Hakutulokset

  1. N

    Jännitysniska...

    Tosta kuvotuksesta - mulla on ollut sitä myös tosi paljon aina huimausjaksojen aikana. Lähinnä niin, että syöminen on ollut tosi vaikeeta. Mulla on huimaus vaivannut erityisesti istuessa, esim. just pöydän ääressä. Fysioterapeutti sanoi, että mulla on kaulan lihakset tosi kireät, ja veikkaan...
  2. N

    Jännitysniska...

    Moi! Mulla on tammikuun alkupuolelta asti (käytännössä katsoen siitä asti kuin appivanhempien jouluvierailun aiheuttama stressi helpotti =) ) ollut normaali olo! Siis todellakin ihan normaali. Olin jo unohtanut, miltä tuntuu, kun ei ole paha olo, pää kipeä, päästä heitä jne. Ainoa ero aiempaan...
  3. N

    Jännitysniska...

    Kiitos kaikille autoiluun liittyvistä kommenteista - ajattelinkin, etten mitenkään voi olla ainoa! Vielä noista tyynyistä... Niskavaivojen myötä olen tosiaan siirtynyt aiempaa korkeampiin tyynyihin. Selällään niska koholla nukkuminen oli alkuvaiheessa ainoa, jolla makuuasennon huimauksen sai...
  4. N

    Jännitysniska...

    Moi! Tämä ketju on asiallisen tietonsa ja tunnelmansa ansiosta kullanarvoinen niskaoireista kärsiville! Kiitos! Itse kärsin huimauksesta, voimattomista käsistä, puutumisesta ja kaikkein eniten pökkyräisestä päästä. Niska ei ole erityisen kipeä, korkeintaan tuntuu epämukavalta tai on painon...

Yhteistyössä