Hakutulokset

  1. P

    Ns. Vesiläskit!!

    Itse olen kyseinen, ja ajattelin kysellä, löytyykö muitakin. Eli siis kroppani on täynnä nestettä, ei niinkään läskiä. Ja nyt täytyis alkaa muokkaa aineenvaihduntaa, mutta miten siihen jaksais motivoitua? Ja olen syönyt yhden viikon diureetteja, jotka piti lopettaa, ku flunssa ja ne pillerit...
  2. P

    Oulun Nuoret Äidit!!

    Löytyyhän teitä? Jos yksinäisyys joskus painaa ja kaipaat ystävää, tässä olisi samassa tilanteessa oleva! :) Olen 20v 10,5kk ikäisen tytön äiti. Asustelemme ihan kaksin, ja kaverit melkein kaikki kaikonnut lapsen syntymän myötä. Joskus olisi ihan kiva käydä vähän rentoutumassa, uusien ystävien...
  3. P

    Missä Marrasmammat -04?

    Mielenkiinnosta kyselen. Mitä teille ja pienokaisille kuuluu? Oma tyttöni syntyi 29.11.2004. Kasvaa tasaista tahtia, kävellyt on jo toista kuukautta. Todella ihana ja suloinen ja kiltti tyttö. Todella helppohoitoinen ollut aina. Kohta voisi alkaa suunnittelemaan sitä kakkosta ;) Kertokaa miten...
  4. P

    Äitejä Oulusta?

    Heippa! Onkos täällä muita parikymppisiä äitejä Oulun suunnalta? Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Minkä ikäisenä olet lapsesi saanut? Minkä ikäinen lapsesi on nyt? Itse täytän lokakuussa 20, tyttö marraskuussa 1v. Jos haluat tutustua, mailia saa laittaa. =) =) hentsu85@luukku.com

Yhteistyössä