Hakutulokset

1. O

harmaa HEMULI!!!

Joo, oikeesti, täällä on ihan hirveesti kaikkii hörhöjä jotka on olevinaan hemuleita ( niinku sä esm ) :/ Pitäs kyl tehä jotaa! Apuja? Poliisi tai jotain :xmas:
  2. O

harmaa HEMULI!!!

No kuka harmaa haisuli se siellä piipittää.... :xmas:
  3. O

harmaa HEMULI!!!

No nis *plop* sinne se sitten tonttu kakki sunkin puuroon, voi eiiiii.... :xmas:
  4. O

harmaa HEMULI!!!

No voi sua... kun tää mun OIKEIN hemuli kuitenkin menee sun ohi, näit ihan turha vaivaa :saint: Toihan on kun joku typerä "ainut ja oikea kukka" tai jotain nikki :whistle:
  5. O

harmaa HEMULI!!!

sitähän miekin ihmettelen :|
  6. O

harmaa HEMULI!!!

sinäkin vielä! *plop* sinne se sitten tonttu kakkas sunkin appeeseen :xmas:
  7. O

harmaa HEMULI!!!

tonttu se vaan on niin arvaamaton, kakkii minne sattuu :xmas:
  8. O

harmaa HEMULI!!!

*plop* tonttu kakki sunkin puuroon :xmas:
  9. O

harmaa HEMULI!!!

*plop* tonttu kakki sun puuroon :xmas:
  10. O

harmaa HEMULI!!!

No nis, jopas feikit hiljeni :laugh:
  11. O

harmaa HEMULI!!!

Että jaksatte jatkaa tätä vielä! Sekun nyt vaan oon minä tää aito hemuli! Joulu meni jo mut ei se teitä turvaa, jos mulle ilkeilette niin kyllä vaan se tonttu löytää tein ilkimysten aamupuuron minne kakkia! Siinähän hymyilette aamulla hampaat ruskeana :kieh:
  12. O

harmaa HEMULI!!!

:xmas: =)
  13. O

harmaa HEMULI!!!

Elä sie paskottele siellä tai ilkee tonttu tulee ja paskoo sun aamupuuroon! Ja dorka (v.ttu mikä teinien sanonta) nikki tai ei niin mä kun nyt vaan oon se ainut ja OIKEIN HEMULI näiden kaikkien keskellä :)
  14. O

harmaa HEMULI!!!

Joskos nyt loppuis tää pelleily, mun oli siis pakko mustuu. Mut mä oon siis tää originalli ja ainut...Että ei mulla muuta :)

Yhteistyössä