Hakutulokset

  1. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Tottakai. Laitan sulle privasti viestiä ????
  2. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Sockervadd - hyvä huumori sun miehellä :D Me vietiin tuota isompaa omaan sänkyynsä aikansa, mutta mies ei herää kun kömpii yli ja ovela lurjus "oppi tien onnelaan", enhän mä sitä huomaa jos se sinne väliin miehen kautta hiipii ;)
  3. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Ab - meidän jo 6v heräilee myös keskellä yötä ja tulisi väliin nukkumaan ellei mies raahautuisi pojan huoneen lattialle patjalle nukkumaan ;)
  4. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    voin muuttaa, laitan heti :D Edit: Salainen on! Laitahan viestillä sähkäri niin laitan liittymispyynnön :)
  5. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Tosiaan, ihan sähköpostiosoitteen mulle ilmoitus toimii - laitan kutsun sinne ja sitäkautta pääsee. Testattu on toimivaksi :D
  6. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Ja tosiaan Isonalle - ryhmän ollessa suljettu näkyy (jos ryhmä löytyis) et kuulut ko. ryhmään mut muut eivät näe kirjoituksia, ainuttakaan. Salaista ryhmää ei löydy koko facebook-haulla. Kun oon saanu teidät tuonne niin nakataan ryhmä salaiseksi niin pysytään piilossa jatkossakin :)
  7. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Juttelin eilen kaverin kanssa joka kertoi että heillä laittaessaan pystyyn ryhmää eskarivanhemmille päiväkodista oli käynyt samoin..ryhmää ei vaan löydy, ei auttanut vaikka toinenkin sen perusti.. Noh, laittakaa mulle joko privana täällä viestiä teidän sähköposti (olettaen et facebook...
  8. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Täytyy vähän ihmetellä miten mä saan tuon näkymään, on tosiaan suljettu (ei salainen) joten en tajuu... lähdetään nyt kylään mut palaan iltasella tätä ihmettelemään ellei AnnaOnni keksi keinoja ennen sitä. Koitin miehen tilillä enkä tosiaan myöskään löytänyt ??!
  9. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    höö... selvitellään :D Eikö tosiaan löydy " Kesäkuun kullanmurut 2014 (2Plussalaiset)"? Ryhmä on suljettu - ei salainen, pitäisi löytyä :/
  10. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Facebook-ryhmä "Kesäkuun kullanmurut 2014 (2Plussalaiset)" perustettu - ryhmä suljettu joten kutsulla pääsee, jos pystutte liittämään täällä olevia niin hyvä - liittykäähän :) Lettu - käyn mä täälläkin ja jos juttua riittää täälläkin juttelen :D Eli ei vielä tervemenoa kellekkään :D Sabsu :)
  11. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Pitäsköhän pistää se faceryhmä pystyyn..tulis seurattua ja kirjoiteltua enempikin..oliskohan sinne vaan tulijoita?
  12. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Lettu - meillä oli eka passi alta vuotiaana otettu ja parin vuoden vanhana joutui ottaan uuden. Poliisilta kyselin käyden paikanpäällä ja kattoi poikaa ja passia ja tokas et suosittelee uutta, koska eri maan tulliviranomaiset voi pahimmassa tapauksessa evätä pääsyn maahan jos ei näytä tarpeeks...
  13. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Elpukka - alkuun taitas olla suositus maistella yks maku kerralla jotta tietäs mistä aineksesta tulee (jos tulee) allergioita. Pari päivää-plusmiinus aina yhtä ainesta sit jos ei mitään voi ottaa toisen, hyväksitodetut voit sitten sekoitella mielinmäärin keskenään kun oot muutamasti testaillu...
  14. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Kausi "vaunuissa hereillä ollessani huudan kuin hyeena koska en viihdy niissä enää".. päivän sana Manduca ja kipeähkö alaselkä, mutta ryhti kiittää! Kuis muilla?
  15. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Isonallen teksti oli kuin omani jonka eilen koitin kirjoittaa mutta heitti netin poikki ykskaks. Mä tykästyin kanssa noihin sosekokkailuihin ihan kympillä, hedelmäsoseita tein itse vähempi. Noi kiisselit onkin vinkee ajatus - ihanko perunajauhoilla suurustit isonalle? Tarttee ottaa vähän selkoa...
  16. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    AnnaOnni - mulla sama vika etten oikein pääse mukaan niihin juttuihin tuolla fb- ryhmässä. .liityin myös tosi myöhään.Kirjoittelen tosi harvoin mut seurailen päivittäin. Laita ihmeessä kaverikutsua jos tahdot juoruta (Uskoisin olevani ainut Sabine) :) Hyvä tietää Biteistä, jätän M- koon siis...
  17. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Höö..lueskelin tuolta yhdestä fb-ryhmästä että lekuri oli suositellut äidin ottavan 1/4tl merisuolaa päivittäin kovasti puklailevalle, hajoittaa maidon jotenkin ja ongelmat helpottaneet.. Mitä perää tuossa en tiedä mutta ongelman kanssa painivat saattanevat kiinnostua vinkistä? Täällä menee...
  18. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Kestoilevat - sopiiko teidän Bitti D'lish S-koon vaipat enää? Musta tuntuu et S on enempi nb-kokoa, mietin ostanko M-koon vai jopa L-koon vaipan käyttöön nyt jos on pientä tekoa.Petiteä ei taida merkillä olla?! Naapuri kotiutuu tänään eilen maailmaan tulleen pienen kanssa - voi ihanaa, tuntuu...
  19. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    ^ Tili on vielä avaamatta, mun passi meni toukokuussa vanhaksi ja henkkarikin oli liian vanha..pff. Odottelen tässä passin ja henkkarin valmistumista, marssin samantien ne ottamaan kun otti niin pattiin. Lähettivät siis pankista kirjeellä kotiin "hylkypäätöksen" & jonkun paperin jolla mies saisi...
  20. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Heh, oliskohan meillä ollut yhden käden sormin ne vaipat joissa ei kakkaa ole ollut. Jonkinsortin vauhtiraita löytyy lähes aina - useinmiten isompi satsi. Meillä rota saadaan 8.pv mutte ruljanssi kun nyt jo tuo niin eroa en varmana edes huomaa ;) Onks sulla AnnaOnni kestot ihan uusia...

Yhteistyössä