Hakutulokset

  1. N

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    helou! Voin yhtyä ihan nennuliin tuossa,että sitä luulee mikä on hyvä, mut 6 vuoden aikana kaikki tuntuu kehittyneen ihan pirusti, välillä tuijottelee suu auki lastentarvike sivuja,ja miettii mitä ihmeellisimpien vempaimien kohdalla,et tarviiko tollasta oikeesti?!?! :laugh: mut siis teille...
  2. N

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    Hei van täältäkin,pitkästä aikaa! boomkaa mä jouduin jäämään just ton paineen tunteen takia saikulle viikko sitten!mulla kans töissä nostellessa, ja kantaessa tuli sitä, ja lääkäri sanoi että heti jos sitä tulee ni pitää lopettaa. tarkasti multa sit kohdun suut m, mut ens viikola on uus...
  3. N

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Mulla menee niin hermo meidän neuvolatätiin :| Se sattu tänään soittamaan,just sen sokerirasituksen jälkeen, perui TAAS meidän neuvola-ajan,eikä se tunnu ymmärtävän,että jos oon ottanut neuvolan takia vapaata jo,niin niitä aikoja/vapaita en voi noinvain olla muuttelemassa joka kerta. Mulla on...
  4. N

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Ihanaa huomata joka kerta, kun tulee lukemaan, että miten aktiivisia ihmisiä täällä on, ja kuinka paljon uusia juttuja! :) ja ihan ensiksi onnea kaikille ultrassa hyviä uutisia saanneille! :hug: mä oon niin niin niin väsy,ettei päässä oikein taas liiku mitään, helppo kirjoittaa :D tänään...
  5. N

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    niin juu ja nyt munkin tiedot saa päivittää tonne,eli 15.4/ nunnukka89/ 24v./ 2. /K-SKS
  6. N

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Hei vaan hei! Tänään käytiin nt- ultrassa, ja sieltähän löytyi pieni ja I-H-A-N-A pienokainen! :heart: Niskaturvotus oli 1,9 mm, eli ihan ok, ja kaikki muutenkin kunnossa. Kerroin esikoisellekin tuossa,että hänestä tulee vihdoinkin isoveli, ja itkuhan multakin pääsi,kun näki miten...
  7. N

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Hyvää huomenta! Mulle iski joku uus väsymys,vaikka luulin jo kaiken helpottaneen,niin tulllu pieni tauko kirjoittamiseen,mut taustailtu ollaan kyllä reippaasti! Joku mahatauti meillä kävikin kylässä, 4 päivään ei pysynyt mikään sisällä :ashamed: Mutta teillehän on tapahtunut täällä vaikka...
  8. N

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Mä sain sen näytteen keruu purkin ja yhden putkilon :0 yleensä niitten mukana on saanut ohjeet mut nyt mä menen teidän ohjeilla sit! :D
  9. N

    Huhtikuun hurmurit 2015

    APUAPUAPUA!! Vooi rakkaat mammat,nyt auttakaa :D Mun täytyis aamulla mennä antamaan ne verikokeet, ja virtsanäyte ottaa kotona,ja viiä labraan mennessä, mutta miten se testi otetaan? tai siis onko siinä jotain pesuja tai muita, meidän ah,niin ihana neuvolatäti ei antanut minkäänlaisia...
  10. N

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Voi tyydeli : / Koita jaksaa :hug:
  11. N

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Huomenia arvon naiset :wave: Ensiksi voimia Läiti :hug: Oireista täällä puhuttiin, musta tuntuu että alkaa vähän oireet helpottamaan, tai sit niitä ei huomaa vaan flunssan tuomien tuntemusten alta :O mut enää pahoinvointikaan tuntuu lähinnä etomiselta..väsymyskään ei tunnu ihan niin...
  12. N

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Nääon näitä pikkupaikkakunnan iloja, meillä on tasan 2 neuvolatätiä,ja niiden kesken jaettu alueet,et kummalle kukakin pääsee.. Mukavammalle tätille sillon soittelin plussauksen jälkeen,ja hänen kanssaan juttelin, muttahän sillon sanoi,että uudestaan jaettujen alueiden mukaan kummallakin...
  13. N

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Äsken sloin jo kirjoittamaan, ja hienosti paksuntelin tekstiä,ja lainailin teidän juttuja,ja sit sain kaiken häviämään :headwall: joten tässä lyhennöksenä kaikki.. eli meillä sikiö oli 6+6 viikolla 9,8mm (tai jotain sinnepäin) joten aika isoa eroa noissa vooi näköjään olla jo,tai sit...
  14. N

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Voimia kaikille joille on tullut jo huonoja uutisia! :hug: vaikka olisi kuinka alussa ollut raskaus niin kyllä se silti on inhottavaa ja surullista! :| Moniko teistä on töissä ja pystyy hoitamaan työtehtävänsä samallalailla, kuin ennen raskautta? musta itsestä tuntuu et veto on ihan pois jo...
  15. N

    Huhtikuun hurmurit 2015

    :laugh: Musta tuntuu etten ois koskaan ollutkaan raskaana, tosta pojun raskausajasta on niin kauan! ja sillon se meni enemmänkin "siinä sivussa" ,mut nyt kauhee analysointi joka asian suhteen! :laugh:
  16. N

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Heissan! Ajattelin minäkin nyt tänne kirjoittaa,muutaman illan teitä vakoillut ja itkenyt sohvalla ensin :laugh: Tää on järkyttävää,itken ihankaikelle! Mutta jotain minusta: Olen 24v. ja perheeseeni kuuluu 5v poju, ja avopuoliso. Ollaan yritetty melkein 1,5v. joten voitte vaan...
  17. N

    JYVÄSKYLÄ apua! Mihin yksityiselle ultraääneen?

    .. saa toki muutkin kertoa kokemuksiaan, sais jonkin näköistä kuva hinnasta,ja palvelusta edes!
  18. N

    JYVÄSKYLÄ apua! Mihin yksityiselle ultraääneen?

    hei vaan hei!! Missä olette käyneet yksityisellä ultrassa? paljonko on maksanut? kaikki tieto mitä löytyy, niin on aika vanhaa jo. Haluisin itse mennä käymää,aiemman keskenmenon takia. Ja siis ihan alkuraskauden ultrasta kyse :heart:
  19. N

    kuinka nopeasti raskaaksi kierukan poiston jälkeen?

    kiitos vastauksestasi :flower: sitä mä just oon miettiny et ei kai siinä oo samanlaista ku esim. pillereitten jälkee,et voi mennä monta kuukautta,ennen ku menkat ees tulee tms..
  20. N

    kuinka nopeasti raskaaksi kierukan poiston jälkeen?

    Vauvakuumetta pukkaa :heart: mulla vielä toistaseks on kuparikierukka, tekis mieli käydä poistattaa jo se! mut tossa aloin miettii, et kuin kauan muilla on mennyt poiston jälkeen että on raskaaksi tullut?

Yhteistyössä