Hakutulokset

  1. K

    Yrittämisen lopettaminen

    sorry hymiö tuli vahingossa tuonne tekstiin...
  2. K

    Yrittämisen lopettaminen

    Marskuli, ymmärrän miltä sinusta tuntuu ja rankkaa on teilläkin ollut. Tunteiden vuoristorata kuvaa mielestäni erinomaisesti tätä prosessia. On vaan kyllä ollut pisin ikinä kokemani vuoristorata... Meillä on takana nyt kuusi vuotta vauvatoivetta ja äsken kolmas epäonnistunut IVF (plus 3 inssiä)...
  3. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Onneksi olkoon Nasu29!! Hienoa ja nyt vain onnea loppuun asti!! Kiitos kaikille myös lohdutuksista. Siirryn tästä taka-alalle loppuvuodeksi ja katsotaan sitten se kevään PAS. Kuuden vuoden yrittämisen ja aina negaan päättyneiden hoitojen (3 IUI + 3 IVF) jälkeen on takki aika tyhjä ja kuten...
  4. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    ONNEKSI OLKOON RouvaP ja Milma!! :heart: Mielettömän hienoa! Nyt vain onnea matkaan ja toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti! Nasulle myös tsemppiä, tovottavasti plussa pamahtaa sinullekin! ON: Kiitos RouvaP kannustuksesta. Negahan sieltä tuli. Olisi kyllä ollut maailman kahdeksas...
  5. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Tao74 mulla oli muuten helpon punktion jälkeen kanssa turvotusta pari päivää, ja ihan hirveitä ilmavaivoja. Vatsa kuin ilmapallo ja vaikkei se varsinaisesti sattunut, oli tosi kurja istua töissä kupla otsassa... Tsemppiä ja yritä ottaa rauhallisesti! Samoin kolmisin, toivottavasti vointi kohenee...
  6. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Rouva P: Mentiin vähän ristiin :) Kiitos kannustuksesta :hug: Mahtavaa, että saitte PAS-ajan noin nopsaan! Nyt peukut pystyyn seuraavaan yritykseen, toivon sydämestäni, että silloin onnistaisi! Me varmaan mennään PASiin vasta keväällä. Kaksi IVF-kierrosta on tehty putkeen yhdellä...
  7. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Rouva P: tässä on usko koetuksella, mutta pitää vaan vielä jaksaa toivoa parasta. Jatkat varmaan vielä lugeja? Mulle annettiin ukaasit klinikalla kun viimeksi lopetin luget negatiivisen testin (pp13) jälkeen ja sanottiin, että vasta pp14 saisi testata ja silloin lopettaa luget jos tulos...
  8. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Hienoja siirtoja teillä! Nyt vain onnea matkaan ja paljon tarrasukkia!! Milma, oletko jo testannut? En huomannut muistia virkistää katsomalla listaa taaksepäin, eli sorry jos jo kerroit aikaisemmin!! Rouva P: millaista se sun vuoto on? Oletko varma, että nega vai menetkö veritestiin...
  9. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    RouvaP: kiitos tsempityksestä! Vuoto on sellaista ruskeaa, vähän "limaista". Menkkajuilinta jatkuu. Kauniskuu, kiitos ja arvostan sitä, että jaksat edelleen kannustaa omista vastoinkäymisistä huolimatta! :hug: Toivon niin kovasti, että tämä olisi oikeanlaista vuotoa, mutta pahoin pelkään että...
  10. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Tiger ja Kauniskuu :hug: :hug: :hug: Miksi tää on niin epäoikeudenmukaista? Olen pahoillani. :hug: ON: Rinnat lörpsähtivät lopullisesti ja lievää vuotoa jatkunut kolmatta päivää. Mitä tää nyt on? Alkais nyt sit ne menkat tai tulis joitain muita oireita, että olisi vielä edes vähän toivoa...
  11. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Tiger ja Hope79 PALJON HALEJA :hug: :hug: :hug: Sanat eivät riitä kertomaan miten pahoillani olen puolestanne :'( Kauniskuu ja RouvaP voi ei! Toivottavasti nega vielä muuttuisi virallisena testipäivänä! Pidän peukkuja! ON: samoissa tuntemuksissa mennään täälläkin. Pahoin pelkään, että...
  12. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Nasu29 ja Kauniskuu sydämellinen :heart:kiitos tsempityksistä! Mä en kestäisi tätä ilman teitä. Oikeasti on usko loppumassa ja katkeruus valtaamassa mielen. Vatsaa kivistää ja reisiä pakottaa menkkamaisesti ja äsken lugemömmö oli muuttunut rusehtavaksi. Viime kerralla tuhruttelu alkoi tasan...
  13. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Tiger testasitko jo varmuuden vuoksi? Oon tosi pahoillani ja ymmärrän täysin miltä tuntuu!!! Antaa palaa vaan, kyllä me kestetään! :hug: Tää on niin epäoikeudenmukaista! Kauniskuu ja RouvaP: täällä rupeaa olemaan jo lievä tappiomieliala. Rinnoissa ei tunnu enää mitään ja on aika selkeitä...
  14. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Hyvää lauantaita kanssasisaret! Kauniskuu ihanaa kuulla, että vuoto loppui! Ehkä se olikin kiinnittyminen, nyt tarrasukkia ja peukut pystyyn! KIITOS myös lohdutuksesta koskien niitä nuhatippoja ja myös Chicken73:lle kiitos tsempityksestä! :) Sitrus79 kiva että piikitys on lähtenyt...
  15. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Aliisa ihania uutisia!! Mahtavaa! Onneksi olkoon! :flower: :heart: Ja kiitos tsempityksestä :hug: Kauniskuulle lohtu :hug: Olen tosi pahoillani puolestasi. Aiotko kuitenkin vielä testata varmuuden vuoksi? ON: Flunssaoireita tulossa - viime kerralla oli ihan sama juttu, tuli kauhea...
  16. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    sorry sekoilu, näytti siltä että alkuperäinen viestini tuli kahdesti mutta ei se tullutkaan... nyt siirryn sohvalle seuraamaan Housea ja etten sotke pinoa lisää!
  17. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Mariska: piti tietty myös onnitella mahtavasta saaliista ja nyt vaan peukut pystyyn että saatte paljon hienoja alkioita!
  18. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Onpas täällä ollut liikennettä päivän aikana kun olen ollut netin ulottumattomissa! Lionille ja poloiselle pahoittelut ja voimia :hug: Aliisa, toivottavasti vuoto loppuu, jaksamista! Janniina, toivotaan, että ne 4 hedelmöittynyttä jaksavat jakautua normaalisti! Tervetuloa Sitrus79...
  19. K

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    lion32 ja poloinen: toivottavasti se plussa olisi huomenna testissä! kk76 onneksi olkoon! Kauniskuu, toivoit niitä oireita... Mitäköhän oireita EI ole ollut näin toiseen piinapäivään mennessä? Vaikken olekaan kaiheasti puristellut niin rinnat ovat jotenkin aika terhakkaan oloiset :laugh...
  20. K

    G: Lääkkeiden ottoaika

    Moonex oikeuttaisikohan toi lentokoneessa pistely jo Mile High Clubin jäseneksi..? :D

Yhteistyössä