoja sanaleikkejä on olemassa?
  8. KahviKaisa

    Mitä sydänjäässä on tapahtunut?

    Harmittaa, kun olen alkanut sarjaa seuraamaan, mutta usein käy niin, että olen töissä tai muuten estynyt sarjaa näkemään ja silloin ei kyllä mistään saa selvää mitä on tapahtunut. Mulla ei ole mitään tietoa mitä kamalaa Kiti näki siinä Riitan asunnossa. Sekin on nyt ihan auki, miten Jonna ja...
  9. KahviKaisa

    Karppaajat, ruokalistaa!

    Nyt on taas tarkoitus alkaa karppaus. Alkaa vaan hieman mielikuvitus näin alkuun tökkiä. Mitenkään hampaat irvessä ei ole tarkoitus taaskaan tätä hommaa suorittaa, vaan siten että sitä on mielekästä jatkaa vaikka kuinka pitkään. Minua hieman ottaa päähän nuo loputtomat karppaajien ohjeet...
  10. KahviKaisa

    Olisko kannattanut hieman perehtyä? Vuoden turhin heräteostos.

    Tilasin 8.12 itselle tuon salatut elämät videopalvelun katsomosta. Maksoin siitä 15?, ihan vaan että saan katsella seuraavan jakson etu käteen. Aika tyhmää jo muutenkin, mutta tänään huomasin että salkkarit jää joululomalle, enkä näe uusia jaksojakaan. Salkkarit jatkuu 11.1, joten kuukausi ehtii...
  11. KahviKaisa

    Jouluaskarteluja, meidän perheessä

    Meidän perheessä on jouluaskartelut täydessä vauhdissa. Innostus on kova. Tällainen herkkukori loihdittiin ihan hetkessä. Itse tein ensin piparkakkutaikinasta neljä seinää ja pohjan. Kiinnitykseen käytin ensin sulatettua sokeria, mutta päätin lopulta että pysyy tuolla tomusokerimassalla ihan...
  12. KahviKaisa

    Kuka ottais minun kanssa viiniä?

    Mulla on kohta kaksi viikkoa sitten korkattu viinipullo jääkaapissa. Onkohan vielä juomakelpoinen? :/ Taidan ottaa siitä selvää. :p Olisko mulle seuraa? Kippis... ja juttua kehiin :D
  13. KahviKaisa

    Nyt tarvis mikrotukihenkilön jeesiä

    Taisin saada näppärän viruksen FB:tä selatessa. Tuli joku mukamas personalantivirus ohjema tähän koneellee, eikä sitä saa millään pois. Edes tuo norttonin virustorjunta ei sitä saa siirrettyä roskiin. Millä siitä pääsis eroon? En oikein usko että on ihan oikea virustorjunta ohjelma. Menin...
  14. KahviKaisa

    Mitä hilavitkuttimia teiltä löytyy?

    Mulla on lompakonnyörit joskus aivan liian löysällä, ihan kuin ruuvitkin. Tässä yksi huippu hankinta: [/url]http://www.aijaa.com/v.php?i=4781142.jpg[url] Ei ole kulunu käytössä. Kerää pölyä, milloin kaapissa, vessassa tai varastossa.
  15. KahviKaisa

    Asioita jotka harmittaa joka päivä

    Minua ottaa päähän oma kömpelyys, varsinkin aamuisin. Joka ikinen päivä onnistun sotkemaan aamukahvin tai hammastahnan kanssa oman yöpaidan. Harvemmin onneksi enää sotken rinnuksen, kun olen jo vaihtanut vaatteet, mutta yöpaita menee aina pesuun. :ashamed:

Yhteistyössä