Hakutulokset

  1. M

    Vauvakuumeiset -2009

    Hei! Taidanpas kuulua tänne, meillä on 6kk ihana tyttö ja haluamme toisen vauvelin mahdollisimman pian :heart: Olen jo halunnut tammikuusta asti tulla raskaaksi uudelleen ja saada vauvan ihan pikkuisen vauvan ja miehenikn on innoissaan tulevasta raksudesta ja vauvasta :p Ongelma on...
  2. M

    Yövuorolaiset tai sellaisten puolisot!!!

    Se riippuu ihan ihmisestä! Minun mieheni on tehnyt yötyötä n. 5 vuotta. Hänellä alkaa 5 pvä viikosta, k.21.00 ja loppuu 04.30 ja on kotona vasta 05.30 kömpii sänkyyn siinä 06.30 vasta. Hän sitten herää riippuen työ päivän rankkuudesta 14-17 Mutta minusta se ei vaikuta hänen uniin...
  3. M

    Kuinka "vähästä" tulit raskaaksi?

    Hei Kannustan peukut pystyyn teille vaan :flower: :flower: Meillä on kanssa nytten n. 3kk vanha tyttö ja puhuimme jo ekaa hankittaessa, että jos synnytys ei ole aivan kamalaa niin hankitaan toinen siihen heti putkeen. Tässä sitä nyt ollaan, yritetty kaksi kuukautta mutta ei mitään.... Mut...
  4. M

    Paino+pituus syntyessä

    Minä: 50cm ja 3500g Mies: 40cm ja 1700g Esikoinen: 49cm ja 3015g
  5. M

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Hei :heart: Meillä on 3kk vanha tytär ja vauvakuume on uus... tiedän joidenkin mielestä olen hullu, mutta rakastan vauvoja ja haluan pikku tytölleni kaverin. Itseäni harmittaa siskoni kanssa 5 vuoden ikäero enkä halua, että tyttäreni on ilman kaveria.... :hug: Joten tässä sitä yritetään...
  6. M

    kaksosten rattaailla juniin?

    Hei yritämme saada toista lasta, ongelmani on tämä joutuisimme hankkimaan sisarrattaat, mutta hankisimmeko vierekkäin vai peräkkäin? Pää kulkuneovomme on juna, mahtuuko niihin korkeisiin juniin vierekkäin olevat kaksostenrattaat. Onko se kuinka vaivalloista meillä on nyt ensi rattaina...

Yhteistyössä