Hakutulokset

1. D

Nännilävistys ja imetys

Niin, siis on itselläni ollut toi läväri jo pari vuotta ja kun yksi lapsi on jo kehissä, niin en ollut ajatellut kovin nopeasti uutta saada. Tilanne kuitenkin muuttui ja nyt sitten tajusinkin lävistyksen, että mitä mä sen kanssa teen :) Mutta hyvä juttu ettei tarvi mitään suuria operaatioita...
  2. D

Nännilävistys ja imetys

Moikka. Tuli yhtäkkiä mieleen sellainen pulma, että haittaako nännilävistys imetystä? Siis kun, tottakai mä otan itse korun pois, mutta tuleeko siitä lävistysreiästä jotain ongelmaa? Jäi hämää, että entä jos se "putki" mistä tulee maitoa, on mennyt umpeen lävistyksen takia, niin mistä se maito...
  3. D

Vauva vai abortti? :/

Kiitos tiedosta...toihan onkin hyvä idea. En olekaan tajunnut noita juttuja aikaisemmin. Ens kesänä tyttö onkin jo 5v niin ehkä jopa pärjäis jossain lomailemassa yksin ilman mua :)
  4. D

Teidän kaikkien tuki on ollut ihanaa! Kiitos kauheasti!! Olen tosi helpottunut nyt kun sain lopultakin päätettyy asian ja jopa kerrottuu miehelle. On jotenkin niin kevyt ja helppo olla =) Kiitos vielä kerran ja oikein ihanaa odotusaikaa kaikille!!! :heart:
  5. D

Kiitos vielä kerran kaikille jotka ovat kirjoittaneet :flower: Tässä sitä on tosiaan pähkäilty mitä tekee. Noh, tuntuu kyllä siltä, et aborttia katuisin todella kauan ja sen seurauksena myös nykyinen lapseni kärsisi äidin masennuksesta. JOTEN, päätin pitää vauvan!! Kerroin tänään tulevalle...
  6. D

Sain neuvola-ajan vasta ensi viikoksi, niin siihen asti joutuu stressaa. Sitten tuleekin joulu väliin ja sen jälkeen ei olekaan kuin viikko/kaksi aika tehdä abortti. Menee aika tiukille, jos päädynkin keskeytykseen. Tuntuu vaan siltä, että jos päädyn aborttiin, niin masennun totaalisesti...
  7. D

Iso kiitos jo nyt kaikille kirjoittajille....tulee paljon helpottavampi olo kun saa puhuu tästä asiasta...alkaa ehkä jopa näkee vähän selvemmin tätä tilannetta... Oon niin syvällä tässä jutussa, et kaikki on alkanut olee ihan sumeata :)
  8. D

Me ei edes seurustella kyseisen miehen kanssa. Hän kun ei kuulemma ole valmis sellaiseenkaan, vaikka puol vuotta jo ollaan "hengailtu". Nyt vasta tajuan miten lapsellinen hän on. Nyt kun hän ei edes tiedä mitä päätän tehdä, niin ahdistelee känniviesteillä ja puheluilla, että varmasti tekisin...
  9. D

...Kun en tiedä yhtään... Mä en pysty vaan kuvittelemaan, millaista se olisi kolmistaan. Välillä tuntuu, et ihan hyvin me pärjättäisiin, sekin olo kyl tulee varmasti muistoista. Sillä tyttären kanssa meni tosi hienosti vaikka olikin ensimmäinen lapsi ja itse ihan pihalla mitä pitää tehdä...
  10. D

En tiedä sopiiko tämä kirjoitukseni juuri tälle osastolle, mutta pakko saada vähän muita näkökulmia asiaan. Olen kohta sekoamispisteessä. Tämän viikon aikana pitäisi päättä, että pidänkö lapsen vai en. Ongelma vaan on se, että "isi" ei todellakaan halua lasta, saatikaan olla tekemisissä sen...

Yhteistyössä