Hakutulokset

  1. S

    Hyvä joulumieli tosiaankin.

    Kävin just lunastamassa ennen joulua tämän palstan kautta lähettämäni paketin, oiskohan lähetyskulut ollu jotain alta kympin ja nyt sitten lunastus 8,50 euroa. Viimeinen kerta kun osallistun tähän keräykseen, niin paljo alkoi ärsyttää.
  2. S

    pakko kait tässä on tehdä uusi aloitus kun ei kukaan vastaa...jospa edes modet...

    Eli miksi en pysty lainaamaan toisten tekstejä, ja miksen saa hymiöitä näkyviin. Myöskään omien tekstien muokkaaminen ei onnistu?! Vastatkaa nyt joku
  3. S

    miks mulla ei onnistu lainaaminen?

    eikä näy nuo hymiöt?
  4. S

    ninaTT

    Mihis se ninaTT nyt sitte katos? Muistanko oikein että oliko sillä jotain töitä tiedossa? Ei oo blogiakaan päivittäny. Alkaa ikävä iskeen :D
  5. S

    toimiiko muilla ihan normaalisti tuo haku-toiminto?

    Mulla nakkaa aina THL:n sikainfluenssasivuille :headwall: avaa siis pari uutta ikkunaa sinne. Mut sitte hakee kuitenki myös ihan normaalisti. Vai onko mulla koneessa joku asetus pielessä?
  6. S

    Joko jossain on alet?

    Tänne listausta! Erityisesti kiinnostaisi Polarn O. Pyret ja Benetton, joko ovat aloittaneet? Asutaan tässä vähän matkan päässä kaupungista niin ei viitsisi turhaan lähteä käymään...
  7. S

    Salkkareitten Paulan eteisessä...

    ... on sellainen punainen ns. hyllykkö/säilytyskori seinässä kiinni. Onko kukaan nähnyt niitä livenä, mistä sais? Oisko Ikean kamaa vai jostain muualta?! Totaalinen ihastuminen tapahtunut :)
  8. S

    Miten suosittelisitte järjestämään lapsen hoidon tässä tapauksessa?

    Olen itse aloittanut juuri työt, lapsi 1 v ja risat. Mieheni hoitaa lasta tämän kuukauden loppuun. Haimme hoitopaikkaa helmikuun alusta, mutta emme ole lähellekään tyytyväisiä saamaamme hoitopaikkaan. Sisareni jäi työttömäksi, ja olisi halukas hoitamaan lastamme. Voisimme siis jatkaa...
  9. S

    Olen uusi täällä palstoilla

    Hei! Viimein päätin rekisteröityä, olen roikkunut täällä palstoilla jo muutaman kuukauden, mutta saamattomuuttani en rekisteröityneenä vaan harmaana.. Esittelyjä en itsestäni ainakaan vielä aio laittaa, netissä helpompaa olla anonyymina. Eniten tässä palstassa pidän tuosta :laugh: hymiöstä :)

Yhteistyössä