Hakutulokset

1. S

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Hei taas kaikille! Tänään oli meikäläisen testipäivä ja negaa näytti. Niinpä niin... Ei muuta kuin uutta kierrosta suunnittelemaan. Mulla olikin itse asiassa sellainen tunne koko ajan, että nyt ei ole onnistunut. Jotenkin sen vaan luulee tietävänsä. Edellisessä inssissä plussasin aluksi, vaikka...
  2. S

Evenstar: Nyt pidetään peukkuja sulle, että pääset pian hoidoissa alkuun
  3. S

Moro, kiirettä, kiirettä, mutta täällä ollaan. Nillanilla ja Evenstar... Inssi meni nopeasti ja kivuttomasti. Nyt sitten jännätään... Olen yrittänyt ottaa rennosti. Onneksi on kiire ja kaikenlaista tapahtumaa, niin ei tule mietittyä asiaa liikaa. Yritän nyt olla miettimättä asiaa vielä...
  4. S

Moro, nillanilla: Jep, tänään inssi. Me piinaillaan nyt sitten yhdessä. Joulukuun alussa saa testailla, pitänee ostaa aamukampa... :hug:
  5. S

Hei EVE25 Kiitos salasanasta. Siellähän se oli ysärin puolella, kun vaan osasi etsiä. Hirveän hieno juttu, että täällä on koolla tällainen määrä aktiivisia naisihmisiä, jotka ovat ottaneet elämänsä ohjat käsiinsä ja tsemppaavat vielä siinä rinnalla muita samassa tilanteessa olevia.
  6. S

Hei taas! Kiva olla mukana tässä porukassa, vaikka olenkin laiskan pulskea tänne kirjoittelemaan... NILLINILLA jep, huomenna olisi inssi, järjestyksessään toinen. Toivotaan parasta. Mulla on kaikkien muiden vaivojen lisäksi PCO, joten tarvin kyllä lääkitystä. Olen käyttänyt Clomeja ja...
  7. S

Hei kaikille! Olen seuraillut keskusteluanne elo-syyskuusta, mutta en vaan ole saanut aikaiseksi osallistua. Olen samassa tilanteessa kuin suurin osa teistä muistakin. Ikä alkaa painaa (seuraavaksi tauluun kilahtaa 39v.), mutta lapset tekemättä. Aikani olen odotellut ja seurustellut, mutta tässä...

Yhteistyössä