Hakutulokset

  1. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    pitkästa aikaa täällä....se ois eka inssi takana (viime pe) ja nyt sitten vaan odotellaan ja toivotaan parasta =) Mitäs muiden kevääseen kuuluu?
  2. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Viime perjantaina oli ensikäynti ja nopeaa toimintaa olikin! Tanskalaiset siitiöt varattuna, tänään aamulla oli verikokeet ja ensi perjantaina on SSG-tutkimus....jos kaikki on kunnossa lääkäri sanoi, että voidaan kokeilla ensimmäinen inssi jo tähän kiertoon...luulen kuitenkin, että pidämme...
  3. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Voinko kysyä, että paljonko painat ja kuinka paljon olisi klinikan mielestä hyvä painaa? Mulla pientä ylipainola, mutta mielestäni ihan normaalin rajoissa 163/70....
  4. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei! Pääsisikö kerhoon? Meidän perheessä (2 naista) on ensikäynti Ovumiassa 14.5. ...
  5. U

    Voiko kliseisempää olla?!

    Aamulehtikin kirjoittaa asiasta nettisivuillaan...tästähän saadaan kohta telenovela =)
  6. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei!Olen vihdoin päässyt tämän viestiketjun loppuun ja mielelläni liittyisin joukkoon mukavaan, joten Jennuli saisinko minäkin viestinä salasanat, kiitoksia.... On ollut helpottavaa löytää samassa tilanteessa olevia...minulla hommat vasta päätösvaiheessa, mutta tarkoitus olisi ensi vuoden...

Yhteistyössä