Hakutulokset

  1. K

    11-hoidot

    no niin nyt ne menkat sit alko. et se siitä. se olikin meidän viimeinen toivo. julkisella kaikki kerrat käytetty ja yksityiselle ei ole varaa mennä. joten toivo on siis mennyt. todennäköisesti viikonloppuna iskee se pahin tilanne. nyt kun on töissä voi keskittyä töihin mutta kotona se...
  2. K

    11-hoidot

    jahas se siitä kylmähermoisesta odotuksesta. eilen 17.45 menin tuli takapuolen alla apteekkiin (meni kiinni 18.00). apteekissa tuli tippa linssiin kun tuttu apteekkari toivotti sormenpäillä ja varpailla asti plussaa. kotona testasin digitaalisella testillä tulos: ei raskaana. ja ehdin jo...
  3. K

    11-hoidot

    mansikkatyttö: mä oon aina testannut siinä pp 10 eteenpäin.... ja aina on tullu nega. päätin siis nyt etten testaa. maha on kyl ollu kipee joka päivä ja tänään on armoton pääkipu. mutta saa nähä kunhan selviäis sinne pp 15 silloin ois jo voitonpuolella;)
  4. K

    11-hoidot

    huomenta kaikille! olen päättänyt etten testaa vaikka mikä tulisi. tosin lauantaina olin tulisilla hiilillä kun oottelin että apteekki menis kiinni. sit kyl sunnuntaina kadutti etten oo ostanut testiä. tänään yritän taas sinnitellä eteenpäin. edelleenkään ei ole ollut minkäänlaista vuotoa...
  5. K

    11-hoidot

    olen visusti pysyny poissa kirjottelemasta. enkä ole edes miettinyt oireita. tänään tosin on ollut maha kipeämpi kuin koko aikana. tänään on pp10 ja koko ajan odotan menkkoja....:| nyt alkaa olla tilanne että aattelen ettei se voi onnistua.... ei mulla voi olla niin hyvä tuuri että se...
  6. K

    11-hoidot

    mulle voisi päivittää tiedot. eli 1.2.2011 sain kyytiin 2 huuru nenää. non-toppeja, mutta ihan hyviä kuitenkin. eli tänään on siis pp. 3. nyt siis vaan toivotaan...............:rolleyes:
  7. K

    11-hoidot

    johan alkoi täälläkin viimein tapahtua. eli huomenna saan kaksi huuru nenää kyytiin... ja eikun piinaileen... toivottavasti ne selviytyy sulatuksesta..... tämä onkin viimeinen tilaisuus, koska kaikki kerrat on käytetty julkisella ja pakastin on tyhjä:( nyt siis toiveet suunnataan kohti...
  8. K

    11-hoidot

    heissan taas mulle voi merkitä 3 icsi pas siirto helmikuulle, joka onkin sitten viimeinen. (pakaste tyhjä) mulle oli eilen ovis mutta labra on kiinni just perjantaina niin se sit siirtyy helmikuulle.
  9. K

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    meillä olisi 2 huurunenää pakkasessa(viimeset) nyt pitäs vielä oottaa 2 menkat. eli pitää oottaa se tyhjennys vuoto ja kahdet normaalit. sit kaiken muun lisäksi mulla oli iso kystä josta otettiin näyte. ja mun tuurilla arvata voi että sieltä löytyi jotain. eli meen sit 4.1.2011 jatko...
  10. K

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    tiputin itseni pois listalta. pas-siirto ehkä tammikuussa.... :| onnea piinailijoille ja muillekkin:wave:
  11. K

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    ~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~ *******************1.12.2010.********** ********** Nimimerkki..................Hoito....... ....Tapa.....Pu.......Sii.......hoitop. heidh..................3.IVF/ICSI..............pi......1.12....3.12.. ....OYS Miimii-75..............1.IVF:n...
  12. K

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    voisiko joku kertoo mitä suurinpitein tulee maksamaan yksityisellä hoito, jos ei oteta lääkkeitä mukaan. eli ilman kelakorvauksia ja kelakorvausten jälkeen?
  13. K

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    näin se taas nähtiin pp8 alko jo vuoto ja nyt sit kunnolla eli olipa taas yllätys:'( lauantaina oli pientä raivoo ilmassa. nyt alkaa jo olla toiveet menneet kaikesta. pakkasessa on kaksi jotka sulatetaan seuraavaan siirtoon. mutta täytyy sanoo ettei ootokset oo korkeella. sitten ne hoidot onkin...
  14. K

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    toivo on täälläkin menetetty, koska tänään alkoi vuotaan ja maha on kipee. ja paska on vasta pp8. kyllä lievästi sanottuna ottaa päähän. :headwall: sekin ainoa joululahja jota toivoin on poissa. lievästi sanottuna ei vois paskemmin mennä..... tää maailma on täys paska ja epäreilu. :mad:
  15. K

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    pikaisia kuulumisia: mulla on toi oikee puoli kipee. oisko munasolu vai mikä mutta ei kärsi istuu kun painaa ja sit kun nousee niin ei kärsi kävellä...:confused: muita oireita ei oikeastaan olekkaan. nyt on siis pp5. luget otan edelleen suun kautta. :D
  16. K

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    pikainen päivitys. punktio oli maanantaina saalis oli 6 munasolua, koska toisella puolella oli vain suuri kysta. 3 oli hedelmöittynyt. eilen siirrettiin 1 toppi ja 2 pakastettiin. eli nyt on siis pp 1. sori en kerkee tälläkertaa muuta. mutta onnea piinailijoille......ja sitä odottaville. negan...
  17. K

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    aluksi onnea plussanneille ja piinalijoille. sitten ne vaikeimmat: pahoittelut negan saaneille. elämän karu totuus: taas on koottava itsensä ja jatkettava eteenpäin, vaikka kaikki onkin päin..............:headwall: omaa tilannetta: keskiviikko alkoi huonosti. olin niin jännittänyt niitä...
  18. K

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    mulle ei noussut mitään rinkuloita puremaan eikä muitakaan oireita ollut. nyt alkanut nivelet oireileen, silmätulehus yms. nyt vasta muistin sen pureman ja arvelin että pitäs ottaa koe ennen hoitoja. ja olipa yllätys.... toivotaan ettei arvot enää nouse......:p. nyt ois aika lähtä syömään ja...
  19. K

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    huomenta aika purkaa taas raivoa. mua puri kesällä punkki=>kävin punkki testissä ja tottakai arvot oli noussut. haloo :headwall:onko tässä enää mitään järkee:stick: no niin aloitin siis just 16.10.2010 sumutteen ja 3.11 ois eka ultra. tänään pitäs mennä lääkäriin et saan uuden lähetteen kun...
  20. K

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    pirpana74 olin viimeksi keväällä pinossa sen jälkeen olen pysytellyt pois. oli sen verran kova pettymys.:headwall: äidiksikkö: ompa hyvä että on muitakin piinailijoita samana päivänä...onko sulla punktio vk. 45 vai 46 mulla on toi 46vk. eli voisiko joku korjata sen ton listaan. :O

Yhteistyössä