Hakutulokset

  1. T

    Joensuusta nuoria äitejä?

    Heissan! Täälläkin olisi 20v äiti joensuusta. Tyttöni on 1v2kk ikäinen. Laita vaikka mullekkin yvtä jos vielä seuraa kaipailet!=)
  2. T

    ** HEINÄKUUN 2009 TAAPEROT **

    Pikana ilmoitan että neidin 1v mitat oli tänään neuvolassa 7570g ja 73,2cm :heart: Joudutaan ehkä käymään kasvukontrollissa ennen 1,5v neuvolaa mutta muuten ei ole ongelmia mittojen suhteen, on niin eloisa tapaus että ei huolta -sanoi neuvolantäti! Synttärit meni hienosti! Nyt sitä ollaan...
  3. T

    ** HEINÄKUUN 2009 TAAPEROT **

    :heart: Meillä ekoja askeleita ! :heart: Voi tyttö osais niiin hyvin jo kävellä kun luottais itseensä!
  4. T

    ** HEINÄKUUN 2009 TAAPEROT **

    Hei! Meillei oo vielä 1v neuvolaa ollut, luonnollisestikaan kun synttäritkin vasta 29pvä! :D Uimassa ollaan käyty parina päivänä ja voi että se on kivaa! Pois ei millään tahtois tulla, eilenkin meinas iho jo mennä vähän kananlihalle ja kun otin pois niin kauhea huuto! Kaikista kivointa on...
  5. T

    ** HEINÄKUUN 2009 TAAPEROT **

    Vastaillaas mekin tuohon galluppiin nyt Pinnasängyssähän meillä ei olla koskaan nukuttu, mutta pohja on laskettu alas jo joskus 4 kk sitten kun oppi tyttö seisomaan, silloin tällöin kun viihtyy pinniksessä mobilea metsästämässä. :D Turvaistuin ostettiin joskus 3kk sitten ja ihan siitä asti...
  6. T

    ** HEINÄKUUN 2009 TAAPEROT **

    Myökii Prinsessan kanssa mukana! :wave: Ja kiitos pinosta! :flower:
  7. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    SusieQ, se olin minä joka kirjoittelin tytön toiselle isoäidille. Hänestä ei vain ole kuulunut mitään. :( En ole kyllä varma onko kirje edes mennyt perille kun oli vähän ongelmia selvittää ensinnäkin hänen nimensä! Olen tässä juurikin mietiskellyt että menisikö se jo ahdistelun puolelle jos...
  8. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Nopsaan neitokaisen 10kk neuvolan kuulumisia: painoa oli 7330g ja pituutta 71,3cm, sirpukka typy :heart: Tosin.., hieman liian vähän tullut painoa kun 8kk neuvolassa paino oli 7070g, eli vaan vajaa 300 g tullut lisää kahteen kuukauteen. Ennen mentiin jo -20(vai onko se -2?) käyrällä ja nyt...
  9. T

    Äitejä Joensuusta

    Heissan! Nyt mie vasta tälläsen ketjun löysin, vieläkö mahtuu mukaan äiti 20v ja tyttö iiiihan kohta 10kk? :)
  10. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Meillä kanssa on nyt tissi niiiiiin ihana! Monesti, juurikin kuten illuusiallakin, tytön tarvii pienet maitohuikat ja läheisyydet siinä saada ja eikun uudestaan menoille! Itsekkin ajattelin että siinä vuoden iässä alkaisin vähän vieroittelemaan rinnasta mutta saas nyt nähdä, haikelta tuntuu jo...
  11. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Ompas hiljentynyt pino.. No tulin vaan kirjoittamaan ku sattui silmään ku lueskelin että joku oli kyselly tuota imetyksestä ja menkoista, niin mulla tuli ekat kuukautiset n 4vkoa jälkivuodon loputtua ja ihan siitä asti ovat yhtä säännölliset olleet kuin ennen raskautta. Vaikka kuvittelin...
  12. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Voi ihanaa, paljon onnea uc1 ja katkalle! :flower: :heart: Meille ei sen kummempia kuulu niin en oo saanu aikaseks kirjoitellakkaan tänne, lukemassa oon käyny mut nyt tietty kaikki unohtunu mielestä mihin pitäny vastata! Joku kyseli leivän syönnistä, niin kyllä oon antanut tytölle leipää...
  13. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Pikaisesti: Kyl meilkin on 10kk neuvola, eikä ees kysytty halutaanko vaan annettiin vaan suoraan.. tosin niin olisin halunnut joka tapauksessa. Ja me osallistutaan siihen rokote-tutkimukseen, ensin olin pitkää sitä mieltä että ei me.. mutta nyt juurikin 8kk neuvolassa kysyivät uudestaan...
  14. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Onnea babjuskalle! :flower: Ja paranemisia kans! Huhhuh nyt en ookkaan aikoihin taas kerenny kirjoitella, lukemassa oon käyny mutten toki nyt muista oliko jotain mihin olisin halunnut vastata, täytyypä tutkailla paremmalla ajalla sitä, nyt väsyttää liikaa ja pitkä teksti tulossa tästä! :D...
  15. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Kiitos ideoista maatuska ja äiti-kengu! :flower: Kävinkin sitten äsken viemässä kirjeen postiin, mukaan pistin muutaman kuvan tytystä ja puhelin numeroni.. nyt vain toivotaan ja odotetaan kovasti yhteydenottoa häneltä! Minä myös niiiiin paljon tykkään imetyksestä! Ihana aina muutamaksi...
  16. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Babjuskan Jimille pikaisia paranemisia! :hug: Sekä myös Palezzun pojalle! Nopsaan taas tuun kirjottelee, meillä tänään eka hammas puhkes niin LIEVÄSTI kiukkuneiti! Ei maistu ruoka ja kuolattaa vaan. Onneks maito kelpaa ja uniakaan ei taida pahemmin häiritä. Ihme kyllä että malttaa nukkua...
  17. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Toivova-84, ootko kokeillu imettää silleen et vauva 'istuu' sylissä? Vai onks teillä imetykset jo kokonaan kerenny loppuu? Meillä kun ei kans välillä malttas millään käydä pitkälleen syömään mut sillee istualtaan sit malttaa. Ja omasta painosta(kirjotinkohan tästä jo aiemmin?en kai!), mulla...
  18. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Syöttötuolia meilläkin aika harvoin käytetään, sitterissä vielä jokseenkin helpompi syöttää. Vaikkei meilläkään vielä itse nousta istumaan niin silti osaa jo istua ja ottaa käsillä vastaan jos sattuukin muksahtamaan kyljelleen(lattialla ollessa siis :D). Vettä meillä juodaan kyllä aina...
  19. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Heheei!:) Ekaks nyt 6kk neuvolakuulumiset, eli Pihlalla on pituutta 65,5cm ja painoa 6575g, pipo oli ehkä 42cm. Ja SEURALLINEN tyttö on! Sekunttia ei olla hiljaa!:D Paitsi nukkuessa, välillä kyllä silloinkin mumistaan. :D Ja meillä sanotaan jo selvästi 'ätääää' kun näkee minut ja kissan kun...
  20. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Jedvennalla PALJON jaksamisia! :hug: Toivotaan että mieliala nousee ja alat taas nauttia äitiydestä! :heart: Mutta hyvä että siulla on edes vähän apuja arjessa!

Yhteistyössä