Hakutulokset

  1. H

    -06 synnyttäneitä kaivataan mesettää!

    Täällä olis 28v. viiden lapsen äiti, kuopus tyttö syntyny 12/06. Viestejä saa laittaa tulemaan osoitteeseeen:heidi.maenpaa@hotmail.com :hug:
  2. H

    5 lapsen äidille meilikamuja

    :attn: Täällä olis kanssa viiden lapsen äiti vailla, "kohtalo" kaveria!
  3. H

    äitejä joilla lapset 2005 ja 2006????

    Meillä tyttö 04/05 ja marras-joulukuun -06 vaihteessa odotellaan masuasukkia syntyväks.
  4. H

    Iloinen viisikko kasassa

    :flower: Onnea vaan koko perheelle :flower: Ja voi kun hän oli pieni kokoinen... Itselläni kaikki ollut reippaan kokoisia... Meilläkin ootellaan viidettä loppuvuodeksi.
  5. H

    Urheilu synnytyksen jälkeen

    Kyllä mulle on aina sairaalassa sanottu et liikuntaa vaan jos ei "tee pahaa" ja ihan sillain ku ittestä tuntuu. Ainoastaan seksiä pitäis koittaa välttää jälkitarkastukseen asti.
  6. H

    Huono äiti..???

    :flower: Et todellakaan ole huono ÄITI, mulla rupes aikoinaan maito "hiipumaan" kahden viikon jälkeen. Näin oli jo ekan kohdalla, myös toisella ja kolmannen kohdalla sit sanoin jo heti sairaalassa ku kyselivät et mitenkäs tuntuu maito nousseen, "sitä tulee jos on tullakseen ja tuttelii annan jos...
  7. H

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    Täällä olis yks -79 neljän lapsen äiti ja viides vielä masussa asustamassa. Ollaan Hämeenlinnan kupeesta! :wave:
  8. H

    Sisko/veli jossain!

    Itselläni on pieni veli jossain... Ensimmäisen lapseni sain 1/98 oma äitini valmistui tulemaan mummuksi! Päästiin kaksi viikkoa eteen päin ja äitini soittaa sairaalasta itku kurkussa: "sulla on veli." Äitini oli käynyt lääkärissä monta kertaa kovien vatsa kipujen vuoksi ja joutuipa siitä sit...
  9. H

    Raskausviikkogallup

    Esikoinen 41+6 Toinen 41+2 Kolmas 39+3 neljäs 40+5
  10. H

    Te jotka kärsitte synnytyspelosta ja olette synnyttäneet ala

    Ekan synnytyksen kohdalla en oikein edes osannu pelätä mut sit ku ootin toista viimeseilläni nii ihan kamala pelko iski!!! Kiukuttelin jopa miehelle et mä en mee synnyttään :laugh: mut sit ku pääsi laitokselle ei enää ollukaan mitään pelkoo... ja synnytin loppujen lopuks ilman mitään...
  11. H

    Apgarin pisteet?

    Sama homma ku edellisellä, neljännen lapsen kohdalla, napanuora kaulan ympäri mut silti täydet. Meillä meni pisteet ekan kohdalla ku rääkäsyy ei meinannu kuuluu ja väristä 7/8. :heart: <br><br>
  12. H

    synnytyksenkeston määritys...

    Mulla laskettiin ekan kohdalla siitä ku menin syn.saliin, vaik siinä vaiheessa oli jo supistukset ollu säännölliset 18h ja kivuliaat. Olin sairaalassa osastolla 1vrk:n ollu jo ennen saliin menoo. Eli mulla siis kesti sen laskun mukaan vaan 7,5h... Kaikki muut synnytykset on laskettu...
  13. H

    2005

    Tyttö 17.4.05 :heart: :heart:
  14. H

    MIllä ikäerolla lapset??

    Meillä eka synty 23.1.98 toinen 1.7.99 kolmas 17.9.01 neljäs 17.4.05 Ite sitä mieltä et, ekan ja tokan välinen ikäero oli just sopiva kuin myös toisen ja kolmannen mut kolmannen ja neljännen ikä ero oli liian pitkä, tuli mustis kohtauksia alussa mut ei mitään vakavia ja ylitse pääsemättömiä...
  15. H

    Synnytysten kestot pinoon

    Eka 7,5h toka 5,5h kolmas 3,5h neljäs 1,5h =) :whistle:
  16. H

    minkälaisia mielitekoja raskaana ollessa?

    Meillä oli sukulaiset "kauhuissaan" ku popsin päivät pitkät sitruunoita naamaani ja toinen mitä teki koko ajan mieli mansikkakermakakku, jota tosin et sit niin kauheen usein saanut.
  17. H

    Onkohan mahdollista että lapsi ripuloi koska pelkää isää?

    Jos toi tarina on tosiaan totta... En ala isää tai äitiä moralisoimaan... Kuulostaa vaan aika uskomattomalta... No onhan näitä tapauksia joka lähtöön. Ite sitä mieltä että jos suhde huonossa kunnossa ja yritetty on pelastaa mitä ehkä pelastettavissa on, eikä onnistu, parempi laittaa pillit...
  18. H

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    On ihania nimiä lapsilla :hug: :heart: Salla Mari Senja Elisa Severi Johannes Aino Thyra Aleksandra :heart: :heart: :heart: :heart:
  19. H

    Millaisia uusperheitä täällä on?

    Mulla 3 lasta edellisestä liitosta (8v. 7v.tytöt ja 5v. poika). Miehellä edellisistä 3lasta (16v. 13v. ja 8v.) ja meillä 1 yhteinen, toisen la 27.11.06. kyllä näitä riittää!!! :flower:
  20. H

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    Hei vaan kaikille! Ite olen 26v. ja lapsia neljä, ikäjakauma 8v. ja 7v. tytöt 5v.poika 1v. tyttö ja viides tulossa.<br><br>

Yhteistyössä