Hakutulokset

  1. T

    Callanetics

    Vieläkö joku täällä sitä harrastaa? Mistäköhän löytyisi niitä oppaita?
  2. T

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Heissan! Täällä viime viikon saldo +/-0, pöh. Tiukassa on nyt, todellakin. Onnea kuitenkin miinustaneille :flower: Mandi ja Selis, tuo painon heittely on luultavammin ihan tavallista nesteiden heittelyä. Kyllä mullakin paino vaihtelee viikon mittaan, parikin kiloa saattaa heittää. Liikunta...
  3. T

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Minä tuossa syntyjä syviä pohtiessani päätin, etten punnitse itseäni "virallisesti" ollenkaan pms-viikoilla, kun on pahin menkkaturvotus päällä. Se kun näyttää nykyään aina nostavan painoa. Miksipä pitäisikään pahoittaa mieltänsä, ottaa sitä ketutusta painonnoususta, jolle ei itse mahda mitään...
  4. T

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Hellou! Onnittelut onnekkaille miinustajille :flower: Täällä takapakkia jälleen :( Ihan käsittämätöntä! Tasan tarkkaan olen kaloreissani pysynyt. Liekö sitten syynä ruokavaliomuutokset tai runsas kuidun lisääminen...mikä lie, mutta ketuttaa vietävästi! :kieh: Ketutti niin, etten edes tullut...
  5. T

    'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

    Maanantaita! Vielä osanotto Epätoivoiselle :hug: Surullisia aikoja tosiaan. Miinustaneille onnittelut :flower: :flower: Ja nollaajille sitkeyttä =) Puhdistuskuureihin eos, en ole koskaan kokeillut. Vaikka nytkin olisi ihan sellainen olo, että voisi olla paikallaan. Kävin lauantaina...
  6. T

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

    Yksinpuhelija päivää :D Tänä aamuna miinusta, JEE!! Vähän, mutta miinusta sentään B) B) Tinttu08 Aloituspaino: 69,8 kg Paino nyt: 69,4 kg Muutos/Viikko: -200 g BMI (edellinen lukema): 24,1 (24,0) Ei ihan mennyt bmi alle 24 :D Josko ensi viikolla sitten *toivoo hartaasti* =)
  7. T

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

    Missäs kaikki on?? :) Maaliskuun ensimmäinen viikko kohtsilleen takana ja uudet kujeet kuvioissa ;) Päätin kiristää kaloreita. Mikä tarkoittaa herkuista luopumista, jolloin pysytään siinä tuhannen kalorin paikkeilla per päivä. Aion siirtyä enemmän kasviksiin ja juureksiin, pääpaino...
  8. T

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

    Kettu näitä nettiyhteyksiä! Koko viime viikon oli katkipoikki, täällä meillä kävi Elisan asentajakin ihmettelemässä mistä johtuu, eikä silti saanut pelittämään. Viime viikon olin lomalla ja aikaa olisi ollut nettiinkin enemmän.. Syy löytyi viimein, naapurin puun luminen oksa painoi johtoa :D...
  9. T

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

    No voi &¤&%#/%%"#!!!! Unohdin käydä aamulla vaa'alla, täysin autuaasti. Kävin kuitenkin, mutta olin jo ehtinyt syödä kaksi paahtoleipää juoda kaksi mukillista kahvia ja 3,5dl vettä :ashamed: :D MITEN VOI unohtaa???!! Vaaka näytti 70.9 :| Mutta se nyt ei ole vertailukelpoinen tulos...
  10. T

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

    Onnittelut miinustaneille :flower: :flower: Hyvä leidit! =) Mun kävi vanhanaikaisesti, vaaka piiputti. Tai patteri siis :kieh: Eikä tietenkään yhtään sopivaa koko talossa :( No nyt on, mutta käyn vasta aamulla. Laitan päivitystä siis huomenna, vaikkei yhtään mieli tekisi; Plussaa on...
  11. T

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

    Ei pidä verrata itseään toisiin =) Kaikilla meillä on erilainen elämä, ei kaikkea voi, eikä ole tarviskaan tehdä samanlailla. En itsekään liikkunut tällä tahdilla silloin kun lapset olivat pieniä, ehei. Tosin silloin liikkui mies, kun urheili "työkseen" siihen aikaan vielä. Mies se täällä on...
  12. T

    Kuinkas paljon täällä perheitä jossa on 5+lapsia

    Viisi täälläkin, 3,5-18 v =) Ei enempiä tulossa, eikä toiveissa.
  13. T

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

    Kävin tänään parilla jumppatunnilla ja aikomus oli mennä vielä spinnaamaan. Ihan kunnossa en ole, sykkeet nousee tosi korkealle (epätavallisen korkealle) ja hiukan huippaa välillä :/ Tosin mulla on todella matala verenpaine ihan luomusti ja sen sivuvaikutuksena on juuri tuo huimaus silloin...
  14. T

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

    Kas, RD:lle erityisonskut, se on BMI normipainon puolella!! :flower: :flower: Ylipaino lähti tämän pudotuksen myötä, hienoa! =) JaMandi, hyvähyvä, härkää sarvista ja lukemat peliin, siitä sitten eteenpäin *tähän peukku-ylöspäin -hymiö* =) (jokohan nyt muistin kaiken... :whistle: :D )
  15. T

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

    Epätoivoinen, osanotto :hug:
  16. T

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

    Sorry, etten eilen päivitellyt tuloksia :ashamed: Oli olevinaan niiiiin kiire, oli vanhojentanssia sun muuta härdelliä. Esikon tyttöystävän vanhojentansseissa istuin katselemassa, esikko siellä tyttösensä tanssiparina tietty :heart: Oli ne söpöjä :heart: :heart: Ja minäkin pääsin danssaamaan...
  17. T

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

    Mandi, ihan juuri noin, kun ylittyy pahasti niin kulutusta vaan lisää. Ei missään tapauksessa kannata alkaa ruuasta tinkimään, kaloreita kiristelemään. Niin minäkin teen. Isän synttäreillä tammikuussa vetelin (itse tekemääni) kinuskikermakakkua ihan surutta kaksi kunnon siivua, kävin yhden...
  18. T

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

    Juurikin se kohtuus on avainsana. Mistään, ei niin mistään, tarvitse lopullisesti luopua. Ja sen kebabinkin voi ottaa salaatilla eikä ranskiksilla/riisillä ja pitsasta kun puolittaa juuston, niin kaloritkin putoavat lähes puoleen. Esim. Kotipizzasta kun pyytää ostaessa puolikkaan juuston, niin...
  19. T

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

    Nyt potkitaan sitten B) Kuulkaas, ei se paino nouse jos sairastaa, jollei liiku, jos käy baarissa, jos on synttärit. Elämässä on jatkossakin noita kaikkia, ihan varmasti on. Miksi paino muuten nousisi baari-illan jälkeen? On olemassa kevyitäkin juomavaihtoehtoja, jos menee syömään, niin...
  20. T

    vioko jonkun puute ravinnonpuute aiheuttaa hiustenlähtöä?

    Mulla autttoi samaan asiaan Priorin.

Yhteistyössä