Hakutulokset

  1. N

    2 sektiota

    onko kukaan synnyttänyt alateitse 2 sektion jälkeen? takana siis 2 hätäsektiota joiden välillä 10 vuotta. tiedän että normi on että 2 sektion jälkeen seuraavat synnytykset on automaattisesti sektioita. haluaisin vain sen pienen toivonkipinän jostain...
  2. N

    Alkionsiirrosta

    Mulla PAS clomifen avusteisesti normi kiertoon huhtikuun alussa. Eli menkkojen 2-7 päivänä otin clomin. Mulla säännöllinen 28 pv kierto ja ovis, mutta clomilla varmistettiin rakkulan kypsyminen ja limakalvon kasvaminen. Ovista tikuttelin ja kun tuli plussa, siirto oli 2 pvn päästä. Lugesteronit...
  3. N

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Oliskohan meillä maaliskuulla jo seuraava mahdollisuus... Meillä aktiivista yritystä takana reilut 4 vuotta. Muutaman epäonnistuneen inssin jälkeen eka ICSI marraskuussa josta ihana odotettu plussa. Alusta asti tiedettiin että raskaus ei ehkä jatku normaalisti, mulla hcg arvo nousi todella...
  4. N

    Alhainen hcg.

    Hei. Kuinka alhaisella hcg arvolla raskautesi on edennyt normaalisti? Minulla nyt 22p icsi:stä ja 20p siirrosta. Hcg tänään 325, noussut parinpäivän takaisesta vain 75 yksikköä. Lääkärin mukaan arvo on aivan liian alhainen, mutta hyvä että kuitenkin nousussa. Ressiä pukkaa, olen...
  5. N

    Alhainen hcg

    Hei. Kuinka alhaisella hcg arvolla on raskautesi edennyt? Itelläni nyt 22pv icsi:stä ja siirrosta 20p. hgc 325 ja noussut parin päivän takaisesta 75 yksikköä. Lääkärin mukaan arvo on aivan liian alhainen, mutta pääasia on että kuitenkin nousussa. Käytössä lugesteron *2. Selvät raskauden...

Yhteistyössä