Hakutulokset

  1. J

    Häätö ja ulosotto!! Kenellä kokemusta miten tuo menee???

    Juu kiitos tsempeistä, niitä kyllä tarvitaan! Onneksi meillä on ihania ihmisiä lähellämme jotka ovat luvanneet auttaa asunnon tyhjentämisessä ja lapsen hoidossa :heart: Tältä kaikelta olis välttynyt tarkistamalla luottotiedot virallista tietä, mutta sinisilmäisinä uskoimme siihen mitä...
  2. J

    Häätö ja ulosotto!! Kenellä kokemusta miten tuo menee???

    Oletko todella kaikessa yksinkertaisuudessasi sitä mieltä, että kaikki, jotka vuokraavat asuntoa, ovat porvareita, sijoittajia, rahassa kieriviä sikoja?! Me mieheni kanssa päädyimme yhteen vähän alle kolmekymppisinä. molemmilla oma asunto, tai pankin mutta kuitenkin. Mies on varaosamyyjä...
  3. J

    (.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

    Heippa odottajat :heart: Täällä ilmoittautuu mukaan kakkosen odottaja satakunnasta. Esikoistyttö nukkuu parhaillaan pihalla, mallia 06/09 ja sisaruksen odotettu laskeutumisaika on elokuun 24. :) Eilen käytiin ekassa ultrassa, ja kaikki näytti oikein hyvältä. Ikää mulla on 29v. ja...
  4. J

    Ovatko raskausoireet olleet samanlaiset ekassa ja tokassa raskaudessa?

    Ekasta voin pahoin, olin väsynyt, rinnat JÄRKYN kipeet, oli KUUMA, sukat ahdisti ja vaatteita olis pitänyt vähentää koko ajan :D Nyt on satunnaisesti tehnyt huonoa, mut menny tosi nopeesti ohi, siis lähinnä vaan vähän etonu. Tissit on normaalit, ei kipeet, vähän turvonneet. Väsy on ollut ihan...
  5. J

    Milloin ekat sydänäänet

    Mulla molemmista kuunneltu ekassa neuvolassa dopplerilla, ja sydänäänet kuuluivat hyvin. rv 8+6 tästä raskaudesta. Tosin viikolla 10+2 neuvolalääkäri ei ääniä löytänyt, ja nyt pitäisi sit malttaa odottaa ultraa melkein kaks viikkoa. :( Paha pelko päällä että onko mennyt kesken... :( No. Pitää...
  6. J

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Hei! Meille syntyi tyttö 23.6. viikoilla 36+1. Strategiset mitat 2545g ja 49cm. Viime sunnuntaina saimme hänet kotiin, ja tyttö voi hyvin ja on maailman suloisin :heart: Synnytystä alettiin käynnistellä juhannuspäivänä, äidin alati korkean verenpaineen vuoksi. Hirmu hyvää jatkoa...
  7. J

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Heipsansaa! Osanotot ja jaksuja niitä tarvitseville! :hug: Paljon on tapahtunut kuukauden aikana.. Täällä vatsaa kasvatellaan.. Ultrakin oli 7. tammikuuta ja siellä pikkuinen vipelsi jo aikas vikkelään. laitettiin nyrkkiä suuhun ja välillä mentiin niin piiloon ettei hankkinut häntä...
  8. J

    Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

    Hirmuisesti voimia Meritähdelle :hug: Itellä tänään eka neuvola takana, hyvää oli, jotta täti oli mukava ja vauvan sydänäänet kuului vahvasti, huonoa taas oma korkea verenpaine. (140/111). Sitä nyt mittaillaan vielä kotona ja torstaina olisi lääkäri. Toivottavasti ei tuota ondelmia...
  9. J

    Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

    Kiitokset Cassylle nopiasta päivittämisestä! =)
  10. J

    Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

    Moikka, Kirjoittelin aloitusterpat tuohon edelliseenkin pinoon, mutta viel ei ollut listalla... Eli Ensimmäistä kovasti innoissamme odotetaan, laskurin mukaan LA 20.7. Olen 28-vuotias satakuntalaistyttö, satakunnan keskussairaalassa siis synnytellään toivottavasti! :) Vähän huonosti on...
  11. J

    Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

    Moikka! Ekaa vauvaa odotetaan kovasti, netistä laskurilla la. 20.7. Jännittävää on, niin hyvässä kuin pahassa. Keskenmeno pelottaa, taitaa olla aika yleistä? Eka neuvola on 15.12. sitä odotellaan! Ikää mulla on 28 vuotta, ja SatKS onpi synnytyssairaala... Oireista sen verran, että...

Yhteistyössä