Hakutulokset

1. K

Ummetus ja kova kakka

Levolacia voi joo antaa, mutta meillä toi 5ml ei riittänyt vaan täydet 10ml laittoi vasta vatsan toimimaan. Tosin meillä poika ei sitä määrää suostunut ottamaan kuin kerran... Lääkäri kirjoitti duphalac-reseptin ja nyt vatsa toimii huomattavasti paremmin, kun jauhetta (puoli pussia) sekoitan...
  2. K

Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

Toukka Teilläkö siis oli puolivuotis neuvola? Ja edelleen lahtelaisia olette? Kun meillä 6kk neuvolaa ei oo, seur. kerran sit 7kk... Luulin ettei sitä oo kellään säästösyistä. Oisin kyl halunnu käydä tarkistuttaa mittoja, kun viimeks pojalle oli tullu painoa lisää vain noin 300g... Miul hajoo...
  3. K

Helmivauvat 2009 ~kesäkuussa~

Lentis: Meillä on kanssa nykyään nukutettu yöunille ilman tissiä. Imetän kyllä sängyllä, mutta nostan pojan omaan sänkyyn ennen kuin nukahtaa meidän sänkyyn. Pepulle hetken aikaa taputan ja siihen nukahtaa. Meillä päivisin nukutaan (siis ne hetket) vaunuissa. Niin ja asiaan, eli miten sie teet...
  4. K

Helmivauvat 2009 ~kesäkuussa~

Hei, sitä tulin tänne kysymään, että vaikuttiko monella kääntymään oppiminen vauvan yöuniin? Ja jos juu, niin kauanko yöhulinointia kesti? Meillä siis tuo taito hoksattiin männä viikolla ja siitä lähtien on yöunet ollu risaset. Äitillä enempi ku pikku-ukolla. Viime yönä heräsin klo 12 jälkeen...
  5. K

Helmivauvat 2009 ~toukokuussa~

Hei vaan! =) Olen taustaillut ahkerasti ja tää palsta on muodostunut miulle todelliseksi henkireijäksi! Oon saanu paljon voimia kun oon huomannut, että samat ne on ongelmat muillakin enkä ole asioitteni kanssa ihan yksin. Iso kiitos siitä teille! :flower: Meillä siis vauva-arki ei oo...
  6. K

Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

Kutri palailee taustalta, kertoilemaan kuulumisia... Eli poikavauva (49cm ja 3230g) sieltä sitten syntyi laskettuna-aikana, saapahan joka vuosi liputuksen syntymänsä kunniaks. ;) Synnytys oli kyllä yllättävän helppo, eikä mittään traumoja päässy tulemaan. Kaikki meni niin noppeesti. Koko...
  7. K

Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

haavemamma salmiakki on äärimmäisen hyvvee! Sitä tiälläkin natustellaan tällä palstalla pyörien ja ootellaan, että milloin sitä uskaltas karata töistä kottiin, jotta piäsee aamulla takasin. :) Potkuista sen verran, et miun masuasukki tykkää potkii ylävatsaan aina silloin ku oon autolla...
  8. K

Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

Peloista...Itseasiassa tänä aamuna mietin ittekseni kuinka hermoheikoks sitä onkaan tullut. Oon nimittäin ruvennu pelkäämään sitä, että miehelle sattuu jotakin. Hyvä, että uskallan sen töihin päästää. Tänäkin aamuna tippa linssissä piti olla kun mies lähti. Minnuu itteeni pelottaa autolla...
  9. K

Levottomista jaloista... Työkaverini sai apua jalkavaivoihinsa kun rupes syömään parsakaalia. Ja muutkin "vihreet kasvikset" kuulemma auttas levottomiin jalkoihin... Itelläkin levottomat jalat valvottavat toisinaan, nyt tosin vaiva on ollu poissa. Onneks! :) Neuvolakeikka takanapäin ja kaikki...
  10. K

Hei vaan! Täällä ollaan aikaisemmin keskusteltu vibravauvoista ja eilen illalla ihmettelin, et mikä meno miun mahassa oikein on. Vibrakuvailut ei oikein osuneet näihin "oireisiin" ja hetken aikaa ihmeteltyäni päädyin tulokseen et miun masuasukilla on hikka. Tuntu ihan selkeesti myös vatsan...
  11. K

Saas nähä kuka meistä kolmesta ehtii ensin! ;) Onneks miulla nukkuminen sujuu vielä hyvin. Huomaan välillä nukkuvani jopa vatsallaan... Vessassa tosin tulee ravattua, mutta aina aamulla en edes muista käyneeni yöllä vessassa. Ulkona onkin ihan oudon näköstä, kun on lunta tullut viime...
  12. K

Toinen uusi tulokas haluaisi kanssa liittyä joukkoon mukaan. :) Seuraillut oon kovasti taustalta ja ajattelin nyt hypätä remmiin mukaan. Jos joskus sattuis olemaan vaikka jottain sanottavaakin... Elikkäs esikoista odotellaan ja laskettu aika on 5.2.09.Synnyttämään meinaan mennä PHKS:aan.

Yhteistyössä