Hakutulokset

  1. B

    Huomenta! Mitäs päivän ohjelmassa?

    lapset mummulassa yökylässä ja ukko töissä, nautin täällä hiljaisuudesta.. Iltavuoroon menen töihin, sitä ennen jos sais vähä siistittyä paikkoja, tuntuu kaikki olevan taas enemmän ja vähemmän rempallaan..
  2. B

    Salkkareista pohdintaa (eilinen jakso herätti kysymyksiä)

    mä kans ukolle naureskelin sitä, että napanuoratta tais masussa olla ku ei näkyny missään :laugh:
  3. B

    jos nyt saisit pojan mikä tulisi nimeksi?

    miksi nimen on alettava samalla kirjaimella?
  4. B

    jos nyt saisit pojan mikä tulisi nimeksi?

    Jesse luultavasti
  5. B

    Ilman ovistesti plussaa raskautuneita,onko heitä?

    kaks lasta ja en tollasia ol käyttäny. Nyt suunnitteilla kolmas, ja edelleen ilman testejä.
  6. B

    Hääkokemuksia

    joo olenkin suunnitellut lapsille sellaista pientä leikkitilaa jonne vien leluja, paperia, värityskirjoja, kyniä, naposteltavaa jne. Lapsivieraita ei tule kovin monta mutta pitäähän heidän viihtyä mahdollisimman hyvin varsinkin jos sattuu sateinen ilma ja ulkoleikit ei onnistu =) Iltapalaa olen...
  7. B

    Hääkokemuksia

    menen elokuussa naimisiin ja olisi mukava kuulla muiden kokemuksia joko omista tai toisen häistä, juhlan kulusta jne...mitä kannattaa ottaa huomioon jne..
  8. B

    Missä nettisivuilla käyt säännöllisesti?

    facebook hevostalli kaksplus mtv3 telkku iltasanomat iltalehti oman seuran nettisivut osuuspankki
  9. B

    Keksitäänkö palstalaisille uusia nikkejä?

    mä oon ollu täällä vasta ihan vähä aikaa, mut olisko mulle ehdotuksia. On näköjään erittäin vähä mielikuvitusta itellä :D
  10. B

    Joulu meni mönkään :(

    riippuu missäpäin asut, kinkun kilohinta oli ostaessani 3,75.. (juhlakinkku, atria). Paistaminen ihan helppo juttu, googleta vaikka niin lydät hyvät ohjeet sulatukseen, paistamiseen ja kuorrutukseen =) paistomittari kannattaa hommata jos ei sellaista ole, ei tarvi arvailla onko kinkku kypsä vai...
  11. B

    milloin paistatte kinkun?

    mä en oo vielä edes ostanu :D onko kaikki muut jo hommannu kinkun? tarkoitus olis kuitenki paistaa viim. tiistaina
  12. B

    Ketkä eivät ole kotonaan jouluna??

    minun vanhempien luokse naapurikuntaan ollaan aatoksi menossa, yökylään ei kuitenkaan jäädä
  13. B

    eikös toi jonatan salkkareissa täyttänyt jo 18v

    minä muistan asian niin että joonatan kyllä YRITTI väittää kentaurissa olevansa 18wee mutt eipä menny läpi. En muista et missään vaiheessa se olis oikeesti 18 täyttäny.
  14. B

    ruisku- kaulakoru

    onko kellään?mahtaako olla kallis? olisko muita kivoja lahjaehdotuksia lähihoitajalle?
  15. B

    mitäkö sitä panis...

    täytyy monta koria tehä, pittää siis panna miehille ja naisille =)
  16. B

    mitäkö sitä panis...

    lahjakoriin...?? iteoita? :D
  17. B

    kuinka monta lasta sulla on?

    2 lasta, poika ja tyttö. Asumme Oulun läänissä
  18. B

    Mitä mukissa itsenäisyyspäivänä?

    Kahvia just juon ja joulutorttua mussutan =)
  19. B

    Näytönarviointi tänään...

    hyvin meni, läpi pääsin ja valmistuminen häämöttää :D lähihoitajaksihan sitä =)
  20. B

    Nonnih! Tehtävä teille!

    Jos potilasta ei voida ottaa hoitoon heti tai häntä ei oteta hoitoon ollenkaan, hänelle on selvitettävä syy tähän ja kerrottava jonottamisen arvioitu kesto. =)

Yhteistyössä