Hakutulokset

  1. F

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Jälkivuoto kesti mulla ekalla kerralla yli 10 viikkoa, suurimman osan aikaa vaan vähän tiputellen, mutta kyllä riitti aika sitäkin. :( Tokalla kerralla sitä kesti muistaakseni viitisen viikkoa tms. Nyt 2 vkoa synnytyksestä olen just siirtynyt pikkuhousunsuojiin ja toivon ettei tätä kestäis enää...
  2. F

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Piipu munkin pitää tuohon imetysasiaan kommentoida, että älä vaan itseäsi siitä piiskaa. Onnistuu tai ei, niin ei sitä "hyvää äitiyttä" sillä jostain ruumiinosasta heruvalla eritteellä mitata. :hug: Korvike on ihan yhtä hyvää ruokaa vauvalle kun see rintamaitokin. Pääasiahan on se, että vauva on...
  3. F

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Suuri kiitos kaikille onnitteluista!!!! Jos nyt näin kaks viikkoa synnytyksen jälkeen onnistuisi raapustamaan jonkinlaisen kertomuksen. Sunnuntai 30.12. oli ihan tavallinen päivä. Oltiin lasten kanssa ulkona ja puuhailtiin normijuttuja. Mikään ei ennustanut käynnistyvää synnytystä. Joitain...
  4. F

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Meille syntyi eilen 31.12.12 03:33 pieni tytto. Enemman kun paastaan kotiin huomenna.
  5. F

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Hmm, pääsenköhän mä tänään synnyttämään... Vedet on ehkä menneet, tai jotain hyvin vetistä ainakin. Ja nyt supistaa, vaikka ei erityisen kipeästi vielä.
  6. F

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    ooasis onnea vauvasta! Ikävää, että kokemus oli noin huono, mutta hyvä, että on parempia alla. :flower: Santulle suuren suuret onnittelut myös! Pitkä odotus päättyi onnellisesti. :flower: :heart: En voi varmasti edes kuvitella odotuksen raskautta. Ihanaa, että pääsit käynnistykseen ja kaikki...
  7. F

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Isot onnittelut Elviida, LeenaT, nöpö ja Hennu86 vauvoista! :flower: Epätodellista, että nyt niitä tammikuun vauvoja alkaa tipahdella kun itsellä on kaikki niin vaiheessa ja tuntuu niin kuin aikaa olisi vielä vaikka kuinka paljon. Vaan niinpä se kai on pian aika meillä kaikilla saada omat...
  8. F

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Mä olen sun kanssa Lynette samoilla linjoilla, ei ole mikään kiire vauvan tulla vielä. Mitään valmisteluja ei ole tehty ja mäkin haluan mielelläni viettää rauhallisia pyhiä lasten ja sukulaisten kanssa. Lisäksi kun kaksi aikaisempaa on tulleet vasta 41+ viikoilla, niin en usko, että nytkään...
  9. F

    KOLMATTA ODOTTAVAT Kesällä 2012

    Mun silmiin osui nimimerkki ja ajattelin, että tuo ei voi olla kukaan muu kuin Pikkuinen! =) Onneksi olkoon hurjasti, sä olet jo sitten tukevasti raskaana! :flower: Pitkäksi muodostui teidän yritys ja kivikkoiseksi tie, mutta ihanaa, että nyt sitten pulla hyvin paistumassa. :) Toivottavasti...
  10. F

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    rintapumppu mulla on Aventin sähkökäyttöinen ja kahden lapsen kanssa sitä olen jo tyytyväisenä käyttänyt. Vakuutusta ei tullut otettua ja taitaa jo aikakin olla ohitse. Heh, Tintti mäkin katselen ruokapaketeista päivämääriä ja olen ihmetellyt samaa kun parasta ennen päiväykset on ruvenneet...
  11. F

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Mulla on joku vetelyyskausi menossa. Olen käynyt täällä useamman kerran viimesen viikon aikana, mutta tekstiä ei vaan synny. Sama maileihin vastaamisessa ja oman blogin suhteen. Näppis ei rapise. kiva silti lukea muiden kuulumisia. :) ON: mä olin pari viikkoa sitten samalla viikolla...
  12. F

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Vau, täällähän oli paljon juttua tullut! Toivottavasti muistan kaiken mihin piti kirjoittaa. Millamaulle isot onnittelut rouviintumisesta! :flower: Ja mäkin katsoin Pisangin kotiutumisvaatteita, ihanat! Olen itsekin yrittänyt mietiskellä mitä vauvalle laittaisin päälle kotiin lähdettäessä...
  13. F

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Zarix meillä on ollut City Crossit, melkein viisi vuotta, hajosi tuossa kuukauden päivät sitten. Mä olen ollut tosi tyytyväinen niihin. Ne on olleet suhteellisen kevyet työntää, koska kulkee kun juna tasasella asfaltilla. Kaupungissa kätevät kun kanttikivien yli pääsee mukavasti ja värikään ei...
  14. F

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Hih, täällä yksi joka hinkuaa uutta äitiyspakkausta niin, että on kytännyt tuota jakoilmoitusta. :p Niinpä laitoin nyt sitten heti hakemuksen vetämään kun ajattelin, että en varmaan ole ainoa joka sitä on pihdannut ja hakemuksia voisi kuvitella nyt tulevan sitten aika kasan kerralla Kelalle...
  15. F

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Niin surullista Ellujokinen. :'( Toivon teille kovasti jaksamista raskaaseen aikaan ennen ja jälkeen keskeytyksen. :hug:
  16. F

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Onnea kaikille rakenneultrassa käyneille, ilmeisesti vaan hyviä uutisia tullut! :flower: Äitiyspakkauksesta, meillä on kahdelle edellisellekin se otettu ja otetaan tälläkin kertaa, vaikka tyttöä odotetaan ja perinteisiä tyttövärejä siinä ei taida olla. Musta se on vaan niin hyvä setti ja...
  17. F

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Hei vaan pitkästä aikaa! :wave: Täällä on ollut vaikka mitä mielenkiintoisia keskusteluja, mutta olen vaan ehtinyt käydä nopeasti lukemassa. Rakenneultrassa mäkin kävin joitakin viikkoja sitten ja onneksi kaikki näytti hyvältä. Kyllä mua jännitti. :) Kun mies ei päässyt mukaan eikä ollut...
  18. F

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Vilipi toivottavasti pääset kuuntelemaan sydänääniä. Jos yhtään helpottaa, niin mulla tapaa se kun vatsa on sekasin tai on ripuli, aiheuttaa sellaisia menkkakivun tuntuisia kivistyksiä vatsassa. Toivottavasti sullakin olisi pelkästään viaton vatsatauti ja asukilla kaikki hyvin. Polttareista...
  19. F

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Adora onpa sulla tosi tosi ikävä työnantaja. :( Vaikka miten tietäisi raskaudesta, niin ei mun mielestä silti tarvitse kieltäytyä töistä sen vuoksi. Itseä hirvittää kun pitää parin viikon sisään myöskin kertoa töissä jossa aloitin vasta kesäkuun alussa ja on koeaika menossa. En ihmettelisi...
  20. F

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Mä olen kuullut noista airbageista ihan samaa, että poksuvat, vaikka pois kytketty päältä. Yksi vaihtoehto voisi olla silloin se, että sen tyynyn poistattaa kokonaan, jos se on mahdollista kyseisessä autossa.

Yhteistyössä