Hakutulokset

  1. M

    Fibromyalgia ja kamala sairaudenpelko

    laitoin sulle puff yksäriä! =)
  2. M

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Niin nää lihasnykinät on kestäny nyt suunnilleen vuoden tällasina, aikasemmin niitä oli paljon vähemmän. Mä en ite ole näistä nykimisistä niinkään huolissani, nyt olen lähinnä ahdistunu toispuoleisista kaula ja niskatuntemuksista ja kivuista - pelkään että niillä on jotain tekemistä mun kurkussa...
  3. M

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Ei se hoitaja tarkoittanut hg:ta vaan verimäärää ihan kirjaimellisesti! En itse ole vielä niin perehtynyt tuohon kiinalaiseen lääketieteeseen että osaisin varmasti sanoa, mutta kyllä vahvasti näin ymmärsin!
  4. M

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Minun nykinöitä ei ole tutkittu sen kummemmin, kaikki lääkärit vain sanoo että johtuu ahdistuksesta ja menee joskus ajan kanssa ohi...nykinät on sellaisia elohiiren tapaisia, yleensä eivät kuitenkaan kestä kovin kauaa samassa paikassa (joskus oli kyllä kyljessä koko viikon), ne on sellaisia...
  5. M

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Olen siis pienen tytön äiti. En syö mitään lääkkeitä, sillä sairauksien (lähinnä syöpä, MS, Als) lisäksi pelkään myös lääkkeitä, sillä kun luen mahdolliset sivuvaikutukset-listan niin kuvittelen itselleni ne kaikki. Raskainta on tämä jatkuva sairastelu, heti kun meinaan parantua ja päätän alkaa...
  6. M

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Oli uskomattoman helpottavaa lukea tätä viestiketjua, minulla todettiin yleistynyt ahd.häiriö viime keväänä ja olen myös luulotautinen (en tiedä kumpi johti kumpaan...), paniikkikohtauksia minulla on ollut mienestä pitäen. Minun tarinani on sellainen, että aina kun tulen kipeäksi eli flunssaan...

Yhteistyössä