Hakutulokset

  1. Babylonin Riippuva Puutarha

    Mies valitsi eilen auton "mulle",

    kun tuli lottoiltua ja muutenkin höpistyä vaikka mitä. Nooooh. Googlasin sitten tänään millainen panssarivaunu se on, niin offroadsteriltahan tuo pahasti näyttää... Että se siitä "mun" autosta. Hyvä yritys.:laugh: Kiistää toki kaiken.:whistle:
  2. Babylonin Riippuva Puutarha

    Meillä on munamiesfani.

    Täällä tehdään viirejä. x)
  3. Babylonin Riippuva Puutarha

    Mä tiedän mihin rahat laittaisin,

    jos voittaisin lotossa hillittömän summan. Ostaisin yhden rappeutuvan hienon paikan ja laittaisin sen kuntoon. Käytiin just vähän tsekkaamassa kuntoa. :D Sivuovi oli auki...:whistle: Ketuttaa taas, miten annetaan vanhojen hienojen oman pienhistoriansa omaavien rakennusten mennä... :|
  4. Babylonin Riippuva Puutarha

    Mä tiedän mihin rahat laittaisin

    jos voittaisin lotossa hillittömän summan. Ostaisin yhden rappeutuvan hienon paikan ja laittaisin sen kuntoon. Käytiin just vähän tsekkaamassa kuntoa. :D Sivuovi oli auki...:whistle:
  5. Babylonin Riippuva Puutarha

    Jännää, mun serrapeptaasit tuli.

    Kukaan palstalainen kokeillut tuota? Mä aattelin, jos se auttais mun lieviin verisuonijutskiin jaloissa.
  6. Babylonin Riippuva Puutarha

    Mulla taitaakin olla niskat jumissa,

    eikä mikään kahden punaviinilasillisen krapula. Inhottava särky päässä.
  7. Babylonin Riippuva Puutarha

    Kehno päivä eilen...

    Koirat prkl karkasi taas pitkästä aikaa. Tuli pimeä ennen kuin ne saatiin kotiin ja likka oli jo ihan itkuinen. No mökkinaapurista ne sitten löytyi, luojan kiitos, vähän matkan päästä; siellä oli tyttökoira ja olivat leikkineet keskenään siellä monta tuntia. Illan päätteeksi survoin auton...
  8. Babylonin Riippuva Puutarha

    Hitsin eläimet.

    Se menee AINA näin: Mä istun miehen viereen sohvalle. Hetken kuluttua tulee meidän bokserityttö siihen, tuuppaa koko massallaan mun kylkeen ja käy syliin puolittain makaamaan ja tuijottaa mua ylösalaisin kerjäten silittelyä. Seuraavaksi tulee meidän 30 kiloinen urosboksu - huomaa että nyt on...
  9. Babylonin Riippuva Puutarha

    G: Onko pelottanut ajaa autolla tänä talvena?

    On. Johtuu varmaan osin siitä, kun meidän tienoilla rytisee niin tiuhaan tahtiin ja oon nähnyt niitä turma-autoja ja raivailuja...
  10. Babylonin Riippuva Puutarha

    Hrrr...

    - 31.6...
  11. Babylonin Riippuva Puutarha

    Mä otin just karpinnetun kinkkupiirakan uunista.

    Kyytipoikana on karpinnettua ja välimerellistettyä "italiansalaattia". Kohta syödään. :p:p:p
  12. Babylonin Riippuva Puutarha

    Minkähänlaiset kermanvalkeat verhot ois kivat...

    Vai oisko minkäänlaiset? Ikkuna ei ole iso ja sen toisella puolella on nurkka ihan vuorilaudan vieressä. Huone on keltaisen okran (perinnevärikartasto) värinen... Tummaa puuta kalustossa. Niin ja se on makuuhuone. Saapi olla romanttistakin...
  13. Babylonin Riippuva Puutarha

    Aika hassua... Pyöritin päässäni yhtä biisiä aamulla

    ja nyt se tulee radiosta. Tota ei "ikinä" soiteta, varsinkaan millään paikalliskanavalla...:xmas:
  14. Babylonin Riippuva Puutarha

    Ei tullut korjaajamies vaikka niin sovittiin.

    Koko päivä ooteltiin, ei herra soitellut edes. Kukapa nyt viikonloppuna jääkaappia tarvitsisikaan...:whistle: Nyt tais mennä asiakassuhde. Se on vaan siitä kakka juttu, ettei näillä kulmilla oo paljoa kilpailua. : / Sillähän nuo alan miehet vissiin käyttäytyykin miten sattuu.
  15. Babylonin Riippuva Puutarha

    Ongelma tällainen:

    Mulla on iso kattilallinen jauhelihasoppaa, ja koska meidän jääkaappi on rikki ja odottaa (ja odottaa...) korjaajaa, niin jouduin eilen laittamaan sopan ulos - missä se tietenkin jäätyi. No nyt sitten liedellä lämmittelin sen syötäväksi. Voiko tota kuviota vielä jatkaa, eli viedä ulos...
  16. Babylonin Riippuva Puutarha

    Onpas sairasta väkeä.

    Maanantaina peruuntui mun tanssit opettajan sairastumiseen ja tänään peruuntui tytön tanssit samasta syystä. No. Eipähän tarvi ajella...
  17. Babylonin Riippuva Puutarha

    Juh...

    vietiin plikka liikuntakerhon luisteluun. Saavuttiin sinne paikan päälle hitusen etuajassa ja kateltiin että koulun kenttä on hiukka luminen, jotain 3-4 cm peite siinä oli. Löytyi sitten kolaa ja liippaa sieltä penkoista ja miehen kanssa joutessamme sitten kerettiin putsaamaan koko kenttä...
  18. Babylonin Riippuva Puutarha

    Voi haukotus

    On niin väsähtänyt olo ja pitäis vielä lähteä tonne vaarallisille teille viemään likkaa luistelemaan... |O *haukottelee kuin hauki* -.-
  19. Babylonin Riippuva Puutarha

    Sebastian on ihqu

    http://www.youtube.com/watch?v=mH1DXa0S5sA&feature=related
  20. Babylonin Riippuva Puutarha

    Meillä kosahti jääkaappi

    Ei tietoa miten kauan ollut lämpimänä joten meni tyhjennykseen aika tavalla.: / Hemmetin rakkineet... Taas saa ootella yhden sortin korjaajaa...

Yhteistyössä