Hakutulokset

  1. T

    TALENT! Ketkä oli päivän parhaat?

    Iina ekana, Miikka sit ja tuomareiden äänellä WFFF
  2. T

    TALENT! Ketkä oli päivän parhaat?

    jeeeeeeeeeeeeeeeeee. Iina OLI paras
  3. T

    TALENT! Ketkä oli päivän parhaat?

    Mun mielestä se eka tanssiryhmä ja pikku-Iina!
  4. T

    Kauko Röyhkä on ihana!

    antaisin...
  5. T

    Huippiksesta kysymys??!

    Näköjään alko jo uudet jaksot. Kumpi sen edellisen voitti, natasha vai se toinen?
  6. T

    Hyi,talentissa miehellä naisen ääni

    Hyvinhän se lauloi, ja hyvän shown veti. Mut tosiaan, aivan friikki! Miten se voi saada tollasen äänen!?!? Must se oli ihan lapsen ääni.
  7. T

    VOI EI! Näittekö ton tytön Talentissa!?!?

    Just niin. Samaa aattelin. Se toinen yritti ihan liikaa ja sen biisikin oli aivan kamala lapselle.
  8. T

    VOI EI! Näittekö ton tytön Talentissa!?!?

    Jestas miten lauloi ihanasti, siis se pieni Iina.
  9. T

    Nyt se alkoi (joululahjoista)

    Ei kaikilla oo tollasta.Onneks! Mun poika ei oo ikinä pyytäny / vinkunu mitään leluja. Jos siltä kysyy mitä toivoo, ei sittenkään oikeen keksi.
  10. T

    Baarikärpäsen Maisa

    just nii, kärpänen ku kärpänen B)
  11. T

    Baarikärpäsen Maisa

    ...on jotenki liikkis :) ja aika kone noissa biiseissä.
  12. T

    Noh, mitkàs iltasuunnitelmat?

    Oksennustauti
  13. T

    Noh, mitkàs iltasuunnitelmat?

    makaan yksin sohvalla ja odotan että olo helpottais - että sellasta.
  14. T

    Mitä ruokaa teidän on tehny ekaks mieli oksennustaudin jälkeen?

    Ja mitä ootte syöny ja kuinka pian? Mä oksensin viimeks kolme tuntia sitten ja nyt alkaa vähän tehdä mieli ruokaa. Tarkemmin jotain tosi kirpeitä ja suolasia salmiakkeja! Mistähän toi tulee...? Mut niitä ei oo. Ehkä syön mannapuuroa vähän..
  15. T

    Terveisiä oksennustaudista :(

    Toista päivää pikkunen on vatsataudissa. Nyt jo ihan vetelä, mitään ei suostu syömään, pikku tilkkoja juo laimennettua mehua. Yleensä super vilkas poika on kyllä nyt rauhallinen... :/ Onko muilla ollu?
  16. T

    MIKSI perjantaisin tulee niin paskoja ohjelmia?!??

    Totuuden hetki, Tartu mikkiin, joku idiootti leffa, Ben Stiller Show - ihan surkeita ohjelmia kaikkia! Sit toisina iltoina tulee hyviä ohjelmia päällekäin. Tyhmää sanon minä. Kohta onneks bb.... :)
  17. T

    Mitä syötte huomenna?

    Ostin hulluilta päiviltä jokirapuja, rucolaa ja erilaisia juustoja, teen jonkun ihanan salaatin. Ja sit varmaan pitsaa tai jotain suolasta piirakkaa.

Yhteistyössä