Hakutulokset

  1. H

    Helmikuiset 2012

    Tervetuloa mukaan Giggles :flower:
  2. H

    Neljättä odottavat

    Moikka Miita1969 Tuu mukaan kans tonne helmikuisiin 2012. Jos oikein laskin niin sullakin on La ens helmikuussa. Mekin ollaan uusperhe mun 2 vanhinta tyttöä on jo isoja ja sit on yks yhteinen tyttö 08/09.
  3. H

    raskaustestin luotettavuus.. Auttakaa..

    Positiivinen on positiivinen =) Onnea vaan :):flower:
  4. H

    Helmikuiset 2012

    Huomasin etten oo vielä kertonu laskettua aikaa se on jos onni suo 5.2.2012 ja 4 lapsi on tulossa.
  5. H

    Helmikuiset 2012

    Kiva kun tulee lisää odottajia mukaan :) ja onnea kaikille plussista :flower: juvileven :hug: paljon voimia sulle. Täällä verta tulee vähäsen vieläkin, mut vaan aamuisin just kun oon heränny. Aika kumma juttu sekin... Joka raskautinen pahoinvointi on jo alkanu :x Hudju ja joku, en tiedä...
  6. H

    Helmikuiset 2012

    Tervetuloa mukaan luputupuna :) Osaisko tai haluaisko joku laittaa meille semmosen hienon etusivun niinku muissakin ketjuissa on? Mä ehkä osaisinki, mut kun ei oo vielä kovinkaan varmaa, et mä ees täällä kauaa saan olla niin varmasti parempi, et joku muu alkaa päivittämään.
  7. H

    Neljättä odottavat

    Moikka Minäkin tulisin mielelläni mukaan :wave: Eilen tein positiivisen testin ja iloinen yllätys se oli, mutta samalla iloa varjostaa niukka tiputteluvuoto. Tokihan se voi olla ihan normaaliakin, mutta kyllä se silti mietityttää... Neuvolaankin soitin vaikka oikeestaan tiesin kyllä mitä ne...
  8. H

    Helmikuiset 2012

    Soitin aamulla neuvolaan ja mitään ei voi asialle tehdä, jos vuotaa niin vuotaa... Viikolla 6 voin sit mennä varhaisultraan yksityiselle jos ei oo menny kesken ennen sitä. Aamulla tuli verta pikkuhousun suojaan, mut ei sen jälkeen taas mitään. Töissä tuli päivällä todella ällöttävä olo ja kaikki...
  9. H

    Helmikuiset 2012

    Moikka. Mä kans tuun mukaan :) tänään tein positiivisen testin ja viime kuukautiset oli joskus vapun tienoilla eli ihan alkutekijöissä ollaan. Meille tämä on ihan iloinen yllätys =) tein testin tänään, koska mulla on ollu pientä tiputteluvuotoa jo yli viikon ja ihmettelin, että onpas kummallista...
  10. H

    Mun mielestä ne jotka täällä joutuu muiden hampaisiin eniten, saa syyttää vain itseään

    Ei jumankauta! Vika löytyy kyllä niistä jotka törkeesti arvostelee ja mollaa toisten mielipiteitä! Tässä on nyt vähän oikea ja väärä menneet sekaisin!! :kieh: :kieh:
  11. H

    Miten olette lopettaneet yösyötöt, vai onko vauva itse lopettanut?

    Yks tapa opettaa vauva pois yösyötöistä on antaa vettä. Vesi ei oo niin hyvää ku maito ja jos yösyöminen on vaan tapa nii ei se vauvakaan viitsi herätä pitemmän päälle pelkkää vettä juomaan =)
  12. H

    Vauvat 4-6kk syömiset

    Meidän 5 kk ikäinen tyttö juo aamulla korviketta 200 ml, syö lounaaksi puoli lihasosepurkkia + kokonaisen purkin hedelmäsosetta ruuan kanssa annan vettä juomaksi. Päikkäreiltä herättyään juo vellin 200 ml, iltapäivällä 200 ml korviketta, noin 8 aikaan illalla 200 ml velliä sekä unimaitoa ennen...
  13. H

    Katsokaa Aamusydämellä NYT- Isistä jotka eivät tapaa lapsiaan kovin paljoa

    Iso voimahali sulle ja sun lapselle :) Ei taatusti ole ollut helppoa, kun toinen vanhemmista sairastuu psyykkisesti ja täällä taas niinkuin tavallisesti haukutaan ja haukutaan.....
  14. H

    Millainen päivä- ja yörytmi on muodostunut 2 kk ikäiselle vauvalle?

    Meidän kolmekuinen menee yöunille klo 20-21 herää syömään klo 03-04 ja sit aamu alkaa noin klo 8-9 aikaan. Päivisin ei oo tarkkaa rytmiä, koska vauveli on vasta hetken ollu tyytyväinen päivisin aikasemmin huusi koliikkia lähes koko päivän ja uskosin, et sen takia ei vieläkään nuku päivisin kun...
  15. H

    Vauvan nukuttaminen mahallaan

    Meillä on kaikki 3 lasta nukkunu mahallaan varsinki ku on ollu masukipuja. Yks teoria siihen kätkytkuolema vaaraan mahallaan nukkuessa on se, et vauva nukkuu todella sikeää ja syvää unta vatsallaan ja unohtaa hengittämisen ja siihen tosiaan auttaa se kätkytkuolema varoitin tai mikä sen nimi nyt...
  16. H

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Mä tuun mukaan kans =) Tyttö 06.08.09 klo 17.48. 3575g, 48 cm ja pipo 36 cm. Rv 39+6. Niin ja nimi on Kaisa. Hudjuke ja Kaisa 3vko
  17. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Hei kaikille =) Paljon onnea kaikille vaavinsa saaneille :heart: :heart: En oo käyny täällä pitkään aikaan, enkä oo muutenkaan ollu koneella. Meidän pikkunen on aikas kitunen ja ilmavaivainen niin ei paljon muuta ehdi kun kannella vauvaa..... mut eiköhän se tästä ajan kanssa helpota...
  18. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Kaisa syntyi 6.8 klo 17.48 kahden päivän käynnistys yritysten jälkeen. Painoa pikkuisella oli 3575g ja pituutta 48 cm. Tuun myöhemmin kertomaan lisää. Paljon onnea kaikille vaavinsa saaneille :flower: :flower: :heart: :heart: Hudjuke ja Kaisa 3 vrk
  19. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    huomenta kaikille =) tänään taas aamusta äippäpolille ja katsotaan, et käynnistetäänkö? voi kun käynnistäisivät mä oon jo niin valmis!! Tuun sit kertomaan, et kuin kävi. Iso hali ja voimia kaikille =) :heart: :heart: Hudjuke ja Kajsa 39+6
  20. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Tahtoo jo vauvan!! =) Hudjuke ja Kajsa 39+5

Yhteistyössä