Hakutulokset

  1. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tervehdys täältä taustalta ja oikein hyvää alkanutta vuotta 2011! Ihanaa lukea että monet palstalaiset ovat onnistuneet raskautumaan ja synnyttäneiden lista sen kuin pitenee. Näin sen mennä pitääkin. Meillä on adoptioprosessi edennyt ja neuvonta on ohitse. Loppuviikosta pääsen laittamaan...
  2. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tervehdys palstalaisille täältä taustalta! Ahkerasti olen käynyt lukemassa vaiheitanne täällä, ei tätä palstaa osaa jättää vaikka itse on jo hoidot lopettanut... Tulin kommentoimaan tuota adoptio-juttua koska itsekin siirryin täältä tuloksettomien hoitojen jälkeen adoptio-odottajaksi =)...
  3. D

    Siirroista aina puhdasta negaa, kohtalotovereita?

    Täällä on 16 alkiota siirretty, 2-soluisista aina blastokystiin asti viljeltyjä ja ei koskaan ole edes yrittänyt kiinnittyä. On kokeiltu omat solut, luovutetut munasolut sekä alkion adoptiot mutta ei vaan onnistu. Nyt ollaan adoptioneuvonnassa, se polku näyttää meidän kohdalla valoisammalta...
  4. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    sela onnittelut plussasta minultakin täältä taustalta! Älä nyt turhaan hermoile, kyllä kaikki hyvin sujuu, muuta ei kannata edes miettiä! Kovasti täällä taustalla mietin kun muille näitä plussauutisia tulee että pitäisikö sitä vielä itsekin yrittää. Lopetinko liian aikaisin yrittämisen...
  5. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos kaikille lohdutuksista! Sanoja ei tarvita, ajatus on tärkein! Olette ihania. Hillevi, lista ok osaltani eli minut sai poistaa sieltä. Me aloitimme nyt sitten adoptioneuvonnan. Saimme varattua kaikki neuvonta-ajat kerralla ja neuvonta on ohitse jo lokakuuhun mennessä. Sen jälkeen...
  6. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällähän ollaankin jo kaipailtu. Olen ollut nettipimennossa ja vasta nyt pääsin koneelle. Hyviä uutisia ei ole tiedossa :( Maanantain veritesti oli jälleen täysi nolla. Meidän hoidot on nyt sitten tiensä päässä. Ei jaksa enää uskoa raskautumiseen kun ei ole koskaan saanut sitä...
  7. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Piiniskaverini sela, oon tosi pahoillani sun tuloksesta. Onneksi tosiaan sulla katseet jo tulevaisuuteen niin ehkä pettymyskin haalistuu nopeasti. Voimia teille :hug:
  8. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    sela Ei ollut puhetta koska voi mennä uudestaan siirtoon. Suomessa minulle on tehty PAS-siirtoja peräkkäisiin kiertoihin. Eli hoidon nega-vuodosta olen heti aloittanut taas estrogeenin syönnin. Pitäisi varmaan tiedustella Tarton klinikan tapoja... Tuosta klinikasta...kaikkihan nämä yksityiset...
  9. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    sela, minäkin saan verikokeen tuloksen vasta seuraavana päivänä. Minä asun pienellä paikkakunnalla niin täältä lähetetään näytteet Helsinkiin labraan joten siksi viive. Laskeskelin muuten että minulla on veritesti 2 päivää aiemmin kuin sinulla (pp 11). Mitä ohjeistusta sinä sait hcg-raja...
  10. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Terveiset Tartosta! Meillä oli oikein mukava reissu. Tuli avattua terassikausi aurinkoisessa lämpimässä säässä sekä shoppailtua kaikkea kivaa. Matkalla ihailtiin pesissään hautovia haikaroita. Toivottavasti yksi haikara eksyisi nyt meidänkin kotiin... Kaksi alkiota on nyt sitten matkassa...
  11. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitokset kaikille haku matka toivotuksista. Vielä pitäisi laukku pakata ja huomen aamulla olisi herätys kello 4:00. Hoh hoijaa, väsyttää jo nyt noin aikainen herätys mutta mitä sitä ei tekisi hyvän asian puolesta =) Jos en eksy netin ääreen Tartossa niin tulen kertomaan siirtokuulumiset...
  12. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    tytti82, Tässä Tarton tämän vuoden hinnat: 4550 ? kaikki solut itselle (sis. alkioiden pakastuksen vuodeksi) 2650 ? puolet soluista itselle 1650 ? PAS tai pakaste alkion adoptio 4800 ? tuore alkion adoptio
  13. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Limisultrassa taas käyty. Nyt paksuus 7,6 mm kun oikein kaivoi paksuimman kohdan. No, tämä riittäkööt ja tarttuu jos on tarttuakseen. Torstai aamuna aamulaivalla lahden yli ja klo 14 olisi siirto. Jäämme pariksi yöksi Tarttoon kun emme ole siellä aiemmin käyneet. Vähän siis lomailua samaan reissuun.
  14. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minni 73, englanti on asiointikieli Tartossa. Aika peruskielellä kyllä pärjää eli ei tarvitse kyllä kieliopit olla kohdallaan siellä asioidessa. Heillekin kun englanti on vieraskieli niin ymmärtävät kyllä. Prkl...ei se limis kasva ei. Paksuus vain 6,5 mm. Menen maanantaina vielä uudestaan...
  15. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hillevi, minä olen aloittanut miniasperiinin käytön kp 1. Hienoa että sinunkin hoito on päässyt vihdoin käyntiin. Nyt olisi kyllä jo sinun vuorosi saada onnistunut tulos hoidosta! Tänään menen itse ultraan tarkistuttamaan limakalvon tilanteen. Minullahan se kasvaa heikosti ja siksi aina vähän...
  16. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    sela, tarrasukkia lähettelen täältä sulle matkaan! Ilmeisesti nuo sinun alkiot ovat olleet 8 soluinen luokkaa 1-2 ja 7 soluinen luokan 2 alkio. Miniasperiinia minäkin syön ja sen pitäisi vilkastuttaa kohdun verenkiertoa ja auttaa siten kiinnittymisessä. Löysittekö klinikan helposti? Kauanko...
  17. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    teekuppi tässä Tarton klinikan nettisivut: http://www.fert-c.ee/elite/eng/index.html
  18. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kaksi mulle siirretään. Mulle on siirretty vaan yhden ainoan kerran yksi ja sekin sen vuoksi että toinen ei selvinnyt sulatuksesta. Mukaan on mahtunut matkan varrella myös "joukko siirtoja" ja enimmillään on siirretty 4 alkiota. Nämä siirrot ollut ulkomailla joissa alkioiden määrää ei ole...
  19. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Se on menoa nyt sitten sela! Tuuhan sitten kertomaan miten sujuvasti pääsitte Tartoon. Menettekö muuten omalla autolla? Mulla olisi siirto 16.4 eli perässä tullaan! Ajateltiin viettää se viikonloppu Tartossa ja omalla autolla mennään.
  20. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Marisabel, tässä vertailun vuoksi minun PAS lääke coctail. Minullakaan ei koskaan plussaa ja limis kasvaa huonosti (ollut max. 8,3mm) joten siksi aika tukeva lääkitys: Zumenon 2 mg x 5 / pv Estradot 150 mikrog, vaihto 2 krt / vko (tämän voi nostaa 200 mg jos limis ei kasva) Kortisoni...

Yhteistyössä