Hakutulokset

  1. J

    Mitä sanot jos olet kade ystäväsi lahjasta?

    Mä ennen tempaisin esille jonkun paremman lahjan mutta nykyisin osaan jo sanoa et ok. kiva juttu. Ehkä en ole niin kp kuin voisi kuvitella.
  2. J

    Millaiset farkut teidän 12-13v on muotia, meillä vaan kireitä halutaan?

    Irvailen tytön sukkahousuja ja tänään neiti kävi alesta mustat kivat farkut ja pelkään niidenkin pöäätyvän sukkiksiksi
  3. J

    Aika jännä, tänään yksi asiakas tunnisti minut murteesta, etten ole aklkuasukas

    ja vaan pari sanaa vaihdettiin, jotkut on niin tarkkoja
  4. J

    Joko uusi nimimerkkini toimii, vai pitääkö vääntää rautalangasta?

    Mä oon täällä valvomassa kaikkia, pakoon ei pääse
  5. J

    Muutama viikko mustana takana, ja on kyllä vaikeaa

    Kun ei millääm jaksaisi olla ilmoittamassa omaa mielipidettään kaikkeen mut kait se täytyy et pysyy kärjillä... Vaikeaa on, kun on niin paljon muutakin tekemistä, ei taida vakkarit oikeesti tehdä muuta kuin olla täällä ja kommentoida kaikkea. Minulla on tää testi kesken mut pahasti kyllä näyttää...
  6. J

    Nomination/kilo

    Mieheni lupasi antaa Nomination-palasen/pudotettu kilo, joten haastan muitakin mukaan. Ilmoitetaan joka maanantai saavutetiinko tulos vai ei, ja ellei kiukaan tule mukaan niin itse ilmoittelen ainakin.
  7. J

    Mieheni lupasi Nomination-palasen jokaisesta pudotetusta kilosta!

    Ja minulla on ylipainoa noin 20kg, joten jihuu vaan!!!! Mies ei ole koskaan ottanut asiaa puheeksi, otin itse, ja ehdotin pala per 5 kiloa, mut mies lupasi palan/kilo. Eli on sitten vissiin asia vaivannut äoijääkin vaikka ei oloe sanonut.
  8. J

    On tässä miniläppärissä huonojakin puolia

    Kun on vähön mahamakkaraa niin ei ole helppo löytää hyvää asentoa sängyssä, missä olisi helppo lulke ja kirjoittaa
  9. J

    Onpa jännä ettei täällä kukaan seurannut Johanna Tukiaista

    ja nyt tyyppi on vuoden julkkis ja googlen etsityin hlö. Mä ainakin seurasin silloin harmaana ja seuraisin vieläkin jos tietäisin missä
  10. J

    Olipa ylläri kun peruskoluajan rumin poika sanoi baarissa että hän rakasti aina mua

    siis ei mikään kehari tai muuten poikkeavsa, vaan tosi lyhyt ja omituisella äänellä puhuva ja kaikien pelle, jota kaikki tytöt inhosi. En tosin aio asiasta kertoa muuten kuin täällä. Sanoi että olin aina niin kaunis ja iloinen ja omasta mielestäni olin ruma ja vihainen.
  11. J

    Mulla urakat kusee pahasti

    Pari viikkoa sitten rekisteröidyin ja uhosin silloin takovani 1000 viestiä ennen uutta vuotta, mutta ei ole lähelläkään lkun en jaksa vastailla kyllä tai ei kaikkiin viesteihin, mutta lupaan ryhdistäytyä kun vieraat lähtee niin ehdin kommentoida kaikkea. Ensi vuoden lopussa olen jo palstan kingi!!!
  12. J

    Paljonkohan kangasta tarvitsisi 2-hengen sohvan verhoiluun?

    Lastenhuoneen sohva on vähän nuhruinen mutta ei viitsisi vielä ostaa uutta, jos vaan ompelisi päällisen. En osaa laskea kankaan menekkiä.
  13. J

    Meillä on kaksoset, mutta ei suvussa muita

    Terveisiä vaan kaikille kaksosten äideille :flower:
  14. J

    Onko muuten vauvojen lelut vaan aikuisia varten?

    Kun minun ystäväni sai vauvan ja mietin lahjaa, en taida leluja ostaa kun muistaakseni ne kiinnosti viimeiseksi, eli lapset on kiinnostuneita kaikesta muusta paitsi omista leluista. Ostaisinko sitten vaan vaatteita?
  15. J

    Mitäs nuo kirjekuorimerkit tuossa viestin edessä tarkoittaa?

    Ei niitä vieraana näy, ihan näyttää palsta nyt erilaiselta.
  16. J

    Moi! Rekisteröidyin nyt vaikka olen ollut täällä jo vuosia

    ajattelin ennätystä, jos vaikka vuoden loppuun mennessä saisin tuhat viestiä, aion siis vastata ja kommentoida kaikkea mahdollista täällä ollessani. ennätysjahtiin!!! :kieh:

Yhteistyössä