Hakutulokset

  1. J

    Höyry marenki?

    Siis miten tehdään höyrymarenkia? Haluisin sellasta lunta piparitalon päälle ja joku sano et no vatkaat vaan vesihauteessa valkuaisia vähän aikaa mut siis mä oon ihminen joka tarvii vähän tarkemmat ohjeet...eli miten tää homma siis oikeesti menee?
  2. J

    Muistakaa vanhemmat!

    Mä en oo pöpökammoinen ihminen mut siis jos mein kodissa leijuu vaikka flunssapöpö pari viikkoo koska mun lapset on kipeenä (vaikka olisivat hoitoajat muuallla) niin pitäiskö mun pitää se kaks viikkoo palkatonta? Entä jos mun mies on kipee ja jää kotiin saikulle? Pitäiskö mein sit olla toisen...
  3. J

    Muistakaa vanhemmat!

    Ja olen siis ihan mielenkiinnolla ajatellut et jos mun omat lapset tulis nyt kipeeks niin mistä mä saisin niille hoitajan ihan tästä vaan? Ja vieläpä niin et hoitaja ottais lapset omaan kotiinsa koska eihän ne täällä meillä vois olla jos mulla on hoitolapset. En mä ainakaan ihan väenväkisin...
  4. J

    Muistakaa vanhemmat!

    perhepäivähoitaja olen.
  5. J

    Muistakaa vanhemmat!

    Meillä ei töistä ees saa vapaata kun lapsi sairastuu, omaan piikkiin saa sit kotiin jäädä.
  6. J

    Kokemuksia yksin synnyttämisestä?

    Mä olen synnyttänyt maailmaan kaksi lasta yksinäni, eli kertaakaan mulla ei oo ollu mies tai muuta tukihenkilöä mukana. juttukaveri olis avautumisvaiheessa ollu kiva mut muuten ei mua oo haitannu tuo yksin synnyttöminen. Enkä mä yksin siä oo ollu, viimekskin oli kätilö, pari lääkäriä ja pari...
  7. J

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Mä kyl veikkasin tota snautseriks...kääpiö versioks... Meillä ei mitään uutta nyt.
  8. J

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Kiharapää: Meidän pentu on jo 7kk ja sillä on kaamee murkkuikä! Hihnassa kauhia vetäminen, kaikki pitää haukkua ja äitin hermoja kokeilla... Herra on siis maailman napa joka tosi paikan tullen menee äitin jalkojen taakse räksyttämään... Että on ihanaa!
  9. J

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Onnea kaikki plussanneet! :flower: Mulla kierrot ollut 28pv ja menkoista laskien nyt ois 8.pv menos, niin ja siis eka kierto ilman ehkäsyä nyt menos.
  10. J

    G kaikille joilla useampi lapsi

    Meillä 1. poika ja 2. tyttö 3. tulevaisuuden haaveissa... Ei oo sukupuolella ollu väliä, poika on ollu helpompi mut pikku prinsessakin on ihana. Eli seuraava(joka ei oo viä ees aluillaan) niin saapi olla kumpi vaan haluaa.
  11. J

    Ei oo totta! En saisi siivota ollenkaan työajalla!

    Itsekin pph:n töitä tässä tehnyt ja otettiin tos just koiranpentu eli mä siivoilen mein lattioilta koiran pissaa!!! Eikä vanhempia oo vaivannu yhtään! Ja mulla on itellä kaks lasta, jotka viä syö kaks kertaa päivässä enkä mä tee ruokaa kahta kertaa päivässä vaan sit kun teen niin koitan tehdä...
  12. J

    Kestovaipat "paksuja" vauvalla!

    No se peseminen on sit taas ihan susta itestä kii. Meillä on kestoiltu välillä ahkerammin ja välillä huonommin, jaksamisen mukaan. Aika paljon on loppujen lopuks kestoiltu.
  13. J

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Siis mistä toi sana täti tulee? Siis mä ymmärrän kyl mitä sillä tarkotetaan mut mistä ihmeestä se on päässy tohon tarkotukseen?
  14. J

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Mekin tänne! Kolmatta siis koitetaan saada aikaseks! Mites mun pitäis laskee nuo päivät, siitä kun oon ottanu ehkäsyrenkaan viimeks pois vai siitä kun menkat sit oikeesti alko ja entäs kierto, renkaan vai oikeiden menkkojen mukaan? Mut siis ihan tos viikonloppuna kuitenkin jätettiin tuo...

Yhteistyössä