Hakutulokset

  1. P

    kokemuksia Reima Kiddo-haalareista?

    Eli onko hyvät? Mietin vaan jos ostais jemmaan ens talveksi tytölle joka nyt 10kk, eli riittäisköhän sille ens talvena toi Kiddo-versio jossa vaan alaosa vedenpitävää...
  2. P

    kukaan käynyt Reiman tehtaanmyymälässä Parkanossa?

    Minkähintaisia ovat esim. haalarit? Entä onko I-laatuisia tuotteita? Ajetaan ens viikolla ohi ja mietin et kannattaako poiketa.
  3. P

    Mistä noita prkln pikkukärpäsiä oikein tulee?!?!

    ja miten ne saa hävitettyä?! |O |O |O Siis meillä nyt muutaman viikon ollu riesana sellaset pikkukärpäset (2 mm noin), en tiedä tuliko banaaneista kun niiden kimpussa niitä ekana oli. No enää ei oo ostettu banaaneja ja muutkin hedelmät säilytetään jääkaapissa, biojäte ruvettiin tyhjentämään...
  4. P

    googlesta kysymys!

    Miten Googlesta saa pois ns. evästeet eli kun alan kirjoittaa hakuun jotain niin se näyttää kaikki samanalkuiset jo tehdyt haut? Työkalujen kautta selaushistorian ja evästeiden poistaminen ei auttanut.
  5. P

    Miten elämä muuttuu toisen lapsen jälkeen?

    Kun mä kovasti haluaisin yrittää toista lasta ja mies vielä empii. Mä oon yrittäny perustella että ei se toinen lapsi enää elämää niin paljon muuta kuin eka ja että vauva-arki on vähän helpompaa kun kaikkea ei tarvi opetella kantapään kautta... Oonko puhunu ihan läpiä päähäni? :ashamed:
  6. P

    Mun eka BB-aloitus..

    ...Siis voi kiesus noita akkoja!!! :headwall: :headwall: :headwall: Anniina: "siis kuka on Mikael Forssell? Mitä se harrastaa?" Anna:"nyt mä ymmärrän paremmin Hennaa, kun se tulee sellaisista piireistä missä ajellaan limousineilla ja ollaan vipeissä." Henna:"Mä meen uuteen...
  7. P

    Keksikää mulle yritysidea!!!

    joku yhdennaisen yritys...
  8. P

    Mä sit viimein rekisteröidyin tällä nikillä!

    Että tervehdys! :D

Yhteistyössä