Hakutulokset

1. M

pärinä palsta ihan kaikille!!!!

olis kiva kuulla onko muilla ollut kipuja oviksen jälkeen???? :attn: =)
  2. M

~Great Girls~ vol.2

mun kohdalla muuten kaikki ok, mutta nimi yhdellä m:llä =) kovasti täällä päin kiukuttaa ja tuntuu että selkä pamahtaa poikki |O
  3. M

N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

kiitos :hug: me taidettiin miehen kanssa bongata ovis nyt v-loppuna :kieh: mä en vaan millään malttais odottaa siihen asti et vois testaa :headwall:
  4. M

~Great Girls~ vol.2

mä ehkä uskaltaisin sanoa että joko se ovis on nyt tai huomenna :laugh: kyllä se aika vahvalta mun mielestä näytti :)
  5. M

SIIS piti kysyä että onko kellään ollut vatsa kipuja oviksen jälkeen? :laugh:
  6. M

täälä vois turista ihan kaikesta vaikka vaan turhuuksista :hug:
  7. M

N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

hellou =) saako tänne tunkea mukaan remmiin?? :wave:
  8. M

~Great Girls~ vol.2

Hellou :wave: saiskos tänne tunkea mukaan remmiin??olis toinen nyytti haaveissa nyt olis kp 18/28 yk3 =) esikoinen kohta 5kk ja kamala vauva kuume :laugh:
  9. M

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

mulla on ollut nyt viikon ajan ihan selkeät raskaus oireet =) MUTTA menkat riesat alkoi eilen... :'( Siitä huolimatta aion testin huomen aamulla tehdä :) (mieli positiivisella) Oireina:paha olo(jatkuvaa),huimaus,itkukohtaukset,mielialanvaihtelut,TOSI PAHA PÄÄNSÄRKY,alaselkä kivut,aamuiset...
  10. M

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Heippa kaikki ja :hug: kaikille =) Erityisesti sulle ANSKULIINI1 haamuplussan johdosta =) Mä olen uusi täällä ja kakkosesta jo haaveilen, esikoinen on nyt reilut 4kk ja kauhee vauva kuume nyt jo :laugh:

Yhteistyössä