Hakutulokset

  1. P

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Jmia, olen pahoillani toisen kaksosen keskenmenosta. Kyllä se olisi itselle ainakin ollut kova paikka jos toinen meidän kaksosista olisi ultrassa todettu menehtyneeksi :,( Ihan tulee itku silmään sun puolesta. Meillä oli kaksosilla todella rankka alkutaival kun syntyivät 3kk etuajassa, ja...
  2. P

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Moi! Täällä ilmoittautuu kolmatta lasta odottava äiti mukaan porukkaan. Ennestään meillä on nelivuotiaat kaksostytöt. Olen käynyt jo pariin otteeseen ultrassa. Ekan kerran rv 6+3 kun haluttiin varmistaa että raskaus on oikeassa paikassa ja uudelleen kävin ultrassa yksityisellä torstaina...
  3. P

    Clomit- minä kiertopäivinä otatte?

    Mulle määrättiin kp 3-7. Tänään aloitin ekan clomi-kuurin ja kp 10 sitten seurantaultraan. Niiskuneiti1976: Mulla sama homa eli pitkät (ja epääännölliset) kierrot ja tiputtelua. Lugeja mulle ei kuitenkaan määrätty. Täytyy kysyä lääkäriltä miksi näin. Ehkä liittyy siihen että mulla viime...
  4. P

    Clomifen

    Saakos joukkoon liittyä uusi tulokas? Mun tilanne pähkinänkuoressa: 31v, ehkäisyrengas jätetty pois 10/2008, "tosissaan" yritystä 02/09 asti, viime viikolla todettu ultralla+labroista "PCO-tyyppiset munasarjat" ja määrätty Terolut+Clomifen-yhdistelmä, kun viime kierto venyi yli 60 päivään...

Yhteistyössä